Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 15, Luna (matig)

Actieve recensies
    18

Red face Eindhoven, Baekelandplein 15, Luna (matig)

Luna is een mooie Venezolaanse dame, ergens achter in de dertig,voor in de veertig schat ik zo. Mooi goudbruin kleurtje, lekker figuur, lekker vol zoals een Latina hoort te zijn. Ze is vriendelijk en aardig en houdt van lachen. Ze heeft geile, donkere ogen vind ik. Luna is trouwens haar artiestennaam,hihi. Het was een goeie beurt ik zou wel meer van haar willen smullen. Geil hield ze haar benen hoog in de lucht onder het neuken en kreunde ze hevig terwijl ik haar lieve dingen zei. Je kunt rustig met haar kletsen , prettig is dat.
    Het tarief was 30 euries trouwens.
    kleine ramses heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door Low Profile; 20-11-08 om 11:04 Reden: beoordeling slecht -> goed

Actieve recensies
    2

Thumbs down Re: Eindhoven, Baekelandplein ??, Luna (zeer matig)

Vond je Luna echt goed? Nou dan heb ik een andere ervaring. Omdat Marlene er niet was heb ik vorige week Luna bezocht. Ook latina, ook grote borsten maar wat een plichtmatige wip zeg. Direct zeuren om een half uurtje te blijven, ik 50 bijbetaald, totaal werd dat dus 100 want vindt het altijd wel leuk om wat langer te blijven. Nou heel plichtmatig werd wat gepijpt (mc), wat gestreeld, veel gewauwel en al snel moest er geneukt worden. Wil je doggy? Nou ik wilde nog wat spelen met haar borsten. OK. Nou ze lag er als een zandzak bij en dat maakte mij niet echt geiler. Uiteindelijk toch maar geneukt en ook nog klaargekomen met een fake kreunende Lula. Man man wat een actrice. Daarna bood ze nog aan om me wat te masseren maar heb dat afgeslagen, had er gewoon genoeg van. Allemaal heel matig. Er zijn betere dames in Eindhoven. Ik hoop dat Marlene weer snel terugkomt ik dacht deze week al. Zij is voor mij toch wel naast Karina en Wendy de latina van Eindhoven waar je aan je trekken komt voor een normale prijs

Actieve recensies
    11

Red face Re: Eindhoven, Baekelandplein 13???, Luna (goed)

Luna of hoe haar naam ook is, is een Afrikaanse jonge dame ik schat haar 28jaar Mooie bruine ogen en mooi zwart van kleur (mijn lievelingskleur).
    Werkt nog niet lang hier ze werkte in het laatste huis aan de linkerkant.
    Was bij binnenkomst zeer vriendelijk en ik kleedde mij uit. zij niet en het werd mij al angstig te moede.
    Ik moest haar verzoeken om uit te kleden en dat begon ze dan ook schoorvoetend te doen onderwijl pakte ik dertig € en liet haar weten haar meer te geven als ze me een mooie tijd gaf. ze vroeg wat ik wilde ik zij suck&fuc en dat kon niet voor dertig € zij ze, en vroeg of ik niet een half uurtje wilde blijven á raison van €100 Ik lag op 't rug ondertussen ...veerde op en zei wat.... dan ga ik wel voor €50 naar de overkant waar een ander Afrikaantje zit die me voor die prijs zelfs wast en scheert zo waren de prijzen op het Baekelandplein aldus Luna.
    Maar toch wilde ze het risico dat ik opkraste niet lopen. Dat is slim van haar want ik was gegaan!ook liet ze buiten haar cup B en hele mooie zwarte lingerie niet veel zien. Handjes af van kutje was 'not aloud"en ze begon omslachtig het condoom van olifantenleer om te doen ik zei dat dat niet ging passen zo en ze ging er aan werken Hij groeide al een tijdje door en op totale sterkte gekomen draaide ze zich om voor doggy en ik dacht nu of nooit kwam er moeilijk in omdat ze de beentjes probeerde stevig op elkaar te houden en had het daar zo druk mee dat we ook nog een klapband kregen. Verontschuldigingen waren daar. nieuw rubbergeplaatst en toen heeft ze de strijd maar opgegeven
    Ondertussen was ik wel botergeil geworden want al die tijd had ik uitzicht op haar mooie afrikaanse grote kont ze was strak of ze hield het zo in elk geval heb ik het condoom boordevol gemaakt en heb het hazen pad gekozen. 't was dat het niet duur was, anders had ik me geript gevoeld.
    Ik denk onnodig om te zeggen, maar ik vind het voor mij niet voor herhaling vatbaar.
    grts. Feelgood
    feelgood heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    23

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 16, ?? (onbekend)

Luna zit op nr. 15 (tenminste het laatste half jaar wel)

Actieve recensies
    7

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 13, Luna (voldoende)

Hey edisonlover en stoutertje thanx voor de info, maar gister zat ze toch echt op nr 16 en er stond geen naam voor de raam, maar goed in iedergeval bedankt voor de info.

Actieve recensies
    14

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 15, Luna (voldoende)

Vorige week bij deze dame langsgeweest. Moet eerlijk zeggen dat ze bij nader inzien qua uiterlijk een beetje tegenviel. Sex was oké maar niet bijzonder. Voor mij geen herhalingsgevaar.
    surilover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten