Stijvenico was niet te houden vandaag, dus ik belde diverse sexhuizen, maar de gastvrouw van BTB in Eindhoven vertelde me dat er twee nieuwe jonge duitse meisjes waren, dus direct reed ik er naartoe. Oh oh, ze waren nog echt jong, rond de 20, en zagen er ontzettend geil uit. Ik had moeite met kiezen, want zowel Elisa als Felicia (als ik het goed gehoord heb?) zagen er lekker strak en onschuldig uit! Ik koos voor Felicia, dit was pas haar tweede dag dat ze dit beroep uitoefende. Ze heeft één kleine tatoeage boven haar schaamstreek, is slank als een zestien-jarige, heeft lang zwart glimmend haar, kijkt ondeugend maar tevens ook onschuldig! Ze is vakkundig opgemaakt, zonder dat het opvalt. Op de kamer aangekomen, kleedde ik me vliegensvlug uit en waste mijn lul onder de kraan. Ze wilde in het begin niet pijpen zonder condoom, maar ik bood haar 35 Euro, en toen was het okay. Oh oh, wat pijpte ze heerlijk en lekker diep en ze had er echt plezier in. Mijn lul stond op springen. Ondertussen neukte ik haar diverse malen, maar plotseling trok ik het rubber eraf en liet haar weer pijpen. Godklere, wat een mooie lieve ogen heeft ze. Het half uur vloog voorbij, dus in mijn laatste minuut spoot ik haar (helaas in rubber) muts helemaal vol. We kletsten nog rustig na en ze switcht gemakkelijk van het duits naar engels, dus communicatie geen probleem! Wat is dit een lekkertje zeg! Ik hoop dat ze hier lang mag blijven werken, want haar geweldige ogen, slank lichaampje en fris kutje werkt bijzonder verslavend! Het was weer een geil avontuur
stijvenico heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren