Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 04, Cleo (Dui/Ita) (goed)

Actieve recensies
    18

Smile Eindhoven, Baekelandplein ??, Cleo (goed)

Stijvenico was niet te houden vandaag, dus ik belde diverse sexhuizen, maar de gastvrouw van BTB in Eindhoven vertelde me dat er twee nieuwe jonge duitse meisjes waren, dus direct reed ik er naartoe. Oh oh, ze waren nog echt jong, rond de 20, en zagen er ontzettend geil uit. Ik had moeite met kiezen, want zowel Elisa als Felicia (als ik het goed gehoord heb?) zagen er lekker strak en onschuldig uit! Ik koos voor Felicia, dit was pas haar tweede dag dat ze dit beroep uitoefende. Ze heeft één kleine tatoeage boven haar schaamstreek, is slank als een zestien-jarige, heeft lang zwart glimmend haar, kijkt ondeugend maar tevens ook onschuldig! Ze is vakkundig opgemaakt, zonder dat het opvalt. Op de kamer aangekomen, kleedde ik me vliegensvlug uit en waste mijn lul onder de kraan. Ze wilde in het begin niet pijpen zonder condoom, maar ik bood haar 35 Euro, en toen was het okay. Oh oh, wat pijpte ze heerlijk en lekker diep en ze had er echt plezier in. Mijn lul stond op springen. Ondertussen neukte ik haar diverse malen, maar plotseling trok ik het rubber eraf en liet haar weer pijpen. Godklere, wat een mooie lieve ogen heeft ze. Het half uur vloog voorbij, dus in mijn laatste minuut spoot ik haar (helaas in rubber) muts helemaal vol. We kletsten nog rustig na en ze switcht gemakkelijk van het duits naar engels, dus communicatie geen probleem! Wat is dit een lekkertje zeg! Ik hoop dat ze hier lang mag blijven werken, want haar geweldige ogen, slank lichaampje en fris kutje werkt bijzonder verslavend! Het was weer een geil avontuur
    stijvenico heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    31

Standaard Re: Eindhoven, Mecklenburgstraat 19, Eindhoven Prive, Cecilia (uitstekend)

Ik weet niet of het aan het weer was maar de afgelopen weken was ik ontzettend geil wat leidde tot wat nieuwe wandelmeters welke resulteerden in tweetal bezoekjes aan EP. Tot zover de herhaling
    Want hier loopt het verhaal anders. Geinspireerd door de nieuwe site, dacht ik laat ik een risico nemen. Toen de gastvrouw vroeg :"Kom je voor iemand speciaal?" Antwoorde ik: "Ja."
    Even later stond Cecilia voor mij. Ze lachte en vroeg wat ik wilde. We moesten in een combinatie van Engels/Duits/Nedrlands met elkaar comuniceren, aangezien zij nauwelijks Nederlands en ik nauwelijks Duits spreek.
    Dat mocht de pret niet drukken. Wat ik zelf minder vond was dat ze extra vroeg voor zoenen, positief was dat ze dit wel teder lang deed. Ook het frans zonder ging rustig en nam ze de tijd voor. Ten slotte gaf ze mij ook de tijd om haar in verschillende standjes te nemen.
    Een positieve ervaring itt die van een dag eerder. Communicatie was een klein probleem, maar desondanks kwam ze wel spontaan over
    bazookajoe heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door Omega 7; 29-10-09 om 17:15

***Respect bazookajoe ***

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    6

Standaard Re: Eindhoven, Mecklenburgstraat 19, Eindhoven Prive, Cecilia (uitstekend)

ook ik heb van deze italiaanse mogen genieten een tijdje terug.
    eerlijk is eerlijk, tis een beeldschone meid om te zien, maar oh oh, wat een gehaaide tante.
    ik ga verder niet in details treden, alleen afspraak werd bij mij niet nagekomen.
    Neuken met handje ertussen, pijpen met gezicht naar hoofdeinde en handje erom, beffen was ze geen liefhebster van..

Ze is beeldschoon, werkelijk een plaatje, tis een schat van een meid, maar ze weet dondersgoed waar ze mee bezig is en dat is zeeeeer zakelijk allemaal.
    Zoenen/knuffelen daarentegen is wel echt TOP.
    met een heel dubbel gevoel naar buiten gegaan, voor het geld dat betaald is (boven 300,- voor 2 uur) heb ik gewoon niet gekregen waar ik voor gekomen ben.
    Tis dat ze zo lief en mooi is. Anders was ik zeker mijn beklag gaan doen, ik denk dat zij dit ook drommels goed weet..

Al met al, voor een half uurtje standaard prima denk ik, een uur of langer uitgebreid in de luxe kamer en ze nept je.
    Ik heb me duidelijk teveel laten beinvloeden door haar looks en door de 2 positieve recenties van hier, dit is te weinig om meteen 2 uur te boeken bij een meisje waar je nooit geweest bent.
    Zonde. Maar goed, thats life!
    N00B heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    10

Smile Eindhoven, Baekelandplein 04, Cleo

Gisteravond bij Cleo geweest.
    Ik had haar een aantal dagen al uitdagend voor haar raam zien staan en ik vond haar een prachtig lijf hebben en een lief gezichtje.

Cleo komt uit Italië en werkt pas een goede week op het plein en daarvoor
    in een of ander privehuis.. vertelt ze. Ze is 5 maanden in Nederland en spreekt tot mijn verbazing nog aardig Nederlands ook.

Van dichtbij ziet ze er ietsje minder indrukwekkend uit maar ze is wel erg lief en spontaan.. Haar handdoek op het bed ziet er wat rommelig uit.. wel beetje jammer maar niet echt storend.
    Bij de daad verraad deze 19 jarige schoonheid toch wel een beetje haar jonge leeftijd want het komt mij vrij onervaren over.. en van haar geile heupbewegingen in het raam blijft niet zo heel veel over al doet ze wel lekker mee en kijkt ze je regelmatig lekker geil aan. Het pijpen is een beetje soft maar wel vol overgave. Haar bh-tje blijft overigens aan

Kortom.. voor mij geen herhalingsgevaar hoewel ze wel mooi en lief is denk ik dat ze eerst een boel ervaring moet krijgen.. dan komt alles goed en kom ik zeker terug..
    ..
    Menno14 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Let op! Beginnende wandelaar met zij-wieltjes...

Actieve recensies
    2

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Cleo (voldoende)

Vandaag eens een rondje gaan wandelen op het baeckelandplein en ik geloofde mijn ogen niet, ik zag de wonderschone, bloedmooie Cecilia van Eindhoven Prive hier achter de ramen staan! Er was geen (gekrulde blonde) haar op mijn kop die er over twijfelde: haar moest ik nemen!
    Ik heb haar reeds eerder met enige regelmaat bezocht bij EP en we hadden daar al een klik, ze herkende mij direct en hebben een leuke tijd op kamer gehad. De service die ze mij verleende is qua mogelijkheden hetzelfde als bij EP, alleen is het achter de ramen een stuk goedkoper dan bij EP.
    Ik ben alleen vergeten te vragen op welke dagen zij werkzaam is...

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Cleo (voldoende)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwplayboynl Bekijk bericht
    Vandaag eens een rondje gaan wandelen op het baeckelandplein en ik geloofde mijn ogen niet, ik zag de wonderschone, bloedmooie Cecilia van Eindhoven Prive hier achter de ramen staan!
    Ik ben alleen vergeten te vragen op welke dagen zij werkzaam is...
    Tja hmmm.. dat dacht ik al gezien te hebben.. dat het hier om de mooie Cecilia gaat..Mij vertelde ze ook dat ze in Eindhoven Prive gewerkt had. Alleen nu noemt ze zich Cleo

Ze werkt volgens mij elke dag alleen met kerst gaat ze naar huis..

Actieve recensies
    2

Thumbs up Re: Eindhoven, Mecklenburgstraat 19, Eindhoven Prive, Cecilia (goed)

Deze schoonheid (zie foto's op de site www.eindhovenprive.nl) is helaas gestopt bij EP...

Maar niet getreurd, ze is nog steeds werkzaam in eindhoven, nu op het baeckenlandpleind onder de naam Cleo (alhoewel ze bij mij nog steeds de naam Cecilia gebruikte).

Actieve recensies
    24

Standaard Re: Eindhoven, Mecklenburgstraat 19, Eindhoven Prive, Cecilia (goed)

Het is wel een achteruitgang van Eindhoven prive naar het Baeckenlandplein. Wie kiest daar nu voor? Maar misschien is ze daar wel op de goede plaats....
    Ook ik ben bij deze Duitse schone met Italiaanse roots geweest, toen ze nog werkzaam was bij eindhoven prive. Het is werkelijk een prachtige meid, maar zo als N00B al aangaf een gehaaide tante. Gevallen voor haar looks ben ik met haar naar boven gegaan. Een leuk praatje met haar in het Duits, een lieve meid. Maar de sex was niet geweldig. Afraffel werk. Neuken ging bij op de hoogste versnelling, zodat ik snel klaar kwam en de deur uitgeschopt werd. Daar heb ik geen goed gevoel aan over gehouden.
    Dat is precies de reden dat ze beter op het Baeckenlandplein kan werken!
    anti heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    10

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 4, Cleo (uitstekend)

Ben net langs Cleo geweest bij de BP
    Ze is echt een schoonheid met een prachtig lijf en hele mooie ogen.
    Heb goed gekletst op het bed voor dat we verder ging.
    Ze kan heel goed pijpen en deed zelfs de condoom aan met haar mond.
    Na een lange pijpsessie vraagde ze of ik wilde neuken. Yes please.
    Wat een mooie gezicht met haar boven op me.
    Heb daarna lekker in doggy geneukt totdat ik klaarkwam.
    Ze is een hele leuke meid en ik ga zeker een keer terug

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    6

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 4, Cleo (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevesmith Bekijk bericht
    Ben net langs Cleo geweest bij de BP
    Ze is echt een schoonheid met een prachtig lijf en hele mooie ogen.
    Heb goed gekletst op het bed voor dat we verder ging.
    Ze kan heel goed pijpen en deed zelfs de condoom aan met haar mond.
    Na een lange pijpsessie vraagde ze of ik wilde neuken. Yes please.
    Wat een mooie gezicht met haar boven op me.
    Heb daarna lekker in doggy geneukt totdat ik klaarkwam.
    Ze is een hele leuke meid en ik ga zeker een keer terug
    voor 50 euro wel ja!!!! ipv 300+ die ik betaald heb.
    ik begrijp wel dat ze bij EP weggewerkt is....

Actieve recensies
    50

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein ??, Cleo (goed)

Naar aanleiding van de berichtgeving hier en na haar al verscheidene keren te hebben gezien toch maar aan mijn lijst toegevoegd en vandaag naar binnen gegaan.
    Gezien haar beeldschone uiterlijk was ik een beetje bang dat het zou tegenvallen maar het tegendeel bleek waar.
    Cleo zoals ze zich netjes aan mij voorstelde spreekt vloeiend duits, redelijk engels en nederlands.
    Dus maar in het duits verder gegaan.
    Eerst een heel geanimeerd gesprek op het bed gehad waarbij ze al volledig
    uit de kleren was.
    Zo geanimeerd dat ik bijna vergeten was waarvoor ik was gekomen.
    Er was geen enkele tijdsdruk.
    Zij begon mijn jongeheer zachtjes op te warmen en deed er pas daarna met de mond het condoom om.
    Daarna langdurig pijpen hetgeen ze uitstekend deed.
    Vervolgens mocht ik een standje kiezen om te beginnen en ik liet haar bovenop komen zodat ik haar jonge borsten lekker kon masseren.
    Ik vind het altijd geweldig zo´n mooi jong meisje te mogen neuken.
    Vervolgens verder in doggy en het tenslotte in missionaris afgemaakt,
    dit was ook perfekt zonder handje ertussen.
    Uitstekende ervaring met een top meisje, heren behandel haar goed opdat ze nog lang op het plein zal blijven.

Actieve recensies
    50

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein ??, Cleo (goed)

Vandaag mooie Cleo voor de tweede keer bezocht.
    Het blijft een echte topper.
    Eerlijk meisje dat doet wat je afspreekt, erg vriendelijk ook.
    Intussen heeft ze toch al heel behoorlijk nederlands geleerd.
    Weer erg fijne sex gehad, absolute aanrader!
    Masterdragon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    10

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein ??, Cleo (goed)

Ben gisteren langs Cleo geweest.
    Weer geweldige seks en goede gesprek.
    Hele mooie meid, ga zeker een keer terug
    Echt een aanrader
    stevesmith heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    101

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 4, Cleo (goed)

Gisteren bij deze schoonheid binnen geweest.
    Wow wat een mooie dame, ondeugende prachtige ogen, ravenzwart haar, zo vrouwelijk. Omdat ze duits is, zal ik het maar samenvatten met unbeschreiblich weiblich.Binnen als je naast haar ligt zie je pas wat voor schoonheid het is, ze is veel jonger dan je denkt als je haar van buiten voor het raam ziet en ook veel knapper.

Eerst lekker met haar gekletst op bed, terwijl ze me aftrok. Dat duurde lang maar dat lag aan mij. Kon mn ogen niet van haar afhouden ze is zeer knap.

Ze gaf me ook een klein showtje door zichzelf te vingeren terwijl ze met haar benen wijd tegenover me lag.

Daarna me staande door haar laten pijpen en aftrekken en toen een zeer harde erectie van haar gekregen.

Ze had gezegd dat ze vandaag nog niet geneukt had ??? Ze was om 11 uur inde ochtend begonnen en ik was er rond 24 uur. Heren wat doen jullie allemaal binnen bij haar dan ?
    Dus maar even de honeurs waargenomen en wilde haar van achteren nemen maar ze zei kom eerst maar in missio. Toen ik binnendrong voelde ik waarom, ze was zo strak ik moest het rustig aan doen. Ze had haar hand ertussen maar niet op een hinderlijke manier. Ik heb het rustig aan gedaan maar voelde al snel het hoogtepunt naderen. Wacht even omdraaien dacht ik en doggystyle gedaan, waarbij ze nog strakker was.
    Super lekker in haar klaargekomen, waarbij ze me lachend aankeek via de spiegel en ik niet anders kon dan haar een big smile teruggeven.Wat een lekker ding is dit.

Ontspannen me aangekleed nog wat gekletst, haar bedankt voor haar zeer goede service en afscheid genomen.
    Wauw zat ze al die tijd in Ehoven en ben ik er steeds langs gelopen, my bad.
    Wat een topper.

Actieve recensies
    10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    Omdat ze duits is, zal ik het maar samenvatten met unbeschreiblich weiblich.
    Cleo komt uit Italië.. om precies te zijn.. van Sicilië
    Niet dat het voor de sex wat uitmaakt.. maar toch

Actieve recensies
    101

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Menno14 Bekijk bericht
    Cleo komt uit Italië.. om precies te zijn.. van Sicilië
    Niet dat het voor de sex wat uitmaakt.. maar toch
    Whatever ...tegen mij zei ze duitsland en omdat ik zelf goed duits spreek en het ook graag spreek hebben we duits gesproken. Dat spreekt ze als een native.

Ze is denk ik vrij cosmopolitan ingesteld..en vertelde dat ze veel verhuist was in haar leven.

Actieve recensies
    1

Ze heeft Italiaanse roots, maar is in Duitsland opgegroeid. Tegenwoordig beschouwt ze zich als wereldburger

Ik ben enkele keren bij haar geweest toen ze bij Body-To-Body werkte en slechts éénmaal toen ze bij Eindhoven Privé werkte. Twee weken later werkte ze er niet meer.

Nieuwe naam & nieuwe locatie, ik ga ze van de week zeker eens bezoeken

Actieve recensies
    1

Vorige woensdag Cleo eens een bezoek gebracht op het Baekelandplein. Het gaat er wel serieus anders aan toe dan destijds bij Eindhoven Privé. Snelsnel (met de sigaret nog in de hand) naar boven, zonder wassen direct op het bed beginnen pijpen (met de kauwgom nog in de mond!). Na een vijftal minuten beginnen neuken om een tiental minuten later terug buiten te staan. Ik had slechts 50 EUR betaald en blijkbaar is dat voor een kwartiertje Het is de goedkoopste sessie die ik ooit met deze meid heb gehad, maar eigenlijk ook de spannendste. Ze gaat me nog terug zien!
    the penitrator heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    101

Ben er recent nog een keertje geweest.
    Ze had een hele drukke dag gehad, mischien toch eens geld vragen voor een lovend stukje

Ze deed wel moeite maar ik vond het allemaal te plichtmatig en op afwerken gericht. De geilheid kwam daardoor niet goed opzetten.

Cleo was wel aardig en deed moeite maar het was het niet voor mij die avond. What a difference a day makes.

Zal haar voorlopig niet meer bezoeken, ik vond het iets teveel afwerksex.
    Mischien kwam ik als laatse in een lange rij want na mij stopte ze weer maar
    er zijn andere dames die me altijd een goed gevoel geven dus de keuze is makkelijk.
    karelclosetrol heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Cleo (goed)

Mooie Cleo is nog steeds werkzaam op het plein. Nog steeds mooi en nog steeds op nummer 4. Haar werktijden weet ik niet.

Actieve recensies
    101

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schuinmasseerder Bekijk bericht
    Mooie Cleo is nog steeds werkzaam op het plein. Nog steeds mooi en nog steeds op nummer 4. Haar werktijden weet ik niet.
    Heb haar ook regelmatig nog gezien laatste tijd op 4.

Je herkent haar soms slecht omdat ze nogaleens haar haar en makeup aanpast. Moest de laatste keer heel goed kijken om haar te herkennen.

Actieve recensies
    0

Klopt, zeker haar haardracht verandert nog wel eens. Ik was er eerst ook ingetrapt, maar haar glimlach blijft onmiskenbaar.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten