Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 03, Mia (goed)

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    4

Smile Eindhoven, Baekelandplein 03, Mia (uitstekend)

Zaterdag 24-11-07 op Baekelandplein geweest. Tijd rond 16.30 uur. Even rondgelopen bij alle ramen. Niet veel dames bezet. Dus volop keuze. Na rondje lopen viel mijn keuze op een donkere dame op nummer 3. Ze heet Mia en is rond de 25 jaar en komt uit Nigeria. Een volslanke meid met een echte c-cup. Ze is best knap en heel vriendelijk. Gekozen voor p+n. kosten 50 euro. Kamer mooi ingericht, de muziek stond aan en een rustige sfeer. Eerst even een praatje en daarna even knuffelen. Na het knuffelen ging ze mij pijpen. Toen mijn jongeheer goed sterk was ging ze bovenop mij zitten. Deze positie een tijde gedaan. Daarna ging ik haar nemen in missionarishouding. Na een tijdje vroeg ik haar of ik haar 69 kon nemen. Dat kon tegen extra betaling van 50 euro. Dit vond ik te veel en heb tegen haar gezegd. Toen ging de prijs omlaag en uiteindelijk voor 20 euro kon ik haar likken. Eerst even betalen en zij ging haar poes wassen. Ze ging bovenop mij zitten. Zij mastubeerde mij ondertussen. Ik kon haar goed likken en mijn tong goed in haar poes steken. Ze smaakte heerlijk. Je kon merken dat de echt genoot van het likken. Na een tijdje maakte ik mijn vinger nat en ging haar anus betasten. Ze liet niet merken dat het niet mocht en ik ging een stapje verder. Ik ging met mijn vinger in haar anus. Ik was haar nu aan het likken en vingeren. Na een tijdje haar anus vingeren met 1 vinger, kwam nummer 2 erbij. Ze was echt strak ik haar anus. Vooral met 2 vingers. De donkere schone Mia genoot echt. Ik ging lekker door met haar te likken en vingeren terwijl zij mij mastubeerde. Na ongeveer 10 minuten ging ik klaarkomen. Het was echt lekker. Na het klaarkomen ging Mia niet meteen de condoom eraf en aankleden, nee ze hing haar borsten nog even voor mijn mond en vroeg nog even aandacht voor haar borsten. Na deze 2 lekkere borsten nog even aandacht te hebben gegeven was het tijd om mijn penis schoon te maken en gaan aan te kleden. Het was echt gezellig met haar. Ze spreekt goed nederlands, stelt je op je gemak en kijk geen klok. Geen gehaast en ze geniet ook van haar werk.

Topper voor mij en zeker voor nog een volgende keer.

Rogier69
    Rogier69 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Mia (uitstekend)

gisteren ook even bij Mia binnengeweest. Ze is inderdaad een toppertje, kleine borsten met grote tepels en die laat ze je ook wel voelen. Nadat ze eerst even lekker met mijn jongheer had gespeeld kwam ze op me zitten en zakte er ook goed overheen. Ze is niet strak maar dat kan ik wel erg waarderen.... nadat ze me had klaargereden inderdaad nog even de tijd nemen. Zeker iemand om vaker naar toe te gaan!!

Leeftijd
    62

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Mia (uitstekend)

Hallo wandelaars.
    Vanwege de goede berichten over Mia ook eens naar het plein gegaan.
    Het was Zaterdag avond rond 8uur. Eerst eens rond gekeken. Maar de dames die op mijn lijste stonden waren er niet of ze waren bezig.
    Alleen Mia zat op haar plaats. Ze is echt niet opdringerig zoals zomige ander om je binnen te krijgen.
    Met een lichte hoodknik aangegeven dat ik wel met haar wilde.
    Ze deed open en ging me voor naar boven. Wat een heerlijk uitzicht op haat achterste.
    Gekozen voor pijpen en neuken. Ze ging op bed zitten en ontdeed haar van haar witte body. Terwijl ik me uitklede keek ik naar haar mooie figuur.
    Ze is wat voller dan slank maar dat vind ik wel lekker.
    Op bed even lekker geknuffeld. Ze heeft inderdaad heerlijke tietjes die ze graag laat verwennen.
    Het pijpen was lekker. Daarna vroeg ze welke standjes ik wilde.
    Ik lag al lekker op mijn rug dus ik wilde zo wel doorgaan en daarna omdraaien zij ik.
    Ze ging lekker op me zitten en de penetratie was echt lekker. Ze wist precies hoe ze mij moest vast houden zodat ik me lekker opgewonden voelde.
    Ik kwam niet verder dan het eerste standje. Het voelde zo lekker dat ik niet wilde stoppen om om te draaien. Nadeel was dat ik vrij vlug klaar kwam.
    Mia is een lieve leuke vrouw.
    Ik ga zeker weer terug. Ik heb immers nog een standje te goed.
    Ouderling

Leeftijd
    62

Actieve recensies
    0

Thumbs up Eindhoven, Baekelandplein 03, Mia (uitstekend)

Gister avond weer naar Mia op no:3 geweest. Ik kwam aanlopen en zag ze zitten. Met een glimlach wist ze dat de deur open moest.
    Ontvangen met een lekkere knuffel.
    Uitkleden en naast Mia gaan liggen die zich al ontdaan had van haar jurkje.
    Even lekker liggen kuffelen. Daarna haar met kusje bewerkt en haar heerlijke borsten veel aandacht gegeven, dat vindt ze wel lekker.
    Wat ziet ze er lekker uit als ze voor je op haar rug ligt. Afgesproken dat ik kon beffen voor €20,- extra. Dat was lekker en zo te horen genoot ze zelf ook. Daarna werd ik gepijpt. Dat ging redelijk. Ik ben niet zo gevoelig op dat punt. Uiteindelijk geneukt met haar boven. Dat ging eigenlijk te snel.
    Ik kwam weer niet aan het tweede standje toe.
    Ik kwam lekker maar iets te snel om nog langer van haar te genieten.
    Alles ging zo lekker ontspannen dat ik bijna vergat om te betalen.
    Na een lekkere knuffel weer voldaan naar huis gegaan.

Actieve recensies
    11

Standaard Eindhoven, Baekelandplein 03, Mia (uitstekend)

Naar aanleiding van alle goede recenties Gisternacht Mia bezocht; Lieve meid wilde er wel een snel einde aanmaken, maar ik kwam dan ook erg laat aanzetten. Ze wilde al snel een cd je pakken maar ik vroeg haar dat nog even achterwege te laten en dat deed ze dan ook.
    Heb eerst mezelf relaxed d.w.z. met haar bovenop en haar tweeling eens goed betast en grootgemaakt iemand hier schreef over grote tepels en coup c echt maar dat ben ik toch niet met hem eens ze heeft een kleine B, maar desalniettemin heb ik er erg van genoten. daarna 69 en dat vond ze kennelijk te lekker want ze draaide steeds weg Ze wilde hier ook al snel mee stoppen maar ik wilde toch nog even verder mezelf wat aan haar opgeilen.
    Op haar verzoek missionaris en kon het daarna niet snel meer houden en heb het cdtje volgemaakt.
    Was lekker met Mia en ga nog wel eens terug.
    feelgood heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    5

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Mia (goed)

zondagochtend geweest. Had veel zin en kon niet wachten
    Plein bij aankomst rechtsom gelopen. Waren misschien 7/8 meiden actief maar was ook nog vroeg 10:30
    Op nummer 3 en vriendelijk lachende dame. Lekker relaxt, wassen strelen. Daarna heerlijk pijpen. Twee standjes en heerlijk met haar borstjes spelen (schat een B-cup) mmm
    zuigen aan haar tepels. Eerst missionaris daarna vroeg wat vind je een lekker standje. Gekozen om haar vanachter te nemen. Was niet de bedoeling maar het was zo lekker dat ik niet kon stoppen

Zeer tevreden. supervriendelijk kom zeker nog een keer terug.
    shoeshoe heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    39

Question Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Mia (goed)

Is Mia nog werkzaam in Eindhoven?

Graag info.

Groet,
    Krukkie

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Actieve recensies
    9

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Mia (goed)

Volgens mij zit Mia nog altijd op nr 3!!!
    Ik denk dat zij een van de trouwste bewoners van het plein is.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten