Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 04, Chantal (slecht)

Actieve recensies
    1

Angry Eindhoven, Baekelandplein 04, Chantal (slecht)

Deze week in Eindhoven geweest, nr 4, Chantal. Chantal heeft donker krullend haar, grote borsten en ziet er goed uit. Ook de ontvangst is hartelijk en beloofd heel wat. Pijpen en neuken, 50 euri, maar na betaling kun je net zo goed naar huis gaan. Ze lult aan een stuk door over haar exen, je mag je uitkleden en wassen en dan is het over. Nergens aankomen, als je maar met je hand in de buurt van haar borsten, buik of kutje komt, meteen panisch een hand ervoor. Nou daar worden we niet echt opgewonden van. Toen ik haar wilde neuken begon ze te zeiken dat er lucht in het condoom zat en dat ze er geen nieuwe om ging doen. Al met al zo'n beetje de slechtste ervaring ooit. U bent gewaarschuwd !!
    MisteryGuest heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Chantal (slecht)

Tja, bij tijd en wijlen heb je een te mijden dame te pakken. Je had wel het goede raam alleen de verkeerde dame te pakken (lees mijn recensie over Jennifer ook op nr 4). Ik wil je in iedere geval bedanken voor je recensie het zal wellicht een aantal mensen een slechte ervaring besparen. Zou je wel zo vriendelijke willen zijn om het uiterlijk van deze dame wat nader te omschrijven zodat het wat duidelijker is om welke dame het gaat. Op nr 4 zit namelijk de laatste tijd een blonde en de mooie jennifer. Het zou jammer zijn als er een vergissing van bijvoorbeeld huisnummer zou zijn.

Bij voorbaat dank,

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Chantal (slecht)

Chantal heeft bruin krullend haar, bruine ogen, een normaal postuur, ca. 1.70m en grote borsten. Toen ik haar bezocht had ze een cat-suit aan van net-stof. Al met al een leuke verschijning, maar absoluut te mijden !!

Actieve recensies
    4

Thumbs down Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Chantal (slecht)

Ja lieve wandelende vrienden, ook ik ben er met beide ogen open ingetuind!
    Ben een paar dagen geleden ook bij Chantal geweest.
    Omdat er niet veel dames zaten en omdat degene die er wél zaten er bijzaten als een zoutzak of van die "volle mep betalen en dan één standje nergens aankomen types" zijn kwam ik uiteindelijk ook terecht bij Chantal (op nummer 10 volgens mij). Ze zat links helemaal in het laatste huis samen met een donkere afrikaanse dame.

Ze ziet er best ok uit, in de twintig, redelijk figuurtje, mooie grote tieten en een leuk gezichtje, dus ik naar binnen....
    ik had sowieso niet echt veel tijd, had maar een krap halfuurtje maar ben voor 50 euro ook nooit ergens langer dan 30 min. binnen geweest.

Eenmaal binnen blij dat Chantal gewoon Nederlandse is, dat is al een unicum in Eindhoven en ze begon meteen honderuit te vertellen.
    Dus ik dacht nog een gezellige meid te pakken te hebben en liet haar maar ff doorkletsen zodat ik mooi kon opwarmen van de kou.
    Maar al gauw had ik het idee dat ze wel erg veel praatte dus toen ze zich begon uit te kleden was ik al een stuk optimistischer.

Vervolgens tien tellen gepijpt en weer een anekdote die me totaal niet interesseerde. maar goed, dat kun je natuurlijk niet zeggen; je hebt betaald en wilt natuurlijk de sfeer niet bederven...
    Om een lang verhaal kort te maken, die meid lult aan een stuk door, heeft bij mij echt drie kwartier geduurd!
    Toen ik haar vervolgens eindelijk mocht neuken werd dat drie keer niks, je mag inderdaad nergens aankomen en na drie kwartier naar die verhalen te moeten luisteren terwijl je af en toe wordt afgetrokken is voor mij niet sfeerverhogend.
    Met de beste wil van de wereld kreeg ik hem niet meer omhoog.

Eindconclusie: Chantal is een hartstikke lieve en leuke meid maar totaal niet geschikt als DvP. Lult je de orden van je kop over dingen die je niet interesseren, heeft een mooi lijf waar je niet aan mag zitten en vind de gezelligheid belangrijker dan de sex. Een leuke meid om in de kroeg tegen te komen maar ik ga naar de ****en om te neuken, niet voor een gezellig gesprek!

Normaal ben ik niet van het afkraken, maar een bezoek aan deze dame is echt totaal zonde van je centen!!!!!
    WalkingEvil heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten