Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 06, Melissa (uitstekend)

Actieve recensies
    54

Thumbs up Eindhoven, Baekelandplein 06, Melissa (uitstekend)

Omdat ik vandaag op carnavalsmaandag moest werken na gedane arbeit maar eens een rondje gelopen op het Baekelandplein.
    En zie daar: op nummer 7 Melissa aangetroffen, ik had haar nog niet eerder hier gezien, hoewel zij er volgens haar al drie weken werkt.
    Melissa is uiterst vriendelijk en was zeer verrast dat ik haar afkomst kon traceren.
    Zij is dus van turkse komaf maar hier geboren en spreekt perfect nederlands.
    Ik had meteen een super contact met haar ondanks ons grote leeftijdsverschil, maar goed.
    Voor het pijpen dat zij heel goed, langdurig en afwissend deed heeft zij het condoom met haar mond aangebracht. Zij heeft mooie volle borsten ergens tussen cup B en C en puur natuur.
    Ik moest haar vragen te stoppen met pijpen, daarna in twee standjes geneukt, meer is misschien wel mogelijk maar heb ik bij de eerste keer niet
    geprobeerd.
    Melissa is 22 en voortijdig schoolverlater, zij is uiterst beleefd en ziet er zeer goed uit, een type waarmee je ook naar een restaurant kunt gaan.
    Heren behandel haar goed want zij is een aanwinst voor het plein: aanrader!
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 01-04-08 om 09:53 Reden: Upgrade dienstverlening.

Actieve recensies
    54

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 07, Melissa (uitstekend)

Vanavond, na mij laatste slechte eraring op het Baekelandplein met Ashley op nummer 24 maar teruggegaan bij Melissa.
    Ik wilde niet nog eens teleurgesteld worden.
    Echter Melissa zit nu op nummer 9 dit is ook maar tijdelijk want binnenkort verhuisd ze naar nummer 20 of 21 het juiste nummer wist ze nog niet.
    Melissa plant een borstvergroting van huidige cup B naar een royale cup C.
    Hier zit ik niet op te wachten want ik vond haar perfect zo, maar ja ik kan haar toch niet op andere gedachten brengen.
    Service was weer zeer goed: pijpen heel goed zodat ik haar moest laten stoppen, daana in drie standjes geneukt.
    Melissa is een fijn meisje dat je waar geeft voor je geld, een aanrader op het plein.
    Zij werkt nog tot en met donderdag daarna is zij drie weken uit de running vanwege haar borstvergroting.
    Ik zal niet nalaten het resultaat te aanschouwen.
    antoine19110 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    2

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 21, Melissa (uitstekend)

Ben vorige week ook bij Melissa geweest.
    Zeeeeeeer nette dame en ontsettend vriendelijk.
    pijpt lekker en ook heerlijk om mee te praten.

Zoals al eerder hier genoemt gaat ze er even 3 weken uit voor een borstvergroting, wat volgens mij ook niet nodig is maar das haar keuze.
    En daarna is ze er gewoon weer van ma tm vrij.

Ben benieuwt hoe ze eruit ziet na de vergroting.

Als je dit leest meid die borstvergroting heb je echt niet nodig hoor.
    Maar als je het perse wilt dan moet het maar doen he.

tot snel weer

Actieve recensies
    21

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 21, Melissa (uitstekend)

Aangezien ik momenteel weer wat beter bij kas zit, ben ik vanavond maar weer een keer gaan kijken op het Baekelandplein. Meestal een niet al te positieve ervaring. Vanavond echter geluk. Ik zag Melissa zitten op nummer 6.
    Ze is van Griekse komaf, althans haar ouders. Zij is gewoon Nederlands. Dit is wat ze mij verteld heeft. Ik zie hier ook een eerdere recensie waarin staat dat ze Turks is.
    Zeer positieve ervaring. Pijpen doet ze flink. Ze heeft 3 weken geleden net een borstvergroting gehad en die is zeer geslaagd. Weet niet hoe het er voor die tijd uitzag, maar ze heeft een paar flinke harde jetsers. Die mag je lekker aanraken, maar nog niet te hard i.v.m. de operatie. Ik heb haar op mij laten komen en toen lekker geneukt. Het was zo gebeurd. Ik kom er zeker nog eens terug.
    Pikkus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    54

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Melissa (uitstekend)

Vandaag weer eens bij Melissa binnengegaan.
    Ze was net terug van vacantie in haar moederland.
    Weer een zeer hartelijke ontvangst gehad en fijne sex.
    Aanrader!

vdl is offline Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    50

Actieve recensies
    2

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Melissa (uitstekend)

Vandaag bij Melissa geweest en alles wat we afgesproken hadden is ze ook nagekomen.Het was echt geweldig.

Actieve recensies
    2

Question Onbekend, baekelandpl , melissa (uitstekend)

Wie weet waar deze jonge schoonheid momenteel werkzaam is? Zij was die turkse-griekse kleine meid van ongeveer 22 jaar. Lekker lichaam en ze had pas haar borsten laten vergroten... met een tatoo in haar onderbuik... Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien... niet in Eindhoven. Wellicht dat ze ergens anders aan het werk is. Ik wacht op jullie reactie...

Noot mod: geen nieuw topic starten als er al een topic van de dame is; topics zijn samengevoegd.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 03-02-09 om 22:18 Reden: Topics samengevoegd.

Actieve recensies
    54

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Melissa (uitstekend)

Melissa werkt gewoon op haar vaste adres maar niet alle dagen, blijven proberen dus.
    Ik was er vandaag en heb weer top sex gehad, echt een fijn meisje dat de sex ook zelf leuk vind, aanrader!

Leeftijd
    25

Actieve recensies
    5

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Melissa (uitstekend)

net een bezoekje gebracht aan deze schone dame!
    heerlijkheidje opzich!
    keek me ondeugend aan toen ik voorbij liep!
    was veel mogelijk... 50 euro pijpen en 2 standjes neuken... 70 euro pijpen 2 standjes neuken en 69... gekozen voor pijpen en 2 standjes!

pijpen kan ze goed ... moest haar tot stoppen manen! hierna kwam ze lekker op me zitten en begon lekker geil te praten dat ze hard geneukt wilde worden! dus lekker doorstoten tot ik bijna kwam! hierna in missionaris afgemaakt op volle kracht!

zeker voor herhaling vatbaar
    bjornborg heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    22

Actieve recensies
    5

Talking Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Melissa (uitstekend)

Vanavond was ik voor het eerst op het plein. Zag deze dame staan bij de eerste loop ronde, ze wou dat ik naar binnen kwam. Toch maar even een paar rondes gelopen om te kijken wat er allemaal staat. Helaas niet super veel bijzonders dus maar bij deze gezellige meid naar binnen gegaan.

Ik had geluk, vandaag was haar eerste werkdag na een tijdje afwezig te zijn geweest. Na een praatje en kennismaking op bed beland.

Condoom erom en begon ze lekker te pijpen,
    Daarna heb ik haar kutje lekker uitgelikt in 69 heerlijk.
    Dan de sex, ze kwam op me zitten haar lekker hard geneukt, over naar missionaris, doggy en daarna de finish met aftrekken.

Melissa is een aardige meid die alle tijd neemt, ook haar geile praat onder de sex vindt ik erg opwindend. Haar mooie grote tatoeage is ook erg sexy.

Ze werkt morgen nog en dan is ze een paar dagen afwezig ivm de jaarwisseling. Ze zit in haar vaste kamer op het moment, maar aangezien ze een tijdje afwezig is geweest is de kamer ook 3 dagen in gebruik door een andere dame. Ze vertelde me dat ze gaat proberen deze kamer weer voor vast te krijgen.

Melissa zal me zeker nog wel eens terug zien, top meid!
    Dit was een mooie afsluiting van mijn wandeljaar 2009, op naar 2010!
    Agaron heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten