Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 16, Elena (Roe) (uitstekend)

Actieve recensies
    8

Smile Eindhoven, Baekelandplein 16, Elena (Roe) (uitstekend)

Vandaag langs geweest bij een nieuw meisje. Helena is sinds deze week werkzaam op het plein. Ze lijkt een beetje schuchter, maar dat ligt een beetje aan het gebrek aan talenkennis. Ze uit zich in gebroken Duits/Nederlands.
    Op zich tijdens het 'werk' echter geen probleem, body language is super.
    Nadat ze me in haar goudkleurige lingeriesetje verleid had tot een bezoekje , bleek voor mij al gauw, dat dit een prachtmeid is. Strak lijfje, heerlijke borstjes.
    Eens op de kamer liet ze er geen gras over groeien. Na betaling begon ze me op het bed onmiddellijk te verwennen met haar overheerlijke mondje en fijne handjes. Ze zat op haar knieën en ondertussen schoof ze haar bips steeds korter naar mijn hoofd toe, alsof ze merkte, dat ik hier stilaan zot van werd. Ik hield het niet meer en vroeg om een standje 69. Dit koste wat extra (20), maar ze was het waard. Een echt lekker geschoren sleufje en het grote voordeel van deze wederzijdse verwennerij, was dat we beiden fantastisch opgewarmd waren voor het echte werk.
    Na een kwartiertje was het zover, zij cowgirl bovenop en in hurkstand aan hoog tempo op en neer. Dit hitste haar blijkbaar nog meer op. Na enkele minuten over naar missionaris. Inmiddels was Helena gewoon niet meer te houden. Het kleine schuchtere ding van daarstraks was een echter furie geworden onder mij.
    Terwijl ik met eerder lange halen doorging, hield zij er haar eigen ritme op na. Hevig krampend kwam ze zowaar klaar, waarna het voor mij ook niet meer vol te houden was.

Na gedane zaken hebben we ons beiden nog opgefrist, waarbij ze zelf blijkbaar ook wel wat behoefte had aan wat knuffels. Ze was zeker niet gehaast om me buiten te krijgen. Spijtig dat ze niet zoent, daarmee zou het voor mij een echte GFE geweest zijn. Bij het afscheid kreeg ik toch een klein kusje op de mond, wie weet bij een volgende keer?

Dit meisje heeft het voor mij alvast gemaakt. Kan haast niet wachten till next time...
    bootyfan heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 22-02-08 om 22:17 Reden: Tekst toevoeging.

Actieve recensies
    54

Smile Elena

Vandaag nog eens een rondje op het Baekelandplein gelopen.
    Daar viel mijn oog op Elena op nummer 21.
    Dit is niet de griekse Elena van mijn vorige recensie.
    Elena op nummer 21 is roemeens en lekker jong, zij is twintig jaar oud.
    Blijkt dat wij oude bekenden zijn omdat zij twee jaar geleden al eens in de
    Antoniusstraße in Aken heeft gewerkt.
    Toen was zij das juist 18.
    Welnu, zij kwan mij wel bekend voor maar ik kon haar na twee jaar niet direkt thuisbrengen.
    Zij had mij ook herkend.
    Voor alsnog wil Elena in Eindhoven blijven omdat zij hier de honorering beter vindt dan in Aken.
    Dat is ook zo, in Aken betaal je voor een standaard programma pijpen en neuken 30 € in Eindhoven is dat 50 €.
    Welnu het weerziens was alleszins positief Elena spreekt behalve roemeens eigenlijk alleen maar redelijk duits en een heel klein beetje engels.
    Zij was dus blij met mij in het duits te kunnen spreken.
    Zij heeft een prachtig figuur en is heel lief.
    Natuurlijk speelde het feit dat ik haar al langer ken ook een rol.
    Eerst heeft zij mij heel gevoelvol gepijpt en daarna heb ik haar in twee standjes diep geneukt hetgeen zij wel prettig vond.
    Nadat ik was gekomen bleef zij nog heftig naschokken.
    Werkelijke een fijne GFE.
    Natuurlijk voor herhaling vatbaar, voor de liefhebber van jonge meisjes aanbevolen!

Actieve recensies
    54

Lightbulb Re: Onbekend, Baekelandplein 21, Elena (uitstekend)

Het lijkt mij dat deze Elena dezelfde is als de Helena (zie recentie van Bootyfan) op nummer 23.
    Ik ben in ieder geval heel zeker dat ik haar vandaag op nummer 21 heb bezocht.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 26-02-08 om 10:59 Reden: Done topic's samengevoegd.

Actieve recensies
    54

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 21, Helena (Roe) (uitstekend)

Kon niet nalaten Elena vandaag weer met een bezoek te vereren.
    Dit meisje is absoluut top.
    Wat mij aantrekt is haar werkelijk super figuur en haar vriendelijkheid.
    Over de verdere verdiensten heb ik al gerapporteerd in mijn vorige recensie.
    Ook deze keer was het weer fantastisch, herhalingsgevaar: zeer groot!:

Leeftijd
    23

Actieve recensies
    12

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 21, Helena (Roe) (uitstekend)

Deze meid deed werkelijk alles goed. Ze is vriendelijk, ze heeft een mooi lichaam en prachtige ogen. We hebben het heerlijk afgemaakt in doggystyle. Ik kom zeker nog snel bij haar terug!
    Antoninus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    54

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 21, Helena (Roe) (uitstekend)

Heren wandelaars: goed nieuws! Elena is terug uit Roemenie en werkt nu op nummer 20.
    Ik kreeg gisteren een SMSje van haar, ze had me bij Jasmin zien binnengaan en was een beetje lastig daarover.
    Hoe kon ik ook weten dat ze terug was.
    Om mij te ergeren zij ze dat ze al 11 keer "gefikt" had die dag.
    Vandaag haar dus opgezocht en weer geweldige sex gehad, pijpen en neuken in drie standjes.
    Ze was nog steeds een beetje boos omdat ze me bij Jasmin naar binnen had zien gaan. Ik gaf haar antwoord dat ik het die dag maar een keer had gedaan en zij elf keer, daarop antwoorde Elena: "ja, het is mijn job".
    Daarmee terug in de realiteit.
    Zij heeft nog een paar dagen in Duisburg gewerkt maar kreeg daar maar het lokale tarief van 30,00 €.
    Daarom is ze weer hier.
    Zeker een geduchte concurrente voor Jasmin, vrijwel even oud en allebei een
    prachtig lichaam.
    Twee toppers op het plein.
    Heren medewandelaars ik zou zeggen geniet ervan.
    P.S. haar naam is trouwens Elena en niet Helena, misschien kan de moderator dit aanpassen.
    Laatst gewijzigd door antoine19110; 09-09-08 om 19:39 Reden: P.S. toegevoegd

Actieve recensies
    54

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 16, Elena (Roe) (uitstekend)

Goed nieuws voor de liefhebbers.
    Elena is terug en werkt nu op nummer 11.
    Ik weet niet hoelang ze nu gaat blijven want ze gaat regelmatig weer naar huis voor een paar maanden en komt dan weer werken.
    Het is te hopen dat ze nu wat langer blijft.
    Vanavond weer super sex gehad en nu, na 20 € bijbetaald te hebben haar ook eens goed gebeft.
    Ik wist wel dat ze heel schoon is maar haar poesje is echt top, ze scheen er ook echt van te genieten.
    Helaas kust ze niet dat is het enige dat een echt GFE gevoel in de weg staat.
    Een fijn meisje dat je niet teleurstelt.
    antoine19110 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    31

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 16, Elena (Roe) (uitstekend)

Is deze dame momenteel nog werkzaam op het plein?

Actieve recensies
    54

Op het moment is zij niet werkzaam, zij kwam af en toe een paar weken werken maar gezien de slechte verdiensten van de dames de laatste tijd en de strenge belastingcontroles weet ik niet of zij noch terug zal komen.

Actieve recensies
    30

jawel hoor heb haar vd week heeerlijk ge.....................

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine19110 Bekijk bericht
    Op het moment is zij niet werkzaam, zij kwam af en toe een paar weken werken maar gezien de slechte verdiensten van de dames de laatste tijd en de strenge belastingcontroles weet ik niet of zij noch terug zal komen.

Leeftijd
    23

Actieve recensies
    1

Wat zijn haar werktijden?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten