Vandaag langs geweest bij een nieuw meisje. Helena is sinds deze week werkzaam op het plein. Ze lijkt een beetje schuchter, maar dat ligt een beetje aan het gebrek aan talenkennis. Ze uit zich in gebroken Duits/Nederlands.
Op zich tijdens het 'werk' echter geen probleem, body language is super.
Nadat ze me in haar goudkleurige lingeriesetje verleid had tot een bezoekje , bleek voor mij al gauw, dat dit een prachtmeid is. Strak lijfje, heerlijke borstjes.
Eens op de kamer liet ze er geen gras over groeien. Na betaling begon ze me op het bed onmiddellijk te verwennen met haar overheerlijke mondje en fijne handjes. Ze zat op haar knieën en ondertussen schoof ze haar bips steeds korter naar mijn hoofd toe, alsof ze merkte, dat ik hier stilaan zot van werd. Ik hield het niet meer en vroeg om een standje 69. Dit koste wat extra (20), maar ze was het waard. Een echt lekker geschoren sleufje en het grote voordeel van deze wederzijdse verwennerij, was dat we beiden fantastisch opgewarmd waren voor het echte werk.
Na een kwartiertje was het zover, zij cowgirl bovenop en in hurkstand aan hoog tempo op en neer. Dit hitste haar blijkbaar nog meer op. Na enkele minuten over naar missionaris. Inmiddels was Helena gewoon niet meer te houden. Het kleine schuchtere ding van daarstraks was een echter furie geworden onder mij.
Terwijl ik met eerder lange halen doorging, hield zij er haar eigen ritme op na. Hevig krampend kwam ze zowaar klaar, waarna het voor mij ook niet meer vol te houden was.
Na gedane zaken hebben we ons beiden nog opgefrist, waarbij ze zelf blijkbaar ook wel wat behoefte had aan wat knuffels. Ze was zeker niet gehaast om me buiten te krijgen. Spijtig dat ze niet zoent, daarmee zou het voor mij een echte GFE geweest zijn. Bij het afscheid kreeg ik toch een klein kusje op de mond, wie weet bij een volgende keer?
Dit meisje heeft het voor mij alvast gemaakt. Kan haast niet wachten till next time...bootyfan heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren