Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (Tha) (goed)

Leeftijd
    53

Actieve recensies
    4

Unhappy Eindhoven, Baekelandplein 17, Yoy (slecht)

Vanmiddag voor het eerst op baeklandplein een meisje bezocht.
    Yoy op nummer 17
    wilde ook wel eens weten wat dit inhield.
    Had het beter niet kunnen doen.
    Even snel pijpen en neuken en dat was het dan.
    Nou voor die 5 tientjes had ik net zo goed naar EP kunnen gaan.
    Daar leveren ze meer kwaliteit af.

jan claasen.
    janclaasen heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Actieve recensies
    54

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 17, Yoy (slecht)

Ja het kan eens tegenzitten.
    Toch zijn er tegenwoordig op het Baekelandplein meisjes die wel goed zijn en zich aan de afspraken houden.
    Ik zou zeggen lees de recensies hier en probeer er een goede uit te pikken.
    Ook ik heb slechte ervaringen op het plein gehad maar de laatste tijd zijn er toch wel goede meisjes, ik kan tenminste niet klagen.
    Meestal mijd ik de oudere en doorgewinterde vrouwen want uiteindelijk gaat het alleen om het geld en een echte GFE is zeldzaam, het blijft natuurlijk toch een business.

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    7

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 17, Yoy (voldoende)

Ik vermoed dat Yoy nu op 19 haar plekje heeft. Beschrijving met de Yoy van 17 komt aardig overeen, alleen heeft ze zeker niet van siliconen gebruik gemaakt, er zijn ook nog meiden met gewoon stevige borstjes
    Voor mij een leuke meid, neemt de tijd. Lekker genoten.

Noot mod: huisnummer aangepast.
    bart6969 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 08-06-09 om 18:45 Reden: huisnummer

Actieve recensies
    4

Talking Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (matig)

Aan de zit (lig) houding van de dames achter de ramen kun je vaak al zien hoe ze boven op de kamer zijn. Een mooi voorbeeld is deze thaise dame joy. Als je ziet hoe ze achter het raam ligt is dat niet erg uitnodigend. Toch kon ik de verleiding niet weerstaan, ik had tenslotte gewoon zin in een thais schatje. En aangezien ik Kwam (nummer 2) vorige week nog bezocht had was het deze keer de beurt aan Joy.

Joy komt haar woorden m.b.t. de afgesproken diensten goed na, alleen het is allemaal zo kort zeker voor een thaise dame. Pijpen kan ze (zeer) goed, alleen wil ze veel te snel verder met het spel. Neuken in verschillende standjes is geen probleem en doet ook goed mee maar je merkt aan alles dat ze je snel klaar wilt hebben. Erg opvallend vond ik dat ze tijdens het aankleden alle tijd en rust heeft!?

Het is een leuke en mooie dame die het zeker kan maar het niet laat zien en dat is erg jammer. Omdat ik toch wel een zwak hart heb voor thaise dames zal ik Joy ondanks deze zwakke recensie zeker nog wel eens bezoeken. Dat dan weer wel.........

Haar bed is wel aan vervanging toe het kraakte van alle kanten toen we bezig waren.
    schuinmasseerder heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (voldoende)

zo gistere nacht ook nog ff op bp weest te kijken moet zeggen het was goed gevult best druk mee de mannen die er rond liepen en eigelijk keuzes genoeg mijn type vrouw moet wat mollig zijn en zeker grote borsten hebben er zaten er 2 maar ik denk doe eens een keer wat anders rondje gelopen en bij yoy uitgekomen een mooi slank thais meisje die best goed nl kon ze liet me binnen afgesproken voor neuken 30 euro en hup wij na boven leuk kamertje rustig muziekje stond aan en uit de kleren wat me mee opviel waren de kleine tietjes maar ja had er zelf voor gekozen natuurlijk ze was er zelf lekker aan het wassen en mijn jonge heer heeft ze zelf ook nog gewassen wat ik op het bp vrij weinig mee maak moet ik zeggen toen na het bed ze pakte de rubber en deed hem pijpent omleuk afgesproken vooor neuken 30 euro en toch ff gepijpt hij was vrij snel op oorlog sterkte het pijpen was ook zeer kort begrijpelijk zo toen ik liggen zij er op was wel aardig ik denk wil wel een anders standje maar dat was ook geen probleem ik er boven op en uiteindelijk op doggystyle afgemaakt en jaar daar kwam ie rubber lekker vol gespoten ps net als me voorganger hier boven ze heeft nog geen nieuw bed hahahah die kraakte egt van alle kanten dat ik zelfs doggystyle staandent heb afgemaakt al mee al leuke meid voor mijn was er geen haast werk te zien maar ze ziet me niet meer terug houw namelijk ja je weet het al van mollig en grote
    rooiehelm heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    6

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (voldoende)

vorige week ook bij Joy geweest en boven verwachting genoten. Is inderdaad wat passief aan het raam maar boven bleek ze alle tijd te hebben. Eerst even wassen, daarna wat knuffelen en zoenen. Beetje likken aan mijn stam en condoompje er om en zalig pijpen. Zo zalig dat ik even uitstel vraag; en toestemming om haar lekker te likken. Gaat haar poesje even goed wassen en komt vervolgens in 69 op me zitten. Heerlijk. Na wat beter pijpwerk helaas iets te snel afgemaakt maar dat lag aan mij. Wat schetst mijn verbazing, bij het naliggen en kletsen klaagt ze over pijn in rug en arm. Ik bied massage aan; die ze zich prima laat welgevallen. Na een kwartiertje vraagt ze of ik nog een keer wil komen en begint ze heerlijk mijn stam met olie te masseren. Ter verhoging van de feestvreugde krijg ik ook nog een vinger (met condoom) in mijn anus. Heerlijke GFE en zonder gezeur over prijs of bijbetalen. Herhalingsgevaar groot dus.

Actieve recensies
    6

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (voldoende)

als aanvulling op bovenstaande
    Marco_V heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten