Vrijdag weer een bezoekje gebracht aan de Eindhovense ramenbuurt. Toen ik op Barbara stuitte, was mijn keuze snel gemaakt. Het lieve, jonge meisje was mij de vorige keer namelijk goed bevallen. Ook bij Barbara was er een blik van herkenning. Altijd plezierig, vind ik.
Haar kennis van het Engels is nog steeds wat beperkt, maar de seks is prima. En daar gaat het toch om.
Voor het pijpen nam ze ruim de tijd. Vooral haar enthousiasme viel hierbij op. Ook toen mijn lid al lang tot volle wasdom was gekomen, bleef ze nog heerlijk doorgaan met zuigen en sabbelen.
Daarna kwam ze bovenop voor een prima cowgirl. Ondanks haar jonge jaren verstaat ze haar vak. Ze bereed me als een volleerd amazone, nu eens wild, dan weer kalm en bedaard. Voor de laatste fase schakelden we over op mijn favoriete standje. Doggy. Zonder problemen schoof ik m'n jongeheer diep bij haar naar binnen. Ook tijdens het neuken deed het Hongaarse tienertje goed mee en minutenlang was er slechts gehijg en gesteun, en het heerlijke geluid van vlees op vlees. Tot ik mijn geilheid tenslotte niet meer de baas kon en ik haar warme holletje vol zaad spoot. Nou ja, haar holletje..... Zo zou het zijn geweest als er geen condooms zouden bestaan.
hoelo
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend