Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 03, Lorena (voldoende)

Actieve recensies
    7

Unhappy Eindhoven, Baekelandplein 03, Lorena (matig)

vandaag bij roemeense lorena geweest nou had beter geld in mijn zakken kunnen houden want pijpen was 3 keer niks, neuken alleen doggy en mocht nergens aan zitten want dat vond mevrouw niet fijn. nou sorry hoor dan moet ze een ander baantje gaan zoeken want dit sloeg werkelijk nergens op viel me nog mee dat me jongeheer nog wel wilde komen.

ze kijkt je heel lief en verlijdelijk aan, maar eenmaal binnen begint het gezeik.

Actieve recensies
    50

Thumbs down Re: baekelandplein, baekelandplein 3, lorena (slecht)

Ik was vanavond ook bij Lorena op nummer 3, ik kan mijn mederecensent volledig gelijk geven.
    Ik wilde mij eerst opfrissen maar dat was niet nodig, daarentegen werd mijn jongeheer met een bijtend product gedesinfecteerd, jawel en dit had ik werkelijk nog nooit meegemaakt.
    Daarna ging het condoom erom in slappe toestand en begon ze mij te pijpen.
    Ik had de indruk dat ze mij zo wilde laten klaarkomen maar dat werkt niet bij mij.
    Na enige tijd dan maar gevraagd te neuken en inderdaar alleen doggy toegestaan, het voelde wel lekker en omdat ik al een paar dagen niets meer had gedaan het condoom goed vol gespoten.
    Ze liet mij wel volledig uitspuiten.
    Lorena spreekt erg goed nederlands maar ze heeft duidelijk geen zin in dit werk.
    Ik ga er dus niet meer terug.
    Masterdragon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    50

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Lorena (matig)

De beoordeling in mijn recensie was matig nu staat in de kop slecht.
    De beoordeling van mijn mederecesent was slecht maar nu staat in de kop matig.
    Kan de moderator dit rechtzetten? Een uur geleden stond het wel goed, of hangt dit samen met de gekozen smiley?

Actieve recensies
    7

Thumbs down Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Lorena (SLECHT)

hey masterdragon idd ja dat bijtende spul was ik er nog vergeten bij te zetten ja. sjonge jonge mijn jonge heer werd heet maar ik niet bepaald. wat een bitch zeg. denk dat ze maar een kranten wijk moet gaan nemen ofzo!!!!!
    ze is totaal niet geschikt voor dit werk

Leeftijd
    39

Lightbulb Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Lorena (matig)

De einbeoordeling in de topictitel hangt samen met de kwalificaties die jullie geven met de beoordeling van de gekozen diensten. Dus 1x "slecht" en 1x "matig" geeft als eindbeoordeling "matig."

De smileys worden als extra aanwijzing gegeven.
    1x goed is meerdere keren goed is een duimpje omhoog, 1x slecht is, matig is etc.

Groet,
    Krukkie

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Actieve recensies
    3

Thumbs down Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Lorena (matig)

Ik ben er ook ingetrapt.... wat een afknapper. Er kon nog niet eens een hallo vanaf bij binnenkomst. IK heb het zelf maar voortijdig afgekapt en ben naar Christina aan de andere kant van het plein gegaan. Daar heerlijk een mutsje volgespoten. Lorena nooit meer.

Leeftijd
    25

Actieve recensies
    5

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Lorena (uitstekend)

wil niet lullig doen ofzo, maar kom net van deze dame af... en is toch echt mijn 2na beste bezoek op {amanda na, die helaas met de noorderzon is vertrokken } van alle bezoekjes die ik aan het plein heb gebracht ...

moet zeggen dat het schoonmaakspul mij wel in de mood bracht aangezien het wat begon te tintelen..
    het pijpen deed lorena perfect (Y) (mijn mening dan) moest haar tot stoppen manen anders had ik het rubbertje al volgespoten.. hierna vroeg ze mij haar doggy te nemen, maar ik gaf aan dat ze eerst maar eens lekker op me moest gaan zitten.. nou dit heb ik geweten.. zijn neukte mij ipv ik haar en zo heb ik het graag, al te graag (ondertussen kijkend in de spiegel)! ook hier moest ik haar tot stoppen manen anders zat het rubbertje vol.. hierna het heerlijk afgemaakt in doggystyle waar ze zich helemaal liet gaan..

al met al een heerlijke ervaring rijker, en lorena ziet mij zeer zeker terug
    bjornborg heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    7

Thumbs down Re: Eindhoven, Baekelandplein 03, Lorena (voldoende)

Nou bjorn borg jij liever als ik ik loop voortaan lekker haar deur voorbij.

Of heeft ze inmiddels bijgeleerd???

Zo te horen nog niet echt nee met dat bijtende spul. Je moet de volgende keer eens vragen of je haar mag slimmen. Dan weet ze eens hoe het voelt
    wandelaar2880 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten