Ik was weer eens lekker geil, en besloot na vele lovende recencies over Andrea, haar eens op te zoeken.
Aangekomen bij nummer 8, met men capuchon op ( woon er namelijk redelijk dichtbij, en heb een vriendin) was ik eigenlijk meer bezig niet herkend te worden door andere wandelaars, dan dat ik op de uiterlijke kenmerken van Andrea lette.(lees rood haar) Ik zag dus op nummer 8 een knappe zwartharige meid zitten, b cup en slanke taille, en dacht, dit moet Andrea zijn, en ging naar binnen.
Ik vroeg wat het kostte , en ze zei in gebrekkig nederlands pijpen en neuken 50 euro, aangezien ik een 69 liefhebber ben, vroeg ik specifiek of dat standje erbij hoorde, en ze zei van wel. (overigens ging alles in het engels, ze kon geen nederlands). Vond ik toen niet zo'n probleem, want ze was superlekker petite.
Naar boven , heerlijk kontje trouwens ook. op bed, en ze gaat langs me liggen , en maakt een beetje indruk alsof ze heel stoned is, praat zacht en sloom. Ze heeft echt supermooie B/C vooruitstekende echte tieten
, waar ik meteen aan begon te voelen, terwijl ze hem hardtrok, maar ze deinsde terug omdat men handen koud waren, en zei :"cold", ik nog even men handen snel warm proberen te wrijven, maar na een minuutje, ging ze me me pijpen, en na het 15 seconden pijpen, keek ze me aan, en knikte, of ik het goed vond dat we al gingen neuken, maar ik had duidelijk gevraagd naar standje 69, dus ik uitleggen dat ik eerst 69 wilde.
Nou, daar snapte ze niks van, de ene huh? what? i dont understand? Terwijl ninety six toch duidelijk moet zijn lijkt me, immers zei ze beneden dat dat erbij zat. Ik had het idee dat ze een beetje deed alsof ze dom was, ik dus met gebaen erbij vertellen, u on top of me with your pussy and u suck my dick, snapte ze ook niet!?
dus ik hiellp haar even , met haar kutje boven me te plaatsen, dan wel niet in 69, maar ik wilde haar in ieder geval proeven.
Dit gedaan, genoot ze hier wel van, en ik proefde haar nat worden, ze was lekker schoon ,en ook haar vocht proefde niet vies. Ze heeft trouwens best dikke grote lippen, vooral bij haar clitje, en daar kan je lekker op soebelen.
Daar ik nog steeds in de veronderstelling was dat dit Andrea was, ging ik op doggystyle achter haar hurken, en begon haar te likken, met af en toe een uitschieter naar boven toen over haar kontgaatje.(ik dacht immers dat Andrea rimmen lekker vond) Maar toen riep ze :Heey" Ik vroeg , dont you like?
Waarop ze iets mompelde van , no, okey, dus ik nog een keer likken daar, waarop ze weer wegtrok, en ze zich leek te schamen, dat ze dat wel lekker vond.
Toen, haar op die positie genomen, aangezien die 69 er volgens mij toch niet meer van ging komen (door haar: ikke niet begrijpen - houding ) was echt een genot, wespentaille, maar toch geen minikontje, en die ster die me zo aankeek, ik spoot em toen redelijk snel vol, en had meteen spijt dat ik haar niet wat langer had gebeft, om het uit te stellen, haha.
Ik vond haar niet zo vriendelijk als ik had verwacht van Andrea, en kon ook vanwege haar slome/ ongeinteresseerde houding ook niet geloven dat ze het was, dus vroeg haar naam. Ze moest even denken en zei Angela, en kwam uit hongarije. Aha, dat verklaarde wel het een en ander, en toen schoot me ook te binnen dat ik had gelezen dat Andrea rood haar had. Een fatsoenlijk gesprek tijdens het aankleden zat er niet in, ze verstaat engels ook niet heel goed, dus ben weer stilletjes vertrokken.
O ja, en zoenen, doet ze niet met tong, alleen kusjes, maar daar had ik niet echt behoefte aan. Ik vroeg haar trowens ook of ze drugs gebruikte of geblowd had ofzo, omdat ze zo versuft was de hele tijd, maar ze zei van niet.
Als ik nog een keer terug zou gaan, dan zou ik het doen puur vanwege haar lekkere figuuur, echt perfect petite, maar voor haar dune taille toch een wat voller kontje en relatief grote tieten. En niet voor een echte gfe, want ze leek dus doofstom/ongeinteresseerd. Maar ze lacht wel, dus is niet bitchy of zo. (waarschijnlijk lachtte ze me uit dat ze onder 69 was uitgekomen
)
antoinew
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed