Het is kermis in Eindhoven! Na het bezoeken van de leuke kermis had ik (gelukkig) nog een paar centjes over. Op naar het Baekelandplein dan maar! Na een paar rondjes te doen zag ik niet veel goeds. Had geen zin in een Oost-Europese dus de lekkere chocolaatjes maar geïnspecteerd.
Ik had Maureen al in de gaten hoe ze daar lekker stond in haar wit setje lingerie waarbij de bikini te klein was wat erg geil leek. Ze spreekt erg goed Engels! Was verbaasd! I want to see some ID first baby. Ik moet helaas zeggen dat ik er inderdaad nog klein uitzie maar dit was de eerste keer dat er om bewijs gevraagd werd om te laten zien dat ik 18 ben! Ik liet haar me rijbewijs zien en ze zei: you look 15! Come in baby!
We gingen naar boven en daar kleedde ze me uit en al staande pijpte ze me op een ontzettend lekkere manier waarbij ze haar handjes gebruikte, haar tandjes, lippen, zuigtechniek gewoon alles! Zalig! Hierna duwde ze me op het bed en sprong ze op me en begon ze op me te springen. Hier mocht ik aan haar lekkere tietjes lekken wat ik met een enorm plezier deed! Ze likte aan me oor wat tegelijk raar maar ook lekker was. Nooit eerder gehad. Ze fluisterde 'do you want to fuck me?' Het antwoord kun je al raden. Ze ging lekker liggen en kort daarna neukte ik haar hard terwijl ik nogmaals aan haar tieten likte. Ze naam me bij het hoofd vast en ze keek me geil aan terwijl ik haar neukte. Ze heeft kleine oogjes vind ik. Ik vroeg hierna om doggy om het nice af te maken. Ze hield haar beentjes toe en ik nam haar bij haar tieten vast terwijl ik me voorover boog op haar rug. Niet kort daarna ging ze plat liggen waarbij ik mezelf op haar liet vallen en zo in een explosie klaarkwam alsof het mijn eerste orgasme was!!!!!!!!!!!!!!!
Dit was een topper mensen! Ik kan deze meid aan iedereen aanraden!
hamont
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend