Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 06, Nadia (Arm) (uitstekend)

Actieve recensies
    6

Smile Eindhoven, Baekelandplein 24, Nadia (goed)

Vanavond inE'hoven geweest. Bij EP niet echt iemand die meteen een klik gaf (was ook erg druk en slecht 3 dames beschikbaar) dus voor een simpeler menu naar het Baekelandplein gegaan. Al eerder een leuke blondine op 24 zien zitten dus daar aangeklopt. Nadia is 22, 160, blond haar en een B-cup. Woont sinds 3 jaar in NL en is van Armeense afkomst. P&N was 50, voor 100 euro werd half uur incl. massage en beffen geboden. Voor optie 1 gekozen om even de kat uit de boom te kijken.
    Ze is superlief, neemt alle tijd en pijpt je heel rustig er geraffineerd. Zonder je pik vaak heel diep te nemen, maar wel teasend over je eikel zuigen en tongen. Geen fake gekreun, stopt als je daar om vraagt en klets leuk mee maar niet vervelend. Zat bovenop om het af te maken en mocht overal aanzitten; reageerde goed op mijn verzoek te versnellen of vertragen. Pzc was geen optie. Naderhand rustig aankleden terwijl ze zichzelf ook eventjes wast. Al met al een goede ervaring.
    Marco_V heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 24, Nadia (goed)

Vandaag bij Nadia geweest. Ik was eigenlijk van plan Stephanie of Becky te bezoeken, maar die heb ik al een tijdje niet gezien. Voor de rest zat er niemand waar ik nou gelijk enorm zin van kreeg. Of te slank, of veel te dik en te oud, veel ramen waren leeg. Bij de tweede ronde echter zat Nadia achter een raam links in de hoek, je loopt er zo tegenaan. De eerste keer zat ze er zeer zeker niet, dan was ze me zeker opgevallen.
    Ze is een lange brunette van achter in de 20, zeker 1 meter 90 lang met sexy bedroom eyes. Grote borsten, cup grote C, kleine D, die bij uitkleden ook nog eens heerlijk stevig bleken te zijn met lekkere tepels die rechtop stonden. Iets wat ik zeer geil vindt, zeker omdat het beslist niet koud was in de kamer. Verder heeft ze heerlijke volle billen terwijl haar taille voor haar verdere voluptueuze vormen, redelijk slank is. Een zeer licht, zacht buikje, nauwelijks zichtbaar. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak, maar voor mij is dit het perfecte figuur. Een genot voor mijn oog, eenmaal ontkleedt. Ze heeft een vriendelijk voorkomen en sympathieke uitstraling.
    Eenmaal binnen stelde ze zich voor als Nadia, ik dacht eerst dat ze Russisch was, maar ze zei dat ze Duits was. Nu heb ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Duitse dames. Professioneel, je weet waar je voor komt en je krijgt waar voor je geld. Geen gezeur voor meer geld, onderhoudend en gewoon lekker. Voor 50 euro pijpen en neuken in een standje.
    Dat alles deed ze erg lekker, ik mocht haar borsten betasten terwijl ze me pijpte. Ze pijpte heerlijk en ze zag er zo geil uit dat mijn lul al snel op volle sterkte was. Ze stelde voor om te neuken en ging wijdbeens voor me liggen. Ondanks dat ik ook wel een ander standje zou mogen, protesteerde ik niet, zo heerlijk was de aanblik op haar kutje. Geschoren en heerlijke symmetrische schaamlippen die enigszins openstonden. Ik twijfelde geen moment en stak hem erin. Het was een waanzinnig aangename penetratie, warm en vochtig. Dat en het heerlijke lichaam waar ik zicht op had en waarvan ik me realiseerde dat ik zoveel lekkers op dat moment aan het neuken was, deden me al spoedig tot een hoogtepunt komen. Het was heerlijk, ik had haar graag langer geneukt in verschillende standjes, maar helaas, zoveel lekkers was overweldigend. Toen we opstonden en ik haar billen streelde zei ze dat we het de volgende keer staand zouden doen. Goed plan, ik kom zeker terug.

Absolute aanrader voor wie van lekkere seks houdt
    atilla.de.hun heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 24, Nadia (uitstekend)

Vandaag bij volgens mij bij Nadia geweest

maar ze zat op nummer 6 (stelde haar voor als Nadia )
    leuke meid komt haar afspraken na geen gehaast
    van alles mogelijk bij haar ook soft sm (ze houd volgens mij erg van laarzen want ze hield ze aan op de kamer stonden nog 3 paar)

deze keer alleen voor p&n gekozen en zeer goed bevallen
    in ieder geval met een tevreden gevoel naar huis toe gegaan

na deze ervaring ga ik in ieder geval vaker terug

Noot mod: dank voor de info; huisnummer aangepast.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 15-03-09 om 16:24

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Nadia (uitstekend)

vandaag ben ik ook bij Nadia geweest,

leuke meid en natuurlijk voor een soft sm sessie gekozen.
    het is altijd maar afwachten hoe zo iets gaat maar het was een top 1/2 uurtje
    ze heeft me vastgebond watten met poppers in m'n neus gestoken anaal gevingerd, gepijpt ik ben met kaarsen behandeld ik heb er gebeft en toen ben ik mijn helderheid verloren, al met aleen leuk half uurtje en dat is excl. voor en na gesprek. ze kijk idd niet op de klok.
    tevens heeft ze dr gsm nummer gegeven dus er komt een tweede keer.

leuke meid met een hele geile mind.

oja ze doet ok hard sm.

Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn: het beste is eruit.

Leeftijd
    39

Exclamation Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Nadia (uitstekend)

Heren, graag duidelijk of het hier om 2 verschillende dames gaat.

De ene recensie spreekt van een Nadia van 1.60 m, de tweede gaat over een dame van 1.90 m.
    Vergissing of hebben we het hier over twee verschillende Nadia's?

Als ik geen info krijg en er dus onduidelijkheid blijft bestaan, gaat het topic naar het archief.
    Zonder juiste info hebben we hier niks aan.

Groet,
    Krukkie

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Actieve recensies
    8

gisteren zat er op nummer 6 een blonde van zeker geen 1.90 lang!
    haar lengte 1.60 langziet er goed uit met lange hoge rode laarzen.

Actieve recensies
    6

volgens mij is de dame op no 6 niet diegene die beschreven is in de topic start. Wat niet wil zeggen dat ze er niet appetijtelijk uitziet overigens. Ik denk dat de beschreven Nadia verkast is.

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Nadia (uitstekend)

twee weken geleden nog een keer bij nadia geweest
    gekozen voor soft sm.
    kreeg ongeveer de zelfde behandeling als sm-lover
    echt met een ervaring rijker naar huis gekeerd supperrrr

gisteren nog bij nadia geweest op nummer 6

ze kende me nog weer,weer voor soft sm gekozen
    wat kan die meid je opwinden
    geen gehaast ze neemt echt alle tijd voor je.
    nadien nog wat na praten plus wat drinken sigaretje.
    terwijl zij alles schoon maakt van wat er is gebruikt (hygiene is bij haar 100%)
    kaartje gekregen met 06nummer zodat ik niet voor niks naar eindhoven rijd

ze is ongeveer 1.60 groot (met laarzen 1.70) zoals in de eerste recencie staat beschreven.
    ik denk hat atilla de hun bij de andere nadia is geweest op die gisteren op nummer 17 zat Die is wel langer
    harrie2009 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 6, Nadia (uitstekend)

het is een paar dagen geleden dat ik haar heb bezocht maar voor mij blijft en is het een toppertje

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten