zo gistere nacht ook nog ff op bp weest te kijken moet zeggen het was goed gevult best druk mee de mannen die er rond liepen en eigelijk keuzes genoeg mijn type vrouw moet wat mollig zijn en zeker grote borsten hebben er zaten er 2 maar ik denk doe eens een keer wat anders rondje gelopen en bij yoy uitgekomen een mooi slank thais meisje die best goed nl kon ze liet me binnen afgesproken voor neuken 30 euro en hup wij na boven leuk kamertje rustig muziekje stond aan en uit de kleren wat me mee opviel waren de kleine tietjes
maar ja had er zelf voor gekozen natuurlijk ze was er zelf lekker aan het wassen en mijn jonge heer heeft ze zelf ook nog gewassen wat ik op het bp vrij weinig mee maak moet ik zeggen toen na het bed ze pakte de rubber en deed hem pijpent om
leuk afgesproken vooor neuken 30 euro en toch ff gepijpt hij was vrij snel op oorlog sterkte het pijpen was ook zeer kort begrijpelijk
zo toen ik liggen zij er op was wel aardig ik denk wil wel een anders standje maar dat was ook geen probleem ik er boven op en uiteindelijk op doggystyle afgemaakt en jaar daar kwam ie rubber lekker vol gespoten ps net als me voorganger hier boven ze heeft nog geen nieuw bed hahahah die kraakte egt van alle kanten dat ik zelfs doggystyle staandent heb afgemaakt al mee al leuke meid voor mijn was er geen haast werk te zien maar ze ziet me niet meer terug houw namelijk ja je weet het al van mollig en grote
rooiehelm
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed