Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 09, Angelika (goed)

Actieve recensies
    50

Smile Eindhoven, Baekelandplein 09, Angelika (goed)

Vanmiddag bij Angelika binnen geweest.
    Ik had haar al vaker zien zitten maar toen gaf ik de voorkeur aan een andere favoriet.
    Welnu, Angelika is een erg mooi hongaars meisje, blond, perfekt figuur en erg jong.
    Helaas spreekt ze alleen hongaars, enige communicatie is gewoon onmogelijk, tenzij je hongaars spreekt.
    Op de kamer wel helemaal uitgekleed, maar niet gewassen, ook niet na de daad.
    Helaas was ook de zeep op.
    Ze zag er wel heel schoon uit maar toch een minpuntje vind ik.
    Na enige tijd masseren van mijn jongeheer condoom erom en pijpen.
    Dit deed ze wel goed maar erg kort.
    Daarna haar in missionaris geneukt waarbij ik al vrij snel in haar klaarkwam.
    Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat zo´n jong meisje dat geen enkele vreemde taal spreekt hier vrijwillig werkt.
    Herhalingsgevaar zit er nauwelijks in en dit vooral doordat er geen communicatie mogelijk is, ze is wel heel lief.

Actieve recensies
    50

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Angelika (goed)

Vanmiddag nog eens bij Angelika binnen geweest. Het blijft een lekker jong meisje.
    De service was weer goed, goed pijpen en daarna in twee standjes geneukt.
    Helaas spreekt ze nog steeds enkel hongaars, voor de rest super lief meisje.

Actieve recensies
    50

Vanmorgen weer bij Angelika geweest, er was rond deze tijd niet veel aanwezig op het plein, daaom niet lang geaarzeld.
    Ze begon een heleboel tegen mij te vertellen maar ja ik spreek geen hongaars.
    Nog steeds geen communicatie maar wel lekkere sex gehad met dit jonge meisje.

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    4

Ik heb Angelika ook afgelopen weekend bezocht. Meisje is bang, praat veel maar is niet te verstaan. Is wel duidelijk dat zij dit werk absoluut niet leuk vind. Had meelij met dit meisje en verder niks gedaan. Hier klopt iets niet

Actieve recensies
    50

Question Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Angelika (goed)

Ja, wie zal het zeggen, ik had niet de indruk dat zij bang is, maar zij kent mij natuurlijk nu wel, ze is steeds heel lief maar je kunt haar ook niets vragen vanwege de taal barriere.

Leeftijd
    37

Actieve recensies
    0

Ik heb een vrag aan Masterdragon. Is Angelika er nog steds en mag je haar ok beffen?? Wil graag keerje gaan, maar kom van ver

Actieve recensies
    50

Ik weet niet of je haar kunt beffen, heb het nog niet geprobeerd.
    Ze is wel heel verzorgd dus verder geen probleem.

Actieve recensies
    1

Red face Eindhoven, Baekelandplein 09, Angelica (voldoende)

Ik ben zoveel wijzer geworden op dit forum, tijd om ook maar eens mijn duit in het zakje te doen.

Vanavond lekker eens het Baekelandplein opgelopen. Ik kan me niet vinden in sommige negatieve commentaren over dit plein. Als je een beetje de tijd neemt en wat langer blijft staan, zie je best veel veel lekkere vrouwtjes daar zitten.

Gekozen voor een kleinere meid met een lief koppie, Angelique of Angelica of iets dergelijks, interesseert me eigenlijk niet. Naar boven en 50 euri voor p+n afgesproken (als je dan toch een recentie schrijft, dan wel op een goede vergelijkingsbasis, ghehe )

Vrouwen, en vooral ****en, mogen alleen hun mond gebruiken om mijn dikke snikkel af te zuigen. Ik gaf er dan ook niks om dat ze geen Nederlands spreekt. Wel leuk gedaan was de spiegel langs het bed, je kon alles zien, ban ik niet gewend van die rosse buurt.

Deze dame is helemaal mijn type, en ze leek zelfs een beetje onervaren. Ik mocht precies doen waar ik zin in had, goed en relatief lang gepijpt en twee standjes, eerst zij bovenop en ik heb het van achter langs afgemaakt in haar strakke doosje. Ze keek niet op de klok, en dat voor 50 euro. Voel me de eerste keer sinds lange tijd niet afgezet.

Als je net zoals ik semi-professioneel ****enloper bent dan weet je dat neuken te duur is om hem elke keer in dezelfde vrouw te steken, dus terug ga ik niet. Maar anderzijds, ik ga volgend jaar op vakantie in Pattaya. Als ik zo iemand daar tegen kom neem ik die wel een paar dagen long-time.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 27-09-09 om 16:21 Reden: Topics samengevoegd

Actieve recensies
    50

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 9, Angelika (goed)

Na lange tijd weer eens Angelica bezocht, het viel goed mee, spreekt nu ook een klein beetje nederlands en is als vanouds erg lief.
    Ik had niet te klagen, eerst wat opwarmen, daarna condoom erom en pijpen.
    Daarna in drie standjes lekker geneukt.
    Geen tijdsdruk, prima service.
    Ik zal er zeker nog eens langs gaan.
    Masterdragon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten