Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Discussie: Deventer, Bokkingshang 12, Alexia (Bul) (uitstekend)

Actieve recensies
    35

Thumbs up Eindhoven, Baekelandplein 10, Alexia (uitstekend)

Ik was afgelopen avond nog even in Deventer om iets weg te brengen en ben naderhand nog even in de straat daar gaan kijken. Gezien dat er weer een paar (voor mij) nieuwe dames aanwezig waren. Om een beetje de regen te vermijden die met bakken uit de lucht kwam maar een beetje onder de luifeltjes doorgelopen.....voor zover dat ging want menig andere wandelaar was op dat zelfde idee gekomen Ik stond dus op een gegeven moment voor een leeg raam(dacht ik,... maar dus niet) te wachten totdat de regenbui over zou trekken toen deze deur plotseling achter me open ging en een zeer aantrekkelijke donkere Oost-Europeese schoonheid me half naar binnen trok en me met een brede grijns in het Engels vroeg of ik niet liever bij haar naar binnen wou komen. Tja, aangezien deze dame helemaal mijn type was en dat het nog harder begon te regenen maar besloten de gok te wagen. Ik heb geloof ik niet eens gevraagd wat de kosten waren. €50 gegeven en de kleertjes uit gedaan. Ze stelde zich voo als Alexia(Ik dacht eerst nog even dat ik het met de door Jan Enschede beschreven Veroniek te doen had maar dus een andere naam en deze schoonheid sprak Engels) en zetelde zich op het bed. Eerst dacht ik omdat ze zich niet uitkleedde dat alleen haar broekje uit zou gaan maar toen Nita in adamskostuum naast haar ging liggen verdwenen slipje en bovenstukje toch heel erg snel. En wat Nita toen zag kon Kleine Nita heel erg waarderen......wat een mooi meisje was dit. mooie kleine borsten die echter wat mij betreft perfect in verhouding waren met de rest van haar prachtige lijfje. Wauw....ja.....echt WAUW..ze moest een beetje lachen toen ik dat zei.En ze is nog een gezellige babbelaar ook. Ze begon me zacht te strelen en deed met de mond en handen het condoom om kleine Nita. En ook helemaal niet gehaast....ik kreeg een lekkere langzame stevige pijpbeurt.....PRIMA!!! En ik geloof dat die zeker wel een 15 minuten geduurd heeft...ik was zo geil als boter. Zelf maar aangegeven op een zeker moment dat ik ook nog wilde neuken....haar antwoord je gelooft het niet..."yes...no problem...take easy and enjoy...if you feel you come tell me i stop and we f*ck"......HUH zei ze dat echt, oke ga maar door dan. Maar na een paar minuten vond ik het ook welletjes.... come on lets f*ck....Doggy? nee normal position.....missionaris dus. En zo heb ik het dus ook afgemaakt.....Maar wel heel erg rustig geneukt...Wel zeker nog een 20 minuten(gezien op m`n telefoon)....en ondertussen haar mooie lijfje en haar gestreeld, waarbij ze heel relaxed met haar ogen dicht lag te genieten...zo nu en dan mompelend "Oh yes that nice". Helaas mocht ik haar klitje niet bewerken tijdens het neuken....dat deed ze zelf liever......maar toen ze dat deed was het voor Nita net even te veel en ik kwam dus heerlijk klaar.....maar ik vond wel veeelll te vroeg(na zowat 40 minuten seks). Nita werd schoon gemaakt...even gewassen, aangekleed...en met drie zoenen de deur uitgelaten.....bye bye....see you soon.....en of ze dat zal....dit berichtje is klaar en Nita neemt de auto naar Deventer voor het volgende bezoekje aan dit lekkere ding

Nita

Crux ancora vitae.

Actieve recensies
    11

Thumbs up Re: Deventer, Bokkingshang 14, Alexia (uitstekend)

Vanavond heb ik deze dame ook bezocht. Ik heb niet zo`n ervaring als Nita gehad maar ik ben toch zeker een half uur bij deze mooie bulgaarse binnen gewees. Leuke spontane meid, mooi lichaam, en zeer goede dienstverlening...zonder meer....spreekt alleen Engels met je. P+N voor €50,=. Pijpen vond ik uitstekend. Dame doet ook helemaal niet moeilijk over standjes(bij mij dan) 1e standje..zij bovenop, 2e standje..doggy en als 3e en laatste missionaris positie. Neukt lekker mee...geeft je echt het gevoel dat je met je vriendinnetje bezig bent. Ook uitstekend dus. Als meer dames in Deventer zo zouden werken als deze...wat zouden er een files staan...Voor deze betaalde dame zou ik menig gratis wip laten schieten....alhoewel.........JA, toch wel.

Wees zuinig op deze dame heren.....zulke willen we niet missen in deventer.

P.s ik vind haar nog beter dan Christina van numer 12...en dat wil wat zeggen.

Rolly

Actieve recensies
    11

Standaard Re: Deventer, Bokkingshang 14, Alexia (uitstekend)

Ik begrijp werkelijk niet dat er bij deze fantastische dvp niet meer recensies staan!!!! Ik bedoel....dame zit er gewoon lekker uit.....is leuk spontaan....en werkt dan ook nog eens een keer hartstikke goed!!! En ik weet zeker dat meer wandelaars er net zo over denken....heb er een paar ontmoet in Deventer die er toch zeer over te spreken waren.

Vandaag weer bij deze Bulgaarse schone geweest en weer uitermate voldaan naar huis wedergekeerd.......en erg moe. Ik ben nou een paar keer bij haar geweest en de dienstverlening is er alleen maar op vooruit gegaan. En nooit meer dan €50,= betaald(dat komt nog wel...wil nu eens polsen wat eventueel een hele nacht bij mij thuis moet gaan kosten). De deur ging al open toen ik aankwam met de auto....stoeltje aan de kant...klein zoentje op de mond(meer helaas (nog) niet) ter begroeting en snel naar haar kamertje. Heerlijk sensuele massage gehad terwijl ze me tegelijkertijd uitkleedde en lekker maar haar lichaam tegen het mijne wreef, waarbij kleine Rolly zeer zeker niet vergeten werd. Wederom gevolgd door een langdurige gevarieerde pijpbeurt. Toen ik op het punt stond te komen en dat zei hield ze op..."NO...you not yet finish".....waarop ze bovenop me klom en zachtjes met haar mooie borsten over kleine Rolly, mijn buik en borst wreef om ze me niet al te lang daarna in m`n gezicht te duwen om ze te likken en te zoenen. Tegelijkertijd gingen haar handen door m`n haar en over m`n schouders en borstkas..bijzonder prettig....Dat duurde een minuut of 2 of 3(denk ik) toen ze weer naar beneden schoof om de grote kleine Rolly zonder handen bij haar naar binnen te laten glijden. om me vervolgens met een gevarieerde cow-girl rit te verwennen....dan weer eens voorover leunend, dan weer achterover. Soms met diepe langzame halen, en dan weer met wat meer tempo en korte stoten...waarbij ze me soms diep in de ogen keek en dan weer met de ogen gesloten heen en weer schoof....en ik was al hard op weg om klaar te komen toen ze in een keer weer naar voor schoof waarbij Kleine Rolly dus uit haar floepte...."No you not finish yet!"..."You not want other position?" Terwijl ze dus met haar heerlijk lijfje op mijn buik en borst ligt...."NO girl...i need to finish now....go on please...." "Oke" zei ze "we go on" ....ja na een minuut of zo....toen Rolly al weer een beetje afgekoeld was weer....pffff....Om weer met een zelfde cow-girl sessie te beginnen net als de eerste....Ik meende te voelen dat ze zelf ook klaar kwam maar dat weet je nooit zeker hé....In ieder geval toen ik aangaf dat ik ging komen legde ze haar hoofd op m`n borst. Klemde haar armen onder de mijne en reed me met lange snelle halen heerlijk klaar.....en daar bleef ze mee doorgaan totdat kleine Rolly slap maakte.....en grote Rolly knock out was....Nou ja bijna wel dan. Ik heb eigenlijk niet mee gekregen dat ze het condoom verwijderde en dat ze me gewassen heeft...zo leeg was ik(letterlijk en figuurlijk) Kleren aangedaan...en bij de deur van haar kamer haar een dikke knuffel gegeven met 3 zoenen als afscheid..."i`ll see you again very soon girl". En steevast zegt ze dan..."I know".

Het is dat ze nu ligt te slapen .....maar anders. Een betere is er voor mij op dit moment niet te vinden in Deventer. Ze is geweldig...als ze erbij zou zoenen zou het voor mij een GFE zijn.

Rolly
    rolly heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door rolly; 05-08-09 om 02:47 Reden: schrijvvout

Actieve recensies
    35

Ha. Wat een genoegen dat ze er weer is. Weer een fantastisch klein half uurtje gehad met deze dame. Ze heeft me langdurig gepijpt....daarna is ze boven op mij gekomen....en het afgemaakt met missionaris positie. Alles voor 50 euries. Nita is daarna zeer moe en voldaan huiswaarts gekeerd.

Groetjes van Nita

Crux ancora vitae.

Leeftijd
    62

Actieve recensies
    1

Alexia is de beste van heel bokkingsham

Mario48

Actieve recensies
    18

Vamiddag langs de ramen gewandeld. Op nummer 14 een zeer schone dame gespot, waarmee ik afsprak voor P+N € 50. Bij binnenkomst bleek ze Alexia te heten!!!! Ik had van haar zeer goede herinneringen op mijn netvlies (vanuit het hookers-forum).

En ik kan hier uit ervaring zeggen, er is niets van gelogen. Mooie vrouw, bedreven in pijpen en neemt alle tijd voor je. Heb drie standjes met haar doorgenomen, waarna ze het met de hand heeft afgemaakt, gewoon omdat ik dat lekker vindt.

Zoenen en beffen is bij haar (ook tegen bijbetaling) niet mogelijk!
    Ze maakt hel duiidelijk, dat ze veel plezier heeft in haar "werk", er wodt regelmatig spontaan en heel aanstekeleijk gelachen door haar.

Een aanrader dus! Heb haar € 10 extra gegeven voor de goede service!

PS Ze werkt alle dagen van de week (met uitzondering van zaterdag) van 12, 13 uur tot circa 01.30 uur.
    iloveit heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    62

Actieve recensies
    1

Thumbs down Re: Deventer, Bokkingshang 14, Alexia 2e keer minder

Ik ben 2 keer bij Alexia geweest, de 1e keer was het uitstekend.(ze deed toen aan klantenbinding bleek achteraf)
    De 2e keer was een heel stuk minder alvorens we gingen P+N ging ze de kookwekker zetten wat de bevoderlijk was om lekker te relaxen, na 10 min. vroeg ze me € 50 extra waar ik niet intrapte, ik raakte daarna niet meer opgewonden van het tegendeel was het geval, daarom ben ik direct mee gestopt.
    Ik ben niet meer van plan om naar Alexia te gaan, om weer zo negatieve ervaring te voorkomen wat ik erg jammer vind.
    Laatst gewijzigd door Rien48; 21-10-09 om 16:56 Reden: Moet bij recencie staan

Mario48

Actieve recensies
    11

Hetgeen in het bovenstaande berichtje wordt geschreven heb ik(tot nu toe) nog niet meegemaakt. En ik ben toch al een keertje of 10 bij haar geweest. En tot nu toe ook nog iedere keer voldaan vertrokken. Misschien had ze een slechte dag

Rolly

Leeftijd
    39

Lightbulb Re: Deventer, Bokkingshang 14, Alexia (uitstekend)

Uit info begrepen dat ze nu in Almelo werkzaam is (Marktstraat.)

Topic wordt verplaatst naar Almelo.

Groet,
    Krukkie

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Actieve recensies
    35

Ik zie dat haar topic nog steeds onder Deventer staat. Heb deze lekkere dame, na mijn teleurstellende bezoek bij Romi op nummer 10 in Deventer, maar eens opgezocht in Almelo. Het was vol in de Marktstraat....er zaten toch wel 4 dames. Weer een heel gezellige tijd gehad bij haar. Lekker gekletst. P+N, standjes en ook nog een beetje een massage......het was weer helemaal goed. En geen gezeur gehad over extra betalen......gewoon 50 euro. Tijdsduur....weet niet precies....het leek mij wel anderhalf uur....heb er maar een half uur van gemaakt....Jammer dat ze niet meer in Deventer zit....scheelde me een half uur rijden

Nita

Crux ancora vitae.

Leeftijd
    39

Lightbulb Re: Almelo, Marktstraat 13, Eroscentrum, Alexia (uitstekend)

Alexia is nu werkzaam op het Baekelandplein in Eindhoven; topic wordt verplaatst.

Groet,
    Krukkie

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Actieve recensies
    50

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 10, Alexia (uitstekend)

Alexia is terug van haar vakantie.
    Het blijft een van mijn favorieten op het plein.
    Weer super ervaring gehad.
    Gewoon een super meisje, heren behandel haar goed.
    Masterdragon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    53

Actieve recensies
    4

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 10, Alexia (uitstekend)

Gisteren ook bij alexia geweest, maar volgens mij zei ze tegen mij dat ze uit yoegoslavie kwam. Maar goed. Een lekker meisje wat lekker pijpt de tijd neemt en waar je in allerlei standjes mee kunt neuken. Lekker bij klaargekomen in ieder geval. Een kleine herhalingsgevaar is er wel.

jan claasen.

Actieve recensies
    11

Lightbulb Re: Eindhoven, Baekelandplein 10, Alexia (uitstekend)

Heb deze lekkere dame weer gezien in Deventer....weer op nummer 14 1e deur gezien vanaf de parkeergarage......we gaan weer plezier hebben in Deventer

Rolly

Noot mod: topic weer geplaatst in Deventer.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 06-03-10 om 21:16

Actieve recensies
    35

ach ja , Alexia....goed als altijd.....vandaag op de 4e deur vanaf de pakeergarage gezien......op pand 14 wel ja...leuk koppie met die bril

Nita
    nita heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Crux ancora vitae.

Leeftijd
    33

Actieve recensies
    0

Op welke dagen en welke tijden is Alexia te bezoeken? Blijft ze altijd op dezelfde locatie of verandert het af en toe? Na jullie recensies wil ik haar graag ontmoetten...

Actieve recensies
    11

Meestal door de week...in het weekeinde niet....of in ieder geval meestal niet.....De tijden dat ik haar bezocht heb lagen meestal tussen 20:00u en 03:00u. Helaas wil ze nog wel eens reizen door Nederland....kan dus best zijn dat ze zo weer vertrokken is naar een ander straatje.

Rolly

Actieve recensies
    11

Ze is deze week ook nog aanwezigen ik heb weer een super relaxed half uurtje met haar doorgebracht Ach waarom kunnen alle dames uit Deventer niet zo werken als Alexia.....alhoewel....dan zouden er misschien files staan op de Bokkingshang, en kwam je er nog niet aan toe haar te bezoeken.
    Ik hoop nog lang van haar te mogen genieten.

Rolly

Actieve recensies
    11

Alexia is terug van haar verdiende vakantie

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Deventer, Bokkingshang 12, Alexia (Bul) (uitstekend)

Hallo allemaal,

Ik ben nieuwe hier, echter ik heb ook van deze geweldige kleine lolita mogen genieten.
    Ze vertelde mij dat ze uit Joegoslavië komt, maar dat terzijde.
    Ze neemt overal lekker de tijd voor en ze heeft een heerlijk klein lichaampje met kleine tietjes en een heerlijk kaal klein kutje, werkelijk geweldig!
    Toen ze me een condoom deed vroeg ze in het engels, are you gone hurt me or what?? wel kicken als zo'n lekker wijf dat tegen je zegt
    Nadat we de 1e keer er behoorlijk lang over deden omdat ik het gelukkig uit kon stellen, heb ik haar ook voor de 2e keer 50,- betaald en dat was helemaal feest!!, veel standjes geneukt en ze had geweldige kinky high-heels aan die ze van mij aan moest houden, wat ik ook erg lekker vond dat ze lekker aan mijn tepels liep te bijten terwijl ik haar aan het neuken was echt geweldig!!
    Ze neemt overal de tijd voor en doet heftig goed haar best, wat ik wel jammer vond was dat ikzelf mijn condoom moest verwijderen en er alleen maar keukenrol aanwezig was.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten