Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 01, Saskia (matig)

Actieve recensies
    1

Unhappy Eindhoven, Baekelandplein 01, Saskia (matig)

Hallo wandelaars,
    Vandaag maar weer eens naar BP gegaan. Had er wel zin in. Na een paar keer rondgelopen te hebben bleven er twee meiden door mijn hoofd c.q. broek gaan. Een hele kleine meid halverwege achterin stond als een idioot te schudden met haar lijf. Had er blijkbaar zin in en kreeg ook aandacht genoeg. Even staan kijken, maar toen bleek toch wel echt dat het jeugdige enthousiasme meer fake dan echt was. Doorgelopen en bij de uitgang van BP zat op nr 1 een hele mooie meid, met forse borsten en mooi lang zwart haar. Ze kijkt me lief aan en ik krijg het warm van binnen. Toch nog maar even doorgelopen en een rondje over straat gemaakt. De kleine en die donkere bleven echter in mijn hoofd rondspoken. Toch maar weer terug. Een paar rondjes gemaakt over het plein en uiteindelijk toch mijn eerste gevoel gevolgd en bij nr 1 naar binnen gemaakt. Eur 50 voor een half uurtje plezier, we lopen samen naar boven en hebben een leuk gesprek. Ze heet Saskia en blijkt voldoende gesprekstof te hebben om eerst even lekker op te warmen. Betaald en daarna uit de kleren. Ze pakt een stuk papier en begint langzaam over mijn lul te wrijven. Dat papier ertussen is net iets minder, condoom erom en ze begint me te pijpen. We glijd lekker met haar hand over mijn lul en zuigt lekker aan mijn eikel. Ze stopt wel telkens om even de rest van haar verhaal af te maken en gaat daarna verder. Ik raak haar aan en ze houd haar hand voor haar tepels. Haar borsten mag ik wel aanraken maar geen tepels. Eerste afknapper van de ontmoeting helaas. Ze pijpt verder en en ik vraag haar om bovenop me te komen zitten, waarbij ze eerst zegt dat het eigenlijk al veel te lang duurt en ze heeft zichtbaar geen zin. Haar glimlach blijft op het gezicht en ik vraag haar nogmaals. Ze gaat bovenop me zitten en zit eerst te frunniken met de cd. Ik glij bij haar naar binnen en grijp d'r lekker vast bij haar binnen. Ik voel haar borsten over mijn lijf glijden en ik ruik haar haar dat over mijn gezicht glijdt. Uiteindelijk begint ze er toch ook enigzins van de genieten en ik duw hem gentle maar fors naar binnen. Ik heb niet al te lang meer nodig om een hoogtepunt te behalen. Lekker klaargekomen stapt ze van me af en laat ze me zelf alles opruimen. Ze wilt naar huis gaan en geeft dit ook aan. Ik vond het lekker, mijn zak is leeg en ik heb een voldaan gevoel maar ik ga niet meer terug de volgende keer. Ik denk dat die kleine meid waar ik het eerder over had de volgende keer deze paal mag berijden... Toch lekker, al die wijfies op BP!
    Salvadorred heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 20-12-09 om 14:01

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 01, Saskia (onbekend)

Ik herken dit verhaal op het plein...

Begrijpen doe ik het niet.. want wat menen die meiden nou helemaal..

Ik geef daar goed geld uit... maar het zijn idd C-***ren zoals een goede kennis
    van mij vertelde.. Hartstikke jammer gewoon. Ga lekker naar Antwerpen of zo en je krijgt gewoon een beurt om nog lang van na te genieten

Let op! Beginnende wandelaar met zij-wieltjes...

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 01, Saskia (onbekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Menno14 Bekijk bericht
    Ik herken dit verhaal op het plein...

Begrijpen doe ik het niet.. want wat menen die meiden nou helemaal..

Ik geef daar goed geld uit... maar het zijn idd C-***ren zoals een goede kennis
    van mij vertelde.. Hartstikke jammer gewoon. Ga lekker naar Antwerpen of zo en je krijgt gewoon een beurt om nog lang van na te genieten
    Wat raad je aan in Antwerpen?
    Enne, p.s. de beoordeling is dus matig voor dit schatje...

Noot mod: recensieformulier aangepast.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 20-12-09 om 14:02

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten