De laatste tijd toch wel enkele keren een bezoekje gebracht aan verschillende dames op het plein, welke ik met "normaal" zou moeten beoordelen. Je ziet een leuke dame, word naar binnen uitgenodigd, je spreekt samen iets af, ik verwacht geen GFE, dus ben wel tevreden. Gister avond ging ik echter weg met het gevoel, hmm, ja, matig. Maar als ik er nu over nadenk, het was gewoon slecht. Deze spaanse dame van ongeveer 35 jaar, schat ik, ziet er goed uit, tenminste mijn smaak, mooie bos haar op haar hoofd, niet graatmager, knap gezicht, lekkere billen. Afspraak P&N met meerdere standjes. Boven eerst een leuk gesprekje, uitkleden, beetje "spelen", vraagt ze of pijpen echt moet.!! Nou nee, hoeft voor mij niet perse, liever ben ik zelf ook actief, en heb meer zin in enkele verschillende standjes. Maar... zij wil niet bovenop, ongeveer verplicht beginnen met doggy, waarbij ze er haar hele hand tussen houd en zo ver mogelijk van waar ik eigenlijk naar toe wil. Al snel wil ze gaan liggen en moeten we zo verder
Ze had wel gelijk, 2 is ook meerdere standjes, volgende keer maar weer duidelijker vragen om minimaal 3 verschillende standjes.
Het is verder best een aardige meid, leuk gesprekje gehad, en best lang op de kamer geweest, maar niet waarvoor ik kwam.
Ze zal me misschien nog wel eens terug zien.... als ik haar raam voorbij loop.
bart6969 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht