Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 13, Kitty (uitstekend)

Actieve recensies
    9

Thumbs up Eindhoven, Baekelandplein 13, Kitty (uitstekend)

Afgelopen dinsdag een leuk contact gehad met de hongaarse Kitty.
    Ze is slank met leuke borsten die op de kamer groter waren als dat ze in de bikini leken.Ik had een B verwacht maar kwam een C-tje tegen. Afgesproken pijpen neuken en Beffen.

Ze begon na het wassen (helaas zonder hulp) met een goede pijpbeurt.
    Toen ik bijna kwam ben ik haar lekkere kutje gaan beffen en vingeren hiervan genoot ze zichtbaar en ging op een gegeven moment uitbundig haar tepel masseren ze kwam lekker kronkelend klaar.

Hierna eerst op missionaris geneukt en daarna me door haar lekker klaar laten rijden zodat ik nog lekker met haar tieten kon spelen. heerlijke ervaring en ze ziet me zeker nog eens terug
    edisonlover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 17, Kitty (goed)

Tja, "waarom" is een goede vraag. Luiheid, onwil, wie zal het zeggen...

Heb haar toevallig gisteren bezocht. Goede ervaring. Het is een leuke meid met zwart haar, leuke lach en een heel mooi lijf. Slank, navelpiercing, zacht buikje, heerlijk kontje en mooie ferme borsten, die ook zonder BH trots de wereld in bleven kijken. Ik vermoed dat de C-cup inschatting van mijn bovenbuurman wel eens te behoudend zou kunnen zijn en dat het makkelijk D is. Ze was gisteren in ieder geval een van de weinige jonge, slanke dames met grote borsten op het plein.

Eerst wassen, lekkere blowjob en daarna goed gewipt in 3 standjes en heerlijk klaargekomen. Daarna waste ze zich weer. Heel relaxed en zonder haast allemaal. Vingeren/beffen niet geprobeerd, is niet zo mijn ding bij een DVP. Leuk gepraat ook, in het Engels. Ze was na het gebeuren wel wat zwaar op de hand, maar ik heb daar geen problemen mee. Kan me voorstellen dat sommige collegae niet op deze gespreksstof zitten te wachten...

Actieve recensies
    50

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 17, Kitty (goed)

Goed nieuws: Kitty is weer terug, voorlopig op nummer 17 maar waarschijnlijk binnenkort op nr 7.
    Weer een super ervaring gehad, erg lief meisje.
    Goed pijpbeurt gehad, daarna heb ik haar lekker gebeft waarbij ze klaarkwam.
    Daarna was het mijn beurt en heb ik haar in twee standjes goed geneukt.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Actieve recensies
    50

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 17, Kitty (uitstekend)

Kon niet nalaten haar vandaag weer te bezoeken.
    Overigens zit ze tijdelijk op nummer 21.
    De gelijkenis met Lady Gaga is ook frapant.
    Weer super service gehad.

Actieve recensies
    50

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 17, Kitty (uitstekend)

Vandaag Kitty, terug van vakantie in Hongarije gespot, ze zit nu op nummer 6.
    Weer super service gehad, eerst beiden opgefrist en daarna op bed beland.
    Kitty heeft een super body en pijpt heel lekker, daarna haar fijn gebeft en eerst in missionaris en daarna in doggy het condoom volledig vol gespoten. Voldaan naar huis gegaan, aanrader!

Noot mod: huisnummer aangepast.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 26-08-09 om 20:08

Actieve recensies
    50

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Kitty (uitstekend)

Na de enigzins teleurstellende ervaring bij hongaarse Sandra gisteren nu voor vertrouwde kwaliteit gekozen en bij Kitty nu op nummer 13 ( huis zonder nummer tussen 12 en 14) binnengegaan.
    Helaas wordt er de laatste tijd erg veel van kamer gewisseld, ik heb echter begrepen dat ze hier voorlopig blijft.
    Weer top ervaring gehad, wel alles safe met condoom en niet kussen, verder absoluut top meisje! En ja, ze heeft een nieuwe piercing, de medewandelaar mag zelf uitzoeken waar!

Actieve recensies
    7

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 21, Kitty (uitstekend)

Ik wordt nog geil van de gedachte aan Kitty. Man man wat een lekker figuur heeft die meid. Het hele paket zit er op, lekker kontje, mooie D-cup.
    In het begin was ik wel wat nerveus maar ze wist me snel op mijn gemak te stellen en pijpte me ook erg lekker, hij ging er in ieder geval tot mijn ballen volledig in.
    Daarna ging ze lekker op me zitten zodat ik een prachtig uitzicht had op haar mooie figuur waarbij ze me constant geil bleef aankijken.
    Daarna missionarishouding afgemaakt waarbij ik het cd volledig vol spoot.
    promeneurin heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    5

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 13, Kitty (uitstekend)

vandaag ook maar eens even rondgewandeld op het baekelandplein.is allemaal niet zo mijn ding maar voor ik onverrichterzake wilde weggaan stuite ik op kitty die haar haar stond te borstelen en mij ontdeugend aankeek.
    leuk fris koppie en geile oogjes.ze heeft diverse tattoos en leuke piercingen.
    was een leuke ervaring met haar,helaas geen tz,maar die geile blik tijdens het perforeren in 2 standjes maakte veel goed.
    voor een noodverlossing een prima alternatief.

Leeftijd
    32

Actieve recensies
    19

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 13, Kitty (uitstekend)

Gisterenavond eens een bezoekje gebracht, eigenlijk niet mijn ding dat baekelandplein maargoed....

Na eens goed gekeken te hebben naar het aanbod gekozen voor deze dame, ze ziet er helemaal 'fuckable' uit en ik dacht...let's try.

Binnen bleek dat pijpen en neuken voor 50 euro mogelijk was, zoenen niet, en voor beffen moest ik bijbetalen ...ja daag...ik een dame plezieren en bijbetalen ook nog? Dus bleef het bij de standaard, jammer want ik houdt wel van meer dan gewoon....

Voor die 50 euro een mooie dame die me lekker plezierde maarja...het is en blijf het baekelandplein he? Het plein van de beperkte mogelijkheden en dames die vaak overal geld uit willen slaan...

Ik hoop nog een dame te mogen ontmoeten daar die wel een leuk pakket aan extras te bieden heeft die wél het bijbetalen waard zijn.
    X-dream heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    50

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 13, Kitty (uitstekend)

Vandaag ook weer bij Kitty beland.
    Het blijft uitstekend ik ken haar dan ook al wat langer.
    Leuk gesprek in het engels, hoewel ze nu ook een beetje nederlands spreekt daarna opgefrist, de hygiene is echt perfect, en daarna pijpen, dit doet ze erg goed.
    Daarna haar op mij laten komen en fijn geneukt, daarna doggy en in missonaris het condoom volgespoten.
    Fijn meisje dat geeft waarvoor je gekomen bent. Top!
    Masterdragon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Cool Re: Eindhoven, Baekelandplein 13, Kitty (uitstekend)

Het lijkt erop dat ze het BP verlaten heeft...

Heb haar een week geleden gemaild, maar geen reactie...als iemand haar nr heeft, dan zou ik dat zeer waarderen , IM is prima...

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten