Zaterdag 24-11-07 op Baekelandplein geweest. Tijd rond 16.30 uur. Even rondgelopen bij alle ramen. Niet veel dames bezet. Dus volop keuze. Na rondje lopen viel mijn keuze op een donkere dame op nummer 3. Ze heet Mia en is rond de 25 jaar en komt uit Nigeria. Een volslanke meid met een echte c-cup. Ze is best knap en heel vriendelijk. Gekozen voor p+n. kosten 50 euro. Kamer mooi ingericht, de muziek stond aan en een rustige sfeer. Eerst even een praatje en daarna even knuffelen. Na het knuffelen ging ze mij pijpen. Toen mijn jongeheer goed sterk was ging ze bovenop mij zitten. Deze positie een tijde gedaan. Daarna ging ik haar nemen in missionarishouding. Na een tijdje vroeg ik haar of ik haar 69 kon nemen. Dat kon tegen extra betaling van 50 euro. Dit vond ik te veel en heb tegen haar gezegd. Toen ging de prijs omlaag en uiteindelijk voor 20 euro kon ik haar likken. Eerst even betalen en zij ging haar poes wassen. Ze ging bovenop mij zitten. Zij mastubeerde mij ondertussen. Ik kon haar goed likken en mijn tong goed in haar poes steken. Ze smaakte heerlijk. Je kon merken dat de echt genoot van het likken. Na een tijdje maakte ik mijn vinger nat en ging haar anus betasten. Ze liet niet merken dat het niet mocht en ik ging een stapje verder. Ik ging met mijn vinger in haar anus. Ik was haar nu aan het likken en vingeren. Na een tijdje haar anus vingeren met 1 vinger, kwam nummer 2 erbij. Ze was echt strak ik haar anus. Vooral met 2 vingers. De donkere schone Mia genoot echt. Ik ging lekker door met haar te likken en vingeren terwijl zij mij mastubeerde. Na ongeveer 10 minuten ging ik klaarkomen. Het was echt lekker. Na het klaarkomen ging Mia niet meteen de condoom eraf en aankleden, nee ze hing haar borsten nog even voor mijn mond en vroeg nog even aandacht voor haar borsten. Na deze 2 lekkere borsten nog even aandacht te hebben gegeven was het tijd om mijn penis schoon te maken en gaan aan te kleden. Het was echt gezellig met haar. Ze spreekt goed nederlands, stelt je op je gemak en kijk geen klok. Geen gehaast en ze geniet ook van haar werk.
Topper voor mij en zeker voor nog een volgende keer.
Rogier69![]()
Rogier69 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren

Ze wilde al snel een cd je pakken maar ik vroeg haar dat nog even achterwege te laten en dat deed ze dan ook.
Ze wilde hier ook al snel mee stoppen maar ik wilde toch nog even verder mezelf wat aan haar opgeilen.