Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: A37, k2 , Christina (Hon) (uitstekend)

Actieve recensies
    54

Thumbs up 2p, p3 , Christina (Hon) (uitstekend)

Vandaag bij hongaarse Christina binnengegaan.
    Ze zat zeer uitdagend achter het raam eerder ordinair, maar na enkele rondjes gelopen te hebben toch bij haar binnengegaan.
    Christina spreekt helaas enkel hongaars, een taal die ik niet machtig ben wat dus de communicatie op een laag pitje hield.
    Toch slaagde ze erin duidelijk te maken of ik niet een half uur wilde blijven, niet dus.
    Christina blijkt 25 te zijn en heeft werkelijk een schitterend figuur, ze kan zo uit een modellenboekje stappen. Ze heeft een leuk gezich, een mooie B-cup en mooi lang zwart haar, ze ziet er wel jonger uit dan 25.
    Pijpen doet ze goed daarover valt niets te klagen.
    Daarna haar in missionaris geneukt en ook dat voelde erg goed.
    Helaas geen GFE, je mag haar wel aanraken maar niet kussen, ook niet op de wang.
    Het is wel goed maar toch wat afstandelijk, ik denk wel dat ik nog eens terug ga.
    Toen ik buiten kwan stond er al een andere wandelaar te wachten, enige faam zal ze dan toch al wel hebben, maar het kan natuurlijk ook een pooier zijn geweest.

Actieve recensies
    54

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 20, Christina (uitstekend)

Vandaag weer eens bij hongaarse Christine binnengegaan.
    Wederom werd mij gevraagd of ik niet een half uur wilde blijven.
    Ik heb er vriendelijk voor bedankt.
    Wel erg goede service gekregen ze is er wel op vooruitgegaan.
    Het pijpen was veel beter dan de eerste keer en ook het neuken
    in drie standjes erg goed.
    Ze ziet er echt super uit, alleen jammer dat ze alleen hongaars spreekt.
    Echt eem meisje waar ik ook wel eens mee uit zou willen gaan.
    antoine19110 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    11

Talking Re: Eindhoven, Baekelandplein 20, Christina (uitstekend)

Gister bij Christina langs geweest. Ze zat zoals antione zegt inderdaad een beetje ordinair te zwaaien, maar ze is zo knap dat het mag.
    Inderdaad weinig GFE maar ze heeft werkelijk een super figuur, geen lelijke tatoo's (niet kunnen vinden iig) rare piercings. Gewoon super lekker, echte mooie ronde borsten waar ik dan ook niet van af kan blijven.

Ze is wel een beetje erg bezig met extra inkomsten te delven. Want het is natuulijk makkelijker om te vragen of je een half uurtje wil als je al lekker aan zuigen bent. Ik zou makkelijker ja hebben gezecht. Echter zonder het half uurtje extra ben ik toch zeker 40min binnen geweest (incl wassen en omkleden) niks haastigs keet niet een keer op een klok (er hing er ook geen waarschijnlijk vandaar). Wel vroeg ze om de haverklap "finito"? Maar toen ik vroeg of mn tijd om is 'zei' ze dat ik rustig aan moest doen.

Heb meerdere standjes mogen doen, alleen uitleggen is wat moeilijk omdat ze gebrekkig duits/engels/nederlands praat. Maar met een beetje handen en voetenwerk kom je er wel uit met dr.

Christina is een echte aanraader, ik heb een beetje een hekel aan het baekelandplein vanwege al het rare volk dat soms rondloopt. Maar haar aanwezigheid maakt het herhalingsgevaar wel groter.

Jammer inderdaad dat je niet mag zoenen, terwijl ze toch vaak maar 2cm van me mond vandaan hangt dus je krijgt de indruk dat het wel mag.
    fritsdevis heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    27

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 20, Christina (uitstekend)

Vandaag bij Christina geweest, erg mooie meid. Het is af en toe wel moeilijk te communiceren met haar omdat ze alleen Hongaars spreekt en een klein beetje duits/engels (heb volgens mij geen nederlands gehoord). Ze bood wel pijpen zonder condoom aan, ben daar niet op ingegaan omdat ze geen wisselgeld had en ik geen zin had in een half uur. Wel verleidelijk. Na het pijpen, doggystyle gedaan en ik voelde het bijna komen dus snel van positie veranderd. Missionaris en uiteindelijk de condoom volgespoten. Ze had vreemd genoeg geen keukenrol maar papieren zakdoekjes. Ik moet wel zeggen dat ze mooie borsten heeft.
    Henk666 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    1

Thumbs down Re: Eindhoven, Baekelandplein 20, Christina (uitstekend)

Ben bij deze hongaarse geweest omdat ze idd leuk uit ziet. Echter. Bevestiging dat ze continu geld bijvraagt. Bovendien ben ik moeten stoppen omdat ze echt niet fris rook. Toen ze op het einde haar programaa afwerkend ook aan mij doggystyle vroeg was de stank niet meer te harden en heb ik afgekapt. Ook zag er bijlange zo mooi niet meer uit in de kamer zelf. Brilleke kopen jongens. Afrader!

Leeftijd
    25

Actieve recensies
    5

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 10, Christina (uitstekend)

Vrouwtje met mooie ogen en een super lichaam!
    ze vroeg me binnen en heb toegehapt!

ben haar heerlijke kontje de trap op gevolgd!

ze vond me blijkbaar een lekkerding net zoals ik dat van haar vond ..
    rustig uitgekleed, ze begon met te betasten .. wat goed aanvoelde!
    pakte haar bij haar billen en rolde haar het bed op! ze kwam boven me hangen met haar borsten over me gezicht wrijvend.. heerlijk dus!
    hierna condoompie om en begon ze me te zuigen! dit ging van rustig naar sneller! heerlijk vond ik het! ze kan super zuigen (Y)...

hierna vroeg ze of ze bovenop mocht zitten en dat kon ik niet weigeren! ze begon me lekker te berijden met een opvoerend tempo! weer heerlijk dus (Y)...
    voelde dat ik het niet lang meer zou houden dus haar doggystyle gezet en vol gas begonnen met stoten tot ik het niet meer hield!

kortom een toppertje en ze ziet me zeker vaker terug!

mvg,

Bjorn Borg
    bjornborg heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 28-02-10 om 20:27

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 10, Christina (goed)

heyyy eindhoven dit juweelje zijn jullie kwijt ze werkt nu al 11 dagen op de achterdam in aklmaar waar ze druk bezet is ze kan bijna een nummertjes automaat neerzetten maar het wachten was de moeite waard
    yota heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    101

Thumbs up Re: 2p, p3 , Christina (Hon) (uitstekend)

Jammer dat ik hier altijd voorbij ben gestapt.
    Wat een super sexy vrouw, zeer sensueel, vrouwelijk en een fantastisch lichaam. En haar borsten zijn de overtreffende trap. Geen b maar zeker c en echt. Deze vrouw weet hoe ze een man gek krijgt en moet verwennen. The kind of woman you start a war for.

Ik was er laat, meestal slechte ervaringen mee gehad op de Dam, begrijpelijk de rek is er bij de dames meestal wel uit, maar bij Cristina niet. Ik was haar laatste klant maar kreeg een service en aandacht alsof ik de enige klant was geweest die dag.
    Ze was zeer vriendelijk en relaxed, lacht graag en ik heb gezellig met haar gekletst, haar engels is redelijk.
    Ondertussen een beetje met haar zitten knuffelen, wat een lekker lichaam heeft ze en wat is ze sensueel. Dit is het beste voorspel voor mij, helaas zijn er weinig vrouwen die hier de tijd voor nemen of dit kunnen. Cristina wel en met verve.

Ze heeft me met haar fantastische borsten en handen een zeer lekkere massage gegeven en daarna gepijpt. Dat was geweldig, het beste in lange tijd, diep, hard, zacht, likken, zuigen, zonder handen en lang. Zeer goed.

Neuken in 4 standjes het wordt saai, geweldig. Vol gaat ze erin on top, doggy, reversed cowgirl, en missio, on top draait ze met haar heupen en houdt er variatie in. Haar langzaam opgebouwd lang hard en diep genomen in doggy for the roses, ze begon zichzelf te vingeren en te schokken na een paar minuten, even ingehouden en weer gas erop. Ik weet niet of ze dit fakete kan best, heb het niet gevraagd. Als het echt was, goed voor haar, anders een oscar nominatie wat mij betreft.

Ik ga tijd vrijmaken om haar nog een paar keer te bezoeken voor ze weg is.
    Stom natuurlijk dat ik een recensie schrijf nou kan het druk worden voor haar deur, maar niet doordeweeks overdag heren , lekker aan het werk allemaal, dan houd ik Cristina nog wel een paar uur gezelschap.

En ze gaat idd over 10 dagen weg, voorgoed, even over gepraat met haar, ze denkt dat een normaal leven gewoon beter is, na 3 maanden in nederland gelokt door easy money heeft ze nu genoeg van dit leven. Ze ziet de shaduwkanten heel goed.
    Dus haar voorkeur is nu huisje- boompje- beestje in Hongarije, vast werk heeft ze al, en daar kon ik haar alleen maar gelijk in geven. Ze had het wel over mischien in November terug komen dus dat zit ook nog in haar systeem.
    En het is een vrouw dus ....alles is mogelijk

The lucky bastard die deze vrouw aan de haak slaat daar ben ik nu al jalours op
    karelclosetrol heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    101

Standaard Re: 2p, p3 , Christina (Hon) (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martin072 Bekijk bericht
    Afgelopen donderdagmiddag heb ik Christina niet gezien. Ik was wel nieuwsgiering n.a.v. haar recensies, helaas geen dame die voldeed aan haar uiterlijke kenmerken. Anders was ik wel naar binnen gegaan

Gr,Martin
    Bedankt Martin, jammer had geen tijd deze week, mischien is ze er vandaag nog.
    Ben vandaag wel even in de buurt, zal het even checken.

(En je hebt wat gemist zeker weten)

Actieve recensies
    101

Standaard Re: 2p, p3 , Christina (Hon) (uitstekend)

Ik weet bijna zeker dat ik deze dame weer gezien heb op A37 k2.
    Een hele leuke dame, erg warm en dat straalde ze gisteren ook weer uit helaas hield ze er net mee op en heb ik haar alleen in normale kleding gezien.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten