Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 05, Ibbi (Hon) (uitstekend)

Leeftijd
    37

Actieve recensies
    1

Thumbs up Eindhoven, Baekenlandplein 05, Ibbi (uitstekend)

Vanavond voor de tweede keer bij ibbi (als ik het goed verstaan heb) geweest. Zij is een schattige kleine 20 jarige meid uit hongarije. Spreekt redelijk engels en duits. Gekozen voor pijpen en neuken. Zonder dat ik er om hoef te vragen, ligt ze meteen naakt op bed en mag overal aankomen. Het pijpen was goed, wel wat aan de ruwe kant maar het neuken was perfect, eerst cowboy en daarna missionaris waarna ik heerlijk klaar kwam. Na de daad nog even op het bed blijven liggen en over koetjes en kalfjes gepraat. Zeker voor herhaling vatbaar.
    ARIE1972 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door ARIE1972; 07-08-09 om 23:38 Reden: eindhoven toevoegen

Actieve recensies
    11

Standaard Re: Eindhoven, Baekenlandplein 05, Ibbi (uitstekend)

Ja ik ben er helemaal mee eens met de voorganger
    lekkere jonge strakke tiener, zeer gezellig, alleen jammer niet zoenen en beffen, da maak het toch helemaal compleet

Actieve recensies
    4

Vanavond bij ibby geweest. Sinds een mnd of 3 in nl. Leuke gezellige meid. Mooi figuur. Kleine cup a. Lachend mooij koppie metvlange zwarte haren. Bij t voorbij lopen trok mij haar ondeugende blik me naar binnen. Ze pijpte me ruw, maar daar hou ik wel van. T neuken voelde heerlijk strak aan. Kwam heerlijk over haar heen klaar. Idd mocht ik overral aanzitten. Na de daad leuk gesprek met haar gehad. Ze is wat bijgelovig, heeft wat klein geld op de drempel vd deur liggen. Dat moet haar geluk bbrengen. Heren, ben lief voor haar en help mee om dr dat geluk te laten krijgen....

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    10

Enkele weken geleden hier ook langs geweest. Lekker relaxte meid. Even babbelen en strelen, toen pijpen en op verzoek (zonder bijbetaling) 69, vervolgens missionairs afgemaakt. erna nog lekker gekletst en zelf aanstalte gegeven om te gaan..

ik ga er nog eens terug!
    Mmichael heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    37

Actieve recensies
    1

Smile Re: Eindhoven, Baekenlandplein 05, Ibbi (uitstekend)

Vanavond weer een gezellige ervaring met Ibbi gehad. Ze was net terug van haar vakantie en weer voor de eerste dag aan het werk. De service was weer perfect, lekker relaxt en ook na afloop geen haast om je weg te krijgen. Het blijft mijn favorietje van het plein.

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekenlandplein 05, Ibbi (goed)

Vorige week bezocht ik Ibbi (ik verstond bibi, maar de berichten van de collega's laten er geen twijfel over bestaan: we hebben het over dezelfde). Na een rondje over het plein wilde ik al weggaan. Ik was toevallig in de buurt, en de nood was niet zo hoog, dus weggaan had perfect gekund, maar deze schoonheid stond zo vriendelijk te wenken dat ik al snel van gedachte veranderde. Ik vond haar geweldig. Ze is heel lief, natuurlijk en vriendelijk. Ze lag na enkele seconden naakt op haar bed; ik heb me uitgekleed en we hebben wat gepraat. Toen ik haar begon te strelen, ging ze zelf ook over tot actie. Heerlijk gepijpt en daarna ging ze boven op me zitten en heeft ze me in één lange sessie leeggeneukt. Zeer mooie jongedame!
    McChouffe heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    2

Smile Re: Eindhoven, Baekenlandplein 05, Ibbi (goed)

Gisteravond was ze helaas al naar huis toe, maar kan iemand zeggen wanneer Ibbi altijd werkt, want het is wel een mooie en (denk ik) lekkere verschijning.

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Eindhoven, Baekenlandplein 05, Ibbi (goed)

Vorige week om 9 uur smorgens op zondag ff langs het pleintje gereden.

Daar de lieftallige Ibbi gezien en meteen was mijn keus vrij duidelijk.

Na even opgefrist te hebben begon ze heerlijk en hard te pijpen om vervolgens op mijn lid te kruipen en me te berijden.
    Afgemaakt met missionaris (beetje saai i know) en heerlijk klaargekomen...
    Ibbi pijpt goed, heeft een heerlijk lichaam en heeft een lief koppie.
    Ik kom zeker nog een keer terug.

Leeftijd
    39

Lightbulb Re: Eindhoven, Baekenlandplein 05, Ibbi (goed)

Heren,

Klik bij het schrijven van een recensie op de "recensie"-knop i.p.v. de "reageer"-knop. Op deze manier wordt er een recensieformulier ingevuld en krijgen anderen een beter beeld van de handelingen die verricht zijn.

Bedankt.

Groet,
    Krukkie

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Actieve recensies
    10

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekenlandplein 05, Ibbi (uitstekend)

Ben vandaag langs Ibbi geweest. Ze stond heel sexy bij het raam en dat trok me meteen naar binnen. Ze is een superlief Hongaars meisje en is 6 mnd in NL zegt ze. Praat duits en engels. We hebben voor en na lekker in het engels gebabbeld.
    Ze heeft een superstrak lijf, lekker tan en A cup
    Ze heeft me heerlijk gepijped, hard en ruig en heel lekker.
    en dan heeft ze me gereden en ik ben lekker klaargeomen.
    Ik ga zeker een keer terug!
    Echt een aanrader
    stevesmith heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    16

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 05, Ibbi (uitstekend)

weinig extra aan toe te voegen, het is gewoon een lekkertje
    Doet wat ze beloofd en doet niet wat ze niet wil

Actieve recensies
    16

Talking Re: Eindhoven, Baekelandplein 05, Ibbi (uitstekend)

Zoals gisteren al vermeld het was geweldig, alleen nu recensie formulier ingevuld.
    Nog steeds zeer tevreden, maar elk meisje heeft haar eigen kwaliteiten.
    Ze ontdekken gaat makkelijker als je de site goed in de gaten houd en mensen net als ik begrijpen dat ze zich moeten aanmelden en een formulier invullen.
    bekende heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    50

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 05, Ibbi (uitstekend)

Ben een regelmatige bezoeker van kleine Ibbi, zeer jong meisje met een fijne uitstraling en altijd goed gezind.
    Ibbi is erg vrolijk en doet wat ze beloofd, normaal pijpen en neuken is ok, wel alles met condoom en kussen doet ze niet.
    Ze is hongaarse maar spreekt goed engels en duits.
    Naast de sex is het ook aangenaam verpozen met haar, op de klok kijken doet ze niet maar ik maak daar ook nooit misbruik van.
    Fris meisje dat je ook zo meet uit zou nemen.
    Topper.

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 05, Ibbi (uitstekend)

Voor mij de allereerste wandeling over dit plein..
    Potverdorie wat was ik zenuwachtig haha...

Heel ongemakkelijk schuif ik op veilige afstand langs de ramen..
    Dan staat daar Ibbi heel uitdagend in haar raam met een lijfje waar ik echt
    helemaal op geil...

Naar binnen.. ze is vriendelijk en babbelt er inderdaad vrolijk op los..
    Meteen ligt ze op bed en goh.. wat ziet ze er heerlijk uit.

pijpen doet ze gewoon fantastisch en als ze met haar mooie lijfje op me
    komt zitten... kom ik al naar een paar stoten klaar!! ohh wat jammer.
    Ibbi moet ermee lachen en beloofd me de volgende keer langzamer aan te doen. En inderdaad je moet bijna zelf zeggen dat je weg wil haha..

Deze week op zeker even terug naar haar..

Let op! Beginnende wandelaar met zij-wieltjes...

Actieve recensies
    10

Thuisgekomen nog steeds geil...

Dus snel weer terug naar Ibbi die erg moet lachen dat ik zo snel weer terug ben. Alles bij elkaar weer hartstikke lekker maar kom weer in 10 seconden klaar..

Damn wat word ik geil op dat grietje...
    Menno14 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    64

Iemand die weet wat de vaste dagen/tijden zijn van Ibbi?Ik was gisterenmiddag op het plein en toen zat Dominique op deze plaats.

Actieve recensies
    50

Ze is er meestal wel na 17:00 uur Dominique is er altijd veel vroeger.

Actieve recensies
    10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 300tdt Bekijk bericht
    Iemand die weet wat de vaste dagen/tijden zijn van Ibbi?Ik was gisterenmiddag op het plein en toen zat Dominique op deze plaats.
    Ibbi werkt meestal van 10:00 tot 2:00 vertelde ze mij vandaag..
    Maar heel soms is ze ook even weg of heeft ze vrij.

Vandaag weer een heerlijke lange pijpbeurt van haar gehad..
    Damn.. wat is ze lekker !!

En niet te vergeten.. héél erg lief

Actieve recensies
    10

Ik geef Ibbi meestal 55 euro..
    Ook omdat ze gewoon erg relaxed is en ik nog altijd de gene
    ben die moet zeggen dat ik er weg van ben..

Nu ga ik weer op zoek naar iets anders, ondanks dat het een scheetje is

Groetjes Menno

Actieve recensies
    50

Ibbi is sinds vandaag weer op haar vaste plek, heb haar vandaag bezocht en was haar eerste klant, het blijft en top meisje!

Actieve recensies
    10

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 05, Ibbi (uitstekend)

Tja pfff.. Ibby is inderdaad weer terug..

Net bij haar geweest en weer een fantastische pijpbeurt van haar gehad.
    Wat is het toch een relaxed en lief meiske.. dat als ze je beter leert kennen werkelijk alle tijd voor je neemt. We hebben heerlijk samen op bed gelegen met een lekkere massage en een gezellige babbel. Dik drie kwartier later wandelde ik tevreden weer naar buiten..

Morgen gaat ze een krultang halen zodat haar mooie zwarte haren mooier vallen.. Dus gelijk maar even wat bijgelegd in de kosten want dat gun ik haar wel.. als ze me me de volgende keer ziet zal ze speciaal haar haren even opgooien.. haha.. das beloofd

Toppertje van het plein !

Actieve recensies
    100

Eergisteren weer 's op het Baekelandplein geweest. Even wat stoom afblazen na een dagje Brabant. Uiteindelijk gekozen voor een mooie, jonge, Hongaarse meid met donker haar en een vrolijke uitstraling.

Na een gezellige babbel en wat strelen werd mijn jongeheer vakkundig in een condoom gehesen en begon Ibbi me heerlijk te pijpen. Dat deed ze lekker en met veel enthousiasme, maar wel wat stevig. Het lieve en ogenschijnlijk wat timide meisje heeft in ieder geval een ferme bite.
    Toen het tijd werd om te neuken manoeuvreerde Ibbi haar kut trefzeker tot vlak boven mijn paal. Daarna liet ze zich centimeter voor centimeter zakken, tot mijn erectie volledig in haar gastvrije speeltuin verdwenen was. En toen ze zeker wist dat ik niet meer terug kon, begon ze me heerlijk te berijden.

Bestaat er iets lekkerders dan seks met een prachtige, jonge prostituee? Ik heb het nog niet gevonden. Het ultieme genot! En wat een voorrecht toch elke keer, om met zo'n mooie en zalige meid te mogen neuken! Een meid die normaal gesproken onbereikbaar zou zijn, maar die me voor wat schamele euro's naar de zevende hemel voert. Ik prijs me telkens weer zó gelukkig!

Normaal gesproken kies ik nog vaak voor een tweede standje. Deze keer niet. Ibbi leidde onze paringsdans, ik volgde gedwee. Het heerlijke geluid van vlees op vlees klonk me in de oren als een symfonie. Geruime tijd slaagde ik erin om mijn orgasme uit te stellen, maar uiteindelijk moest ik me toch gewonnen geven. En terwijl ik heftig schokkend in haar klaar kwam, volhardde mijn lieve prinsesje nog een tijdje in haar galop. Ze neukte me suf en ze perste me uit, als een citroen. Het lot van de fervente wandelaar.
    hoelo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    26

Vandaag voor het eerst in Ehv geweest. Baekelandplein. FF snel op mn mobiel Hookers bezocht en tot een top 5 gekomen. OP nr. 8 zat een meisje waarvan ik niet zeker wist of het de dame met etiket 'uitstekend' was maar kon het me niet voorstellen. Zat zeer ongeintereseerd voor het raam en keek nog niet op!

Nee, dan Ibbi... stond de raam te lappen, mooi gezicht was dat. Ik belde aan en informeerde of zijn idd Ibbi was... ja dus! Ging eigenlijk alleen voor pijpen maar dacht ach... zo'n popke wil ik ook wel een keer lekker neuken.

Uit de kleren en mezelf opgefrist begon ze me op oorlogssterkte te brengen en daar was niet veel voor nodig. Vervolgens op begon ze me te pijpen... als ze uit Noorwegen zou komen, zou ik haar Nilfisk noemen! Zoals mijn voorganger al schreef, ze heeft een stevige 'bite'. Helaas duurde dat niet lang, iets te kort naar mijn gevoel.
    Vervolgens klom ze op mn paal en gleed er helemaal overheen... ooohh.. dat was lekker strak. In galop begon ze me te berijden. Na een paar minuten ging ze op haar voeten staan en bereed me verder, langzaam, snel, draaiend met haar kontje. Die aanblik was voor mij teveel van het goede.. en al snel hield ik het niet meer en kwam vanuit mn tenen klaar.... pfff...

Rustig gewassen en aangekleed en wat gebabbeld. Gezellige en lieve meid. 'Sexy man' noemde ze me.. hahaha.. scheetje!

Prima ervaring dus. Al ging het me eigenlijk te snel.. ga ik nog eens terug met meer uithoudingsvermogen.

Gr.. TB
    Trabbart heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    14

Heel mooi en lief meisje. Hoewel ze nogal ruw pijpt is het echt lekker. Neuken is ook prima. Aftrekken ging naar mijn mening wat te ruw. Herhalingsgevaar bij dit meisje is groot.
    surilover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    101

Ben er regelmatig geweest en ik zal er nog wel een paar keer belanden.
    Het is mijn favoriete dame uit Ehoven.
    Heel naturel gedrag, geen kapsones, altijd goede zin.
    Je kunt over van alles met haar praten en ze lacht graag.
    Zodat je bezoek ook een extra dimensie krijgt, niet alleen de kale sex maar gewoon een aangenaam warm kontakt. Dat is nartuurklijk persoonlijk maar Ibbi is gewoon heel makkelijk en soepel in de omgang.

Haar lichaam, jong, strak, 100% naturel, ze gebruikt nauwelijks make up, het is een heel mooi meisjesachtig vrouwtje. Ze is donker van huidskleur, waar ik helemaal op val.

Ze weet wat ze wil maar doet veel moeite om het je naar je zin te maken.
    Ik kom altijd met een big smile bij haar vandaan.
    Ze let niet heel erg op de klok, maar ik maak er geen misbruik van.

Damm ze is verslavend.
    Behandel haar met respect het is een heel leuke dame.

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten