Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 07, Barbara (Hon) (uitstekend)

Leeftijd
    23

Actieve recensies
    12

Thumbs up Eindhoven, Baekelandplein 7, Barbara (uitstekend)

Vrijdagavond ben ik even na 9 uur op het Baekelandplein geweest. Op nummer 7 trof ik een Hongaarse jongedame. Ze stelde zich voor als Barbara, ze is 19 jaar oud en ze komt uit Boedapest, Hongarije. Ze spreekt een heel klein beetje Engels en vooral Hongaars, dus goed communiceren is niet zo gemakkelijk. Ze vond het heel leuk dat ik wel enkele Hongaarse begroetingszinnen- en woorden kende. Het is een ontzettend lieve jonge meid en ze probeert je op je gemak te stellen, ze neemt ook nog eens de tijd. Ze heeft halflang blond haar, groenbruine ogen als ik het goed heb, en haar borstjes zijn een grote cup B. Ze heeft vrij brede heupen en stevige billen. Voordat we begonnen waste ze zich nog even, en ik ook, dus de hygiëne was goed. Na het uitkleden ben ik op bed gaan liggen, ze deed de condoom om en ze ging pijpen, wat ze best goed deed. Daarna missionaris. Hierbij bewoog ze zelf ook veel mee. Haar borsten kussen en aanraken vind ze geen probleem, en ze keek me veel met een lieve glimlach aan. Doggystyle was ook uitstekend, ze streelde hierbij mijn ballen. Daarna Russisch, waarbij ik heerlijk ben klaargekomen tussen haar borsten (met condoom). Hierna weer de wasbeurt en onszelf aankleden, waarbij ik nog enkele woordjes Engels met haar sprak. Ze gaf me nog drie afscheidszoenen bij het vertrek. Het is een hele lieve meid, en een aanwinst voor dit plein, dus behandel haar goed. Ik ga zeker nog een keer bij deze lieve Barbara op bezoek!
    Antoninus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    7

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 07, Barbara (uitstekend)

Heb enkele weken geleden ook mogen proeven van deze heerlijke aanwinst op het plein, zat toen rechtsachter in de hoek en zag haar laatst ook al als je het plein op komt nummer 24 als ik me niet vergis deze dame wisselt nog al regelmatig van raam.

Maar goed vannavond weer even naar het plein geweest en na enkele rondjes gelopen te hebben toch maar weer naar barbera gegaan, deze heerlijke meid mag toch met recht een toppertje genoemd worden ze geeft je een echte gfe ervaring, heb me heerlijk laten pijpen wat ze echt goed doet daarna heerlijk missionaris waarbij ze zelf heerlijk mee doet vervolgens in doggystyle cd volgespoten.

Enige minpuntje is de communicatie.

Maar ze gaat me zeker vaker zien.

Leeftijd
    23

Actieve recensies
    12

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 06, Barbara (uitstekend)

Enkele uren geleden, zo rond 22.00 uur, was ik op het Baekelandplein. Na een rondje te hebben gelopen, twijfelde ik bij wie ik naar binnen zou gaan, want ik zag o.a. ook blonde Vicky op nr. 23 zitten.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de goedlachse blonde tiener Barbara, waar ik de vorige keer ook was geweest. Nu zat ze op nummer 6, sms-end achter het raam. Het ontvangst was weer goed. In mijn vorige bericht vermeldde ik haar groenbruine ogen, maar nu ik haar ogen duidelijker heb kunnen zien, heeft ze toch echt twee mooie reebruine ogen.

Na het gezamenlijke wassen heeft ze me voortreffelijk gepijpt. Hierna missionaris, waarbij ze zelf ook weer heerlijk meedeed, en waarbij ik haar prachtige borsten kuste. Bij doggystyle deed ze ook goed mee. Daarna heeft ze me bereden, waarbij ik haar heerlijke borsten voelde en al gauw de condoom volspoot. Bij het aankleden leerde ze me nog een paar Hongaarse woordjes. Ik verheug me alweer op een volgend bezoek!

Actieve recensies
    100

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 07, Barbara (uitstekend)

Na een bezoekje aan vrienden in Brabant op de terugweg nog even langs het Baekelandplein in Eindhoven. Ach ja, a man's gotta do what a man's gotta do, nietwaar?

Bij mijn eerdere bezoeken aan de Eindhovende ramenbuurt vond ik het niveau altijd vrij wisselend. Deze keer was mijn keuze snel gemaakt. Een leuke, jonge Oosteuropese meid trok mijn aandacht en ik ging bij haar naar binnen. Blond, vriendelijk, en afkomstig uit Boedapest. Vanwege haar gebrekkige Engels was een gesprek overigens maar beperkt mogelijk. Dan maar direct over naar het eigenlijke doel van mijn komst.

Het pijpen deed ze goed. Misschien wat weinig variatie, maar het lieve meisje was enthousiast en verrassend geroutineerd. Mijn trouwe speelkameraad had het dan ook best naar z'n zin.
    Ook het neuken met deze meid was dik in orde. We begonnen in missionaris. Haar kutje ontfermde zich gastvrij over mijn pik en ze deed ook voor de rest heel enthousiast mee. Toen ik daarna aangaf dat ik doggy wilde, kwam mijn Hongaarse vriendinnetje op handen en knieën voor me zitten en stak ze haar kontje uitdagend omhoog. Ze had mooie, volle billen en al snel hadden we de goede cadans te pakken. Nu eens lief en teder, dan weer gretig en vol vuur. Het heerlijke, eeuwenoude spel van de dekhengst en de gewillige merrie. Op het moment suprême zochten mijn handen steun bij haar heupen. Zo bereikte ik tenslotte de finish en vulde het condoom zich met mijn opgekropte geilheid.

Al met al een prima sekscontact. Een lief en mooi meisje, heel jong nog. Een toppertje in de dop. Uit het land dat al zoveel heerlijke dvp's heeft voorgebracht.Wat is het toch eigenlijk een voorrecht om je door zo'n lekkere meid te laten verwennen.

Actieve recensies
    7

Wink Re: Eindhoven, Baekelandplein 07, Barbara (uitstekend)

MMM vannavond weer heerlijk mogen genieten van deze heerlijke barbara, gekozen voor p&n. pijpen was heerlijk daarna haar heerlijk in 3 standjes genomen en uiteindelijk in doggystyle afgemaakt, hadden de grote kamer met spiegel dus kon haar heerlijke lichaam goed zien bij het afscheid nog 3 zoenen gekregen

Leeftijd
    23

Actieve recensies
    12

Post Re: Eindhoven, Baekelandplein 01, Barbara (uitstekend)

Deze middag ben ik weer eens even bij de sympathieke, blonde Barbara langsgeweest. Ze zat nu op nummer 1. Ze pijpte weer goed en met veel passie. Hierna missionaris en elkaar een beetje knuffelen, en uiteindelijk bereed ze me heerlijk. Nadat ik kwam gaf ze me een kusje op m'n voorhoofd. Haar Engels lijkt ietsjes beter te zijn geworden. Ze is overigens nog maar 18 jaar, maar wel bijna 19; ze zei dat ze in december jarig is.

Actieve recensies
    7

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 07, Barbara (uitstekend)

vannavond weer bij Barbara geweest, wat blijf het toch een spetter

Het lijkt wel of ze met de keer heter wordt, wat de extra's waren blijft voor jullie een vraag en voor mij een weet

Ik heb weer genoten

Actieve recensies
    7

T is weer even geleden, maar vanavond weer even bij Barbara langs gewipt. mmmmm en wat heb ik weer genoten.

De volgende keer wacht ik toch niet weer zo lang. Want het blijft een genot om hier mee te mogen spelen.
    wandelaar2880 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    100

Vrijdag weer een bezoekje gebracht aan de Eindhovense ramenbuurt. Toen ik op Barbara stuitte, was mijn keuze snel gemaakt. Het lieve, jonge meisje was mij de vorige keer namelijk goed bevallen. Ook bij Barbara was er een blik van herkenning. Altijd plezierig, vind ik.
    Haar kennis van het Engels is nog steeds wat beperkt, maar de seks is prima. En daar gaat het toch om.

Voor het pijpen nam ze ruim de tijd. Vooral haar enthousiasme viel hierbij op. Ook toen mijn lid al lang tot volle wasdom was gekomen, bleef ze nog heerlijk doorgaan met zuigen en sabbelen.
    Daarna kwam ze bovenop voor een prima cowgirl. Ondanks haar jonge jaren verstaat ze haar vak. Ze bereed me als een volleerd amazone, nu eens wild, dan weer kalm en bedaard. Voor de laatste fase schakelden we over op mijn favoriete standje. Doggy. Zonder problemen schoof ik m'n jongeheer diep bij haar naar binnen. Ook tijdens het neuken deed het Hongaarse tienertje goed mee en minutenlang was er slechts gehijg en gesteun, en het heerlijke geluid van vlees op vlees. Tot ik mijn geilheid tenslotte niet meer de baas kon en ik haar warme holletje vol zaad spoot. Nou ja, haar holletje..... Zo zou het zijn geweest als er geen condooms zouden bestaan.
    hoelo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    23

Actieve recensies
    1

Wat zijn haar werktijden en welk kamer nummer zit ze meestal?

Actieve recensies
    7

hey eindhoven 1987

meestal zit ze op kamer nr 7 en denk als je rond een uurtje of 8 gaat vanavond dat je de meeste kans hebt. dan kun jij lekker scoren bij barbara, is nog maar afwachten wat het nederlands elftal er van bakt vanavond. jij hebt in iedergeval lol dat weet ik zeker

Actieve recensies
    7

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 7, Barbara (uitstekend)

Hallo,

Weet iemand waar Barbara is??? heb haar al enkele avonden getracht te bezoeken, maar tot mijn verbazing helaas afwezig. Is ze wellicht op vakantie???

Actieve recensies
    9

Afgelopen dinsdag heb ik haar nog gezien zat ze gewoon op nr 6.

Actieve recensies
    7

Okay Edisonlover,

Dan ben ik misschien net op het verkeerde tijdstip geweest. Thanx voor je info.

Groet Wandelaar 2880

Actieve recensies
    101

2 keer geweest, eerste keer in de zomer.
    Kwam net van t strand en zat ze daar met haar slippertjes en korte rokje.
    Soms gaan dingen een beetje ongecontroleerd maar toen had ik zin in haar.

Ze is een beetje dik en niet de knapste, maar ze was wel ontwapenend aardig. De sex was best okay ze deed lekker mee. Standjes geen probleem en er was geen tijdsdruk ben lang binenn geweest.

Tweede keer was bijna hetzelfde, alleen wel tijdsdruk ze begon al vrij snel over finish. Afknapper van de eerste orde, zat ruim binnen de tijd.Me verder niks van dat gezeik aangetrokken en flink doorgehaald en haar nog een paar petsen op de billen verkocht, punishment voor dat gezeik over de tijd. Dat deed ze vervolgens ook bij mij wat erg grappig was.

Sex gemiddeld, hygiene uitstekend ging zich zelfs vooraf douchen, herhaling nee niet meer. Vind haar echt te dik en niet knap genoeg de sex is gemiddeld. Little high , little low.
    karelclosetrol heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    7

Iemand Barbara nog gespot????

Ben al enkele malen op het plein geweest maar heb haar de laatste twee weken niet meer gezien. Of loop ik ze steeds mis??? Of is ze misschien elders werkzaam???

Groet,

Wandelaar 2880

Actieve recensies
    3

Standaard Eindhoven, Baekelandplein 07, Barbara (uitstekend)

Barbara is terug, daarnet nog gespot (zaterdag 15.00 uur). Ze is wel wat dikker geworden volgens mij, maar dat mag de pret niet drukken, blijft een lekker ding.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten