Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 02, Kwan (Tha) (uitstekend)

Actieve recensies
    54

Thumbs up Eindhoven, Baekelandplein 02, Kwan (uitstekend)

vanmorgen moest ik in Eindhoven zijn en dus besloot ik ook maar eens op dit vroege uur op het Baekelandplein te gaan kijken.
    Er was niet veel activiteit en dus besloten maar naar huis te gaan totdat ik er op nr. 2 Kwan aantrof.
    Met Kwan naar boven gegaan, ze is thais en ik schat haar ergens achter in de dertig.
    Kwan heeft een fluweel zachte huid en wist mijn jonge heer onmiddelijk wakker te krijgen.
    Ze is heel aardig en spreekt behalve thai goed engels en enkele woorden nederlands.
    Het Piipen was ok en daarna heb ik haar in 3 standjes diep geneukt en ben uiteindelijk heerlijk klaargekomen.
    Enig minpuntje: Kwan vertelde me uitgebreid over haar slechte financiele situatie in Thailand en hoe het zover was gekomen dat ze hier was beland.
    Ja, daar zit ik niet echt op te wachten, ieder huisje hier heeft zijn kruisje zullen we maar zeggen.
    Hoewel Kwan een stuk ouder is dan wat ik normaal pleeg te bezoeken toch
    heel fijne sex gehad, dus van harte aanbevolen.
    antoine19110 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    11

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 02, Kwan (uitstekend)

Ja ben ook bij haar geweest op za en zo. een heerlijke ervaring gehad met haar. Leuke meid, toch wat leuke dingen kunnen regelen voor wat extra geld
    lekker laten pijpen zonder cd. lekkere massage, lekker zoenen, lekker 69-en
    ideaal wat allemaal lekker vind. wat een zachte huid heeft ze, lekkere volle
    borstjes.
    sabbelaar heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    5

Thumbs up kwan

Na een tijdje niet op het Baekelandplein te zijn geweest kreeg ik weer zin om een langs te gaan. Na het eerste rondje gelopen te hebben dacht ik sjezus die donkere dames schreeuwen , kloppen etc. Maar van Kwan, nummer 2, had ik al meer goede recenties gelezen. Met haar mee naar boven gegaan. Ze is supervriendelijk. Na de wasbeurt, ook zij ging zich wassen omdat ik haar wilde beffen. Geen tijdsdruk, heerlijk relaxen. Lekker aan haar borsten zuigen. mmm.
    Na verloop van tijd begon ze me superlekker te pijpen niet hard maar perfect!
    Daarna heb ik haar gelikt. Oh, wat een snoepje is het toch. Vervolgens in missionaris houding geneukt en de finale in doggystyle. Oh wat een heerlijk kontje heeft ze toch. Het was echt goed! Ik kom zeker terug!
    shoeshoe heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    14

Red face Re: Eindhoven, Baekelandplein 02, Kwan (uitstekend)

Gisterenavond Kwan bezocht.
    Afgesproken 50 euro voor pijpsessie zonder condoom.
    Kwan is aardig en vriendelijk maar vraagt snel om meer geld.
    Pijpen was redelijk maar niet perfect.
    Wil na enige tijd (te snel) over op het handwerk en haar derhalve diverse malen teruggevloten.
    Kortom, geen toppertje.
    Let's Rumble heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    50

Vanavond bij Kwan geweest, service echt top.
    Niet meer de jongste maar fluweelzachte huid perfekt pijpen en lekker neuken.
    Aanrader!

Actieve recensies
    4

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 02, Kwan (uitstekend)

Ik ben vanavond weer eens bij de alleraardigste Kwam binnen geweest. Niet alleen de service is top maar ze is ook een hele leuk dame om mee te praten, Ze praat namelijk perfect engels.

Na eerst te zijn opgewarmd door een zeer goede en lange pijpbeurt was het de beurt aan mij om haar poesje eens te verwennen met mijn tong. Ondertussen streelde ik haar zijde zachte huid met mijn hand. Ik wou dat ik wat vel van haar kon laten transplanteren op mijn rechter hand.......

Na diverse standjes waarbij ze zeer goed meedeed en er ook zelf van genoot heb ik het tot een goed einde weten te brengen. Na te zijn aangekleed ben ik met een voldaan gevoel naar buiten gegaan, tot mijn grote verbazing had de regen plaats gemaakt voor sneeuw. Tijdens de lange rit naar huis -Kon niet zo hard rijden i.v.m. de sneeuw- heb ik nog flink nagenoten. Ze ziet mij in iedere geval zeker terug.

PS: Aan de hygiëne van deze lieve thaise schone hoef je niet te twijfelen ze gaat namelijk altijd eerst onder de douche voordat er "zaken" worden gedaan, ook na het bezoekje gaat ze direct onder de douche.

Actieve recensies
    50

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 2, Kwan (uitstekend)

Na lange tijd weer eens bij Kwan geweest.
    Weer goede ervaring, niet meer de jongste maar super service en zijdezachte huid zoals de meeste thai vrouwen.
    Aanbevolen!
    Masterdragon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    6

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 2, Kwan (uitstekend)

Gisteren was de nood hoog, dus op naar Eindhoven !
    Ik zag op nr twee Kwan zitten . Na een rondje gewandeld te hebben, toch besloten om bij haar binnen te gaan .
    Eerst het financiële geregeld, daarna uitkleden en vervolgens werd ik door haar gewassen . Het pijpen was kort, maar lekker zacht . Daarna kwam ze boven op me zitten, en schoof ze me binnen . In het begin heerlijk rustig, maar binnen een paar minuten begon ze fanatiek op en neer te wippen . Jammer eigenlijk, want daardoor spoot ik het cdtje té snel vol .
    Even bekomen, daarna werd ik weer gewassen, en voldaan weer naar huis .
    Kwan is vriendelijk, heeft een lekker lichaam en idd een zijdezachte huid . Denk er toch aan om terug te gaan .
    ptom heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    40

Actieve recensies
    3

Talking Re: Eindhoven, Baekelandplein 2, Kwan (uitstekend)

is toch al een 2 tal maanden geleden dat ik bij deze aziatische schone binnen ben gelopen.
    Goede ervaring en heerlijke meid pijp erg goed en verschillende standjes geneukt.
    Laatste standje was doggy en ze keek zo geil naarachter dat ik het niet meer hield.
    Hoop dat dit liefje nog lang op plein blijft
    tallrider heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    0

Kwan , het thaise snoepje , kwan is heel relaxt en neemt de tijd. afgelopen week heb ik 1,5 uurtje met haar doorgebracht , was echt super , eerst een relaxte thai massage gehad en daarna kwam ze met haar mooie zachte lichaam op mij zitten en begon ze mij heel zachtjes te berijden , we hebben nog verschillende standjes gedaan waarna ik het cd volmaakte in doggy-styl. daarna nog een tijdje relaxt gekletst met kwan , ze ziet mij binnenkort heel zeker weer terug . ik hoop dat Kwan hier blijft want De dames hebben het allemaal moeilijk wat betreft klandizie , veel kijkers weinig klanten hoor ik verschillende dames zeggen, het zou jammer zijn als er dames verkassen naar een andere plaats , omdat het baekelandplein discreet , netjes en gezellig is ingericht .
    Maar Kwan kan ik zeker aanbevelen , mits je betaald geeft zij jou veel waar voor je euri`s . echt uitstekend.

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 02, Kwan (Tha) (uitstekend)

De morgen stond is goud in de mond!

Ik heb vandaag een vrije dag en hoe kun je die het beste beginnen? Juist eerst even een wandelingetje maken op het plein. Normaal gesproken loop ik altijd alle ramen af om te kijken wat en wie er zit. Maar vandaag kwam ik niet verder dan huisnummer 2.

Gezien het vroege tijdstip 11:30 (voor mijn doen heel erg vroeg om te wandelen) blijft ze een aangename verrassing om te zien en natuurlijk altijd in voor een goed gesprek.

Dit keer gekozen voor een uitgebreider pakket met massage erbij, echt super!!
    schuinmasseerder heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten