Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 08, Angela (Hon) (voldoende)

Leeftijd
    27

Actieve recensies
    3

Red face Eindhoven, Baekelandplein 8, Angela (voldoende)

Ik was weer eens lekker geil, en besloot na vele lovende recencies over Andrea, haar eens op te zoeken.
    Aangekomen bij nummer 8, met men capuchon op ( woon er namelijk redelijk dichtbij, en heb een vriendin) was ik eigenlijk meer bezig niet herkend te worden door andere wandelaars, dan dat ik op de uiterlijke kenmerken van Andrea lette.(lees rood haar) Ik zag dus op nummer 8 een knappe zwartharige meid zitten, b cup en slanke taille, en dacht, dit moet Andrea zijn, en ging naar binnen.
    Ik vroeg wat het kostte , en ze zei in gebrekkig nederlands pijpen en neuken 50 euro, aangezien ik een 69 liefhebber ben, vroeg ik specifiek of dat standje erbij hoorde, en ze zei van wel. (overigens ging alles in het engels, ze kon geen nederlands). Vond ik toen niet zo'n probleem, want ze was superlekker petite.

Naar boven , heerlijk kontje trouwens ook. op bed, en ze gaat langs me liggen , en maakt een beetje indruk alsof ze heel stoned is, praat zacht en sloom. Ze heeft echt supermooie B/C vooruitstekende echte tieten , waar ik meteen aan begon te voelen, terwijl ze hem hardtrok, maar ze deinsde terug omdat men handen koud waren, en zei :"cold", ik nog even men handen snel warm proberen te wrijven, maar na een minuutje, ging ze me me pijpen, en na het 15 seconden pijpen, keek ze me aan, en knikte, of ik het goed vond dat we al gingen neuken, maar ik had duidelijk gevraagd naar standje 69, dus ik uitleggen dat ik eerst 69 wilde.
    Nou, daar snapte ze niks van, de ene huh? what? i dont understand? Terwijl ninety six toch duidelijk moet zijn lijkt me, immers zei ze beneden dat dat erbij zat. Ik had het idee dat ze een beetje deed alsof ze dom was, ik dus met gebaen erbij vertellen, u on top of me with your pussy and u suck my dick, snapte ze ook niet!? dus ik hiellp haar even , met haar kutje boven me te plaatsen, dan wel niet in 69, maar ik wilde haar in ieder geval proeven.

Dit gedaan, genoot ze hier wel van, en ik proefde haar nat worden, ze was lekker schoon ,en ook haar vocht proefde niet vies. Ze heeft trouwens best dikke grote lippen, vooral bij haar clitje, en daar kan je lekker op soebelen.

Daar ik nog steeds in de veronderstelling was dat dit Andrea was, ging ik op doggystyle achter haar hurken, en begon haar te likken, met af en toe een uitschieter naar boven toen over haar kontgaatje.(ik dacht immers dat Andrea rimmen lekker vond) Maar toen riep ze :Heey" Ik vroeg , dont you like?
    Waarop ze iets mompelde van , no, okey, dus ik nog een keer likken daar, waarop ze weer wegtrok, en ze zich leek te schamen, dat ze dat wel lekker vond.

Toen, haar op die positie genomen, aangezien die 69 er volgens mij toch niet meer van ging komen (door haar: ikke niet begrijpen - houding ) was echt een genot, wespentaille, maar toch geen minikontje, en die ster die me zo aankeek, ik spoot em toen redelijk snel vol, en had meteen spijt dat ik haar niet wat langer had gebeft, om het uit te stellen, haha.

Ik vond haar niet zo vriendelijk als ik had verwacht van Andrea, en kon ook vanwege haar slome/ ongeinteresseerde houding ook niet geloven dat ze het was, dus vroeg haar naam. Ze moest even denken en zei Angela, en kwam uit hongarije. Aha, dat verklaarde wel het een en ander, en toen schoot me ook te binnen dat ik had gelezen dat Andrea rood haar had. Een fatsoenlijk gesprek tijdens het aankleden zat er niet in, ze verstaat engels ook niet heel goed, dus ben weer stilletjes vertrokken.

O ja, en zoenen, doet ze niet met tong, alleen kusjes, maar daar had ik niet echt behoefte aan. Ik vroeg haar trowens ook of ze drugs gebruikte of geblowd had ofzo, omdat ze zo versuft was de hele tijd, maar ze zei van niet.

Als ik nog een keer terug zou gaan, dan zou ik het doen puur vanwege haar lekkere figuuur, echt perfect petite, maar voor haar dune taille toch een wat voller kontje en relatief grote tieten. En niet voor een echte gfe, want ze leek dus doofstom/ongeinteresseerd. Maar ze lacht wel, dus is niet bitchy of zo. (waarschijnlijk lachtte ze me uit dat ze onder 69 was uitgekomen)
    antoinew heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    50

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 08, Angela (goed)

Vanavond ook deze jonge hongaarse bezocht.
    Ik viel voor haar jonge strakke figuur, ze is dan ook pas twintig.
    Praten zat er niet veel in ze spreekt enkel basic engels.
    Toch wel een goede ervaring geweest, eerst even knuffelen waarna ze mijn jongeheer recht trok, daarna pas het condoom aangebracht.
    Pijpen was relatief kort maar wel goed.
    Vervolgens heb ik haar op mij laten komen en zo toch lekker geneukt.
    Toen positie gewisseld en het in missionaris afgemaakt.
    Ondanks de gebrekkige communicatie toch aanbevolen, lief meisje.

Actieve recensies
    50

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 08, Angela (goed)

Vanavond maar weer eens Angela bezocht, ze kende me nog van de vorige keer.
    Pijpen was wat kort maar daarna toch lekker geneukt.
    Blijft toch een fijn meisje, toen ik weg wilde gaan werd net haar bestelde pizza gebracht, misschien was ze daarom wat gehaast deze keer.
    Ik zal haar zeker weer bezoeken.
    Masterdragon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    7

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 08, Angela (goed)

Heerlijk geil ding,

Weer heerlijke en goede sex mee gehad. ook leuk gesprek gehad tijdens het aankleden weliswaar Engels en Hongaars door elkaar maar goed.
    leuke meid met inhoud.
    Ze ziet me binnenkort wel weer eens langswippen.

Heren behandel haar met respect. Ze is het waard.
    wandelaar2880 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    16

gewaarschuwd door de informatie hier op het forum, toch bij Angela naar binnen gegaan. Had een erg sexy rose nieuw setje aan.
    Daar kwamen haar borsten mooi in uit.
    Pijpen was echt heel kort,10 halen ongeveer.
    Daarna wilde zij niet boven, wat ik erg jammer vond.
    Dan maar missionaris, waarbij ze erg ongeïnteresseerd rond lag te kijken en zelf niets deed. Ze deed niet eens de moeite om net te doen alsof ze het leuk vond.
    Doggy vond ze ook helemaal niets, maar heeft ze uiteindelijk toch even gedaan. Ik heb mijn best gedaan toch snel klaar te komen, voordat ze daar nog iets over wilde gaan zeggen.

Nadien niet kunnen opfrissen, want alle papier was op en een handdoek kreeg ik niet.

Al met al: absoluut geen herhalingsgevaar en weggegooid geld, voor mij in ieder geval.
    bekende heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    4

Ik was gisteravond aan de wandel op het Baekelandplein. Tot mijn verbazing was het erg rustig, helaas een aantal rolluiken gesloten wat de sfeer niet ten goede komt. Op nummer 8 zag ik een drietal jonge meiden flink aan het dansen, de sfeer zat er daar wel goed in. Ik heb nog getwijfeld om eens te informeren bij een van de dames maar met deze recensies in mijn achterhoofd heb ik het maar niet gedaan. Wellicht zou ik dezelfde ervaring krijgen als de hierboven geschreven recensies. Dat is nou het mooie van dit forum, ik heb mij nu hoogstwaarschijnlijk een teleurstelling uitgespaard.

Moderator (Krukkie) is het misschien mogelijk om de titel aan te passen en het woord "goed" te veranderen in een beter omschrijving?

Actieve recensies
    54

Smile Re: Eindhoven, Baekelandplein 08, Angela (goed)

Vanavond bij Angela binnen geweest.
    Ik kan mij niet beklagen en heb er weer lekkere sex gehad met dit jonge meisje.
    Misschien omdat ik al een paar keer ben geweest?
    Ik weet het niet maar het was een leuke ervaring, niet super maar zeker niet slecht.
    Ik ga er zeker nog eens langs.
    antoine19110 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    20

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 8, Angela (goed)

Omdat mn favoriet Edina van nr 10 er (nog) niet stond (was nogal vroeg), deze Angela maar eens geprobeerd. Lacht altijd lief naar me, dus dacht, laat me eens proberen. Had geen recensie van haar in mn hoofd dus met open mind naar binnen. Tja, het was niet slecht en het was niet goed. Een superfiguurtje, dat wel. Mooie natuurlijke C borsten, slanke taille en lekker kontje. Pijpen was al voorbij dat ik in de gaten had dat er iemand aan mn grote vriend zat. Toen kwam ze op me zitten dat deed ze lekker. Daarna missio, ook aardig en in doggy afgemaakt met een prachtig uitzicht. Leuk voor een keer, maar geen herhalingsgevaar. Ze is inmiddels 21 en uit Hongarije, spreekt zeer matig Engels (zoals de meeste Hongaarse meiden daar).
    venlonaer heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    7

Als je voor het raam op nummer 8 staat, is Angela dan het linker of het rechter meisje

Actieve recensies
    20

als je voor he raam staat de linker

Actieve recensies
    7

Ik heb Angela gisteren bezocht. En wat mij betreft blijft het bij de ene keer.

Ze was werkelijk zeer ongeinteresseerd, bleef maar kauwgom knauwen. Haar grootste plus is haar lichaam. Dat is werkelijk erg mooi.
    Maar de sex was niets en iets om snel te vergeten.

Ze was niet onvriendelijk, maar totaal ongeinteresseerd en passief. een echte afknapper.
    lovop heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 08, Angela (voldoende)

Ik ben net bij Angela langsgeweest. Ik heb haar vaker gezien maar niet binnengegaan. Vandaag dus wel voor haar gekozen.

Ze is een lieve meid met een prachtig lichaam. Super mooie borsten.
    P&N gekozen en dan naakt op het bed beland. Ze heeft me op sterkte gebracht en dan de cd op en pijpen. Het was vrij kort en vrij langzaam (ik heb liever iets sneller/ruiger) maar lang niet het ergste ooit bij het BP.

Seks begonnen met cowgirl, wat een prachtig uitzicht met die borsten boven me. Geen geluid, geen lach, was niet echt geinteresseerd.
    Daarna doggy gevraagd met die mooie klein kont naar me toe. Heb heel lekker kunnen pompen waar ze heeft ook een beetje gekreund maar beweegde niet echt mee. Heb het in doggy afgemaakt, gewassen gekleed en vertrokken.

Kreeg wel 3 kusjes, ze is een lieve meid maar was niet geinteresseerd tijdens het seks.

Het blijft bij 1 keer met Angela wat jammer is want ze heeft echt een mooie lichaam.
    stevesmith heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 08, Angela (voldoende)

Exact de ervaring die ik ook heb meegemaakt,

Ik ben er gisteren geweest,.
    Niet veel bijzonders, knappe meid maar niet echt geïnteresseerd.

Meer geinteresseerd in dr kauwgom :-)

Zeer kort samengevat, niet echt slecht maar geen herhaling voor mij

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten