Vanavond een heel mooi meisje gespot op nummer 8. Ze heet Adina, is vrij lang en vrij mager en heeft halflang zwart haar (in een staartje vandaag). Kleine borstjes. Ik heb 2 keer naar haar naam gevraagd, dus dat moet kloppen.
Ze spreekt een beetje Engels. Vooral de woorden "it's time" kent ze heel erg goed. Ik had afgesproken €50 p+n 15 min, standaard dus.
Pijpen was vrij matig en te kort. Daarna op zijn hondjes gaan neuken en dat was goed, ze deed leuk mee en toen ik haar bij haar enkels pakte stak ze lekker haar kontje omhoog. Zoals verwacht bij zo'n mooi meisje die lekker meedoet, voelde ik mijn orgasme naderen. Totdat ze opeens zei: "it's time, we are finished."
Dus ik zeg (in het Engels uiteraard) dat ik nog lang geen 15 minuten binnen ben, waarop mevrouw boos wordt. Dus ik kijk op mijn telefoon hoe laat het is en ik ben dus pas 7 minuten binnen op dat moment. Maar mevrouw is boos en zegt dat het tijd is. Ik had verder geen geld bij me dus ben maar gegaan.
Deze meid ziet er lekker uit en als jij iemand bent die binnen 5 minuten klaarkomt, leef je uit! Maar denk je iets meer tijd nodig te hebben ga dan niet bij haar naar binnen.sexy lexy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Met citaat reageren

Ik kan mij ook niet voorstellen dat ze haar werk met plezier verricht na ja, eerst dus even kijken naar de dames met betere recensies, keep up the good work en ik zal zelf ook meer ervaringen gaan delen.