Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 09, Diana (uitstekend)

Actieve recensies
    50

Smile Eindhoven, Baekelandplein 9, Diana (uitstekend)

Vanavond Diana bezocht een jonge spaans/columbiaanse mix met een heel mooi gezichtje, ik had haar gisteren al gespot toen ik bij Andrea was, helaas zitten ze achter hetzelfde raam.
    Vanavond dus extra voor Diana naar het plein getogen en Andrea was al wild aan het gebaren.
    Toch voor Diana gekozen daar was ik uiteindelijk voor gekomen, Andrea keek mij uiterst vernietigend aan, maar ja zij zijn er ook niet alleen voor mij.
    Diana is een schat, erg lief en zij begon mij eerst wat op de warmen waarbij ik haar mooie borsten kon strelen, niet een van die meisjes die al met het condoom klaarstaat voordat je goed en wel binnen komt.
    Eerst opgefrist en daarna op bed beland.
    Gezien de zuidamerikaanse roots toch wel een flinke latin kont, niet echt mijn ding maar daar zullen zeker liefhebbers voor zijn.
    Pijpen was super en daarna kwam ze op mij waarbij ze tijdens het neuken goed meedeed.
    Vervolgens in missionaris het condoom vol gespoten waarna we nog even in elkaar bleven liggen.
    Bij het afscheid kreeg ik nog een caramel zoals ze zei.
    Heel lieve meid met veel uitstraling, top!
    Top meisje.

Actieve recensies
    50

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Diana (uitstekend)

Vanavond toch weer bij Diana binnengegaan.
    Weer super sex gehad zie vorige recensie en er kon zelfs een kusje af, aanbevolen!
    Masterdragon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    10

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Diana (uitstekend)

Ben gisteren langs deze latina schoonheid geweest.
    Heeft inderdaad wat van een latina kont, maar niet heeeel erg groot.
    Ze heeft me lekker gewassen.
    Daarna stond ik achter haar en ze trekt me naar haar toe en ze wrijft haar kont tegen mijn lul. Ik heb haar bh uitgenomen en dan op het bed geland.
    Ze pijpt lekker, rustig, maar iets te rustig voor mij.
    Dan komt ze boven op me zitten en we begin te neuken. Na een tijdje leunt ze achter en ik kan heel goed mijn lul zien binnenglijden. het was een mooi uitzicht.
    daarna afgemaakt in doggy waarbij ik heb de condoom lekker volgespoten. bij het afscheid 3 kusjes gekregen.
    overal een heel lekker vrouw en geweldig seks maar het taalbarriere was iets te groot. ze kon weinig nederlands, nog minder engels en mijn spaans is bijna noppes.
    Zeker kans op herhaling
    stevesmith heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    1

Red face Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Diana (uitstekend)

Daarstraks even bij Diana geweest. Ik wilde eigenlijk gaan voor Andrea vanwege de goede recensies, maar die was al bezet en het was iets te koud om buiten te wachten. Diana is inderdaad een lief meisje met lange blonde haren. Ze heeft een sierlijke tattoo op de linkerzijde van haar buik, net boven haar broekje. Ze heeft inderdaad Spaanse invloeden volgens mij.

Na binnenkomst lief onthaald en aanvankelijk was er niet zo'n taalbarrière. Boven aangekomen netjes gewassen. Ik vind dat zelf prettig en voor anderen ook. Hygiëne is erg belangrijk. Ze stond ook niet ineens naakt langs me. Dat vind ik eigenlijk niet zo prettig. Gewoon rustig aan beginnen. En zo gebeurde.

Op een bepaald moment trok ze me mee richting het bed en terwijl ik al naakt met mijn jongeheer klaar stond pakte ze mijn handen die ze naar haar borsten begeleidde en met haar kont stond ze tegen mijn sjaakie aan te draaien. Niet veel later ging het condoom erom en pijpen maar. Dat ging lekker soepel.

Daarna ging ik op bed liggen en pijpte ze nog een beetje. Op de vraag of ik aan haar lekkere kutje mocht zitten maakte ze met een geldgebaar helder dat ik daarvoor moest bij betalen. Toen ik aangaf dat ik dat niet wilde en het er dan maar bij liet zitten reageerde ze enigzins zeurderig en maakte een "aaah kom op nou"- indruk. Ze ging bovenop me zitten en dat ging prima. Maar op een gegeven moment ging het enigzins wat ruwer en kwam ze luidruchtig klaar (ik ga er maar vanuit dat het gespeeld is.. maar het leek er goed op). Ze vroeg of ik doggie wilde doen. Prima. Zo gezegd zo gedaan, maar door haar luide "klaarkomen" leek het meer of dat een teken was om te vragen of ik finished was.

Dingen die ze probeert te zeggen bedoelt ze denk ik op zich goed, maar ze spreekt geen voor ons gangbare talen. Dingen als money, doggie, likken(daar bedoelt ze pijpen mee), cold, sleepy komen er wel uit, maar dat is het dan ook. Het is een beetje handen en voetenwerk om met elkaar te communiceren.

Na de activiteiten eigenlijk niet meer echt nagepraat. Mede door de taal denk ik. Ze gaf ook aan dat ze vrij moe was en dat ze wilde douchen.

Al met al op zich wel waar gekregen voor het geld, maar ik had het idee dat het enigzins snel moest. Het was immers al half 2 geweest. Ik weet niet of ik hier nog terug ga. Ik vond het iets te geroutineerd. Ik hoop, met alle respect voor Diana, dat ik bij Andrea beter slaag.

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Diana (uitstekend)

Vergat de recensie dus bij deze
    niels369 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    16

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 09, Diana (uitstekend)

Vandaag ook bij Diana geweest.
    Lekker genoten, goede ervaring.. Beffen + € 30 vond ik iets teveel, net als 100 voor iets meer. Eerst zo maar eens proberen dacht ik.

Eerst wassen (altijd fris) daarna richting bed, waarbij ze ook mij met haar billen opgeilt.
    CD erom en lekker pijpen, gezien tempo gevraagd ff langer mee door te gaan, want met zo'n schatje is het ander zo gedaan.!!
    Daarna even in missionaris, doggy en later zij on top.
    On top in enkele variaties en tempo's waarna ze achterover ging hangen en we eindigden in missionaris maar met haar benen over mijn schouders afgemaakt, waarbij ze echt lekker klaar kwam.
    Stijve tepels, krampend poesje wat steeds natter werd en echt klaarkomen.
    Toen was ik natuurlijk ook "zo klaar".
    Nog even langzaam alles eruit gemelkt en toen weer gaan wassen.
    Nog even gepraat en toen met drie kussen vertrokken.
    Mijn geluk dat ik spaans spreek, vond ze ook leuk en geil, ken ook die woorden.
    Normaal in die landen is 2 kussen, maar gelijk maar vertelt dat het er hier 3 zijn.

Goede ervaring, maar wel geroutineerde dame. Ze weet hoe ze je aan moet pakken. Zorgt wel dat je op tijd leeg bent, kijkt niet op de klok, maar kent haar eigen tempo erg goed.

Heel verhaal, maar voor de anderen hopenlijk van meerwaarde.
    Ben zuinig op deze dame, is eerlijk en erg lief
    bekende heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten