Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 23, Adina (voldoende)

Actieve recensies
    1

Red face Eindhoven, Baekelandplein 8, Adina (voldoende)

Vanavond een heel mooi meisje gespot op nummer 8. Ze heet Adina, is vrij lang en vrij mager en heeft halflang zwart haar (in een staartje vandaag). Kleine borstjes. Ik heb 2 keer naar haar naam gevraagd, dus dat moet kloppen.

Ze spreekt een beetje Engels. Vooral de woorden "it's time" kent ze heel erg goed. Ik had afgesproken €50 p+n 15 min, standaard dus.
    Pijpen was vrij matig en te kort. Daarna op zijn hondjes gaan neuken en dat was goed, ze deed leuk mee en toen ik haar bij haar enkels pakte stak ze lekker haar kontje omhoog. Zoals verwacht bij zo'n mooi meisje die lekker meedoet, voelde ik mijn orgasme naderen. Totdat ze opeens zei: "it's time, we are finished."
    Dus ik zeg (in het Engels uiteraard) dat ik nog lang geen 15 minuten binnen ben, waarop mevrouw boos wordt. Dus ik kijk op mijn telefoon hoe laat het is en ik ben dus pas 7 minuten binnen op dat moment. Maar mevrouw is boos en zegt dat het tijd is. Ik had verder geen geld bij me dus ben maar gegaan.

Deze meid ziet er lekker uit en als jij iemand bent die binnen 5 minuten klaarkomt, leef je uit! Maar denk je iets meer tijd nodig te hebben ga dan niet bij haar naar binnen.
    sexy lexy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    101

Standaard Re: Eindhoven, Baekeland Plein 08, Adina (goed)

heeft in den haag gewerkt.
    is idd een lekkertje maar ZEER met tegenzin aan het werk.
    Dus bovenstaande recensie verbaasd me niks.

Ben 2 maal bij haar geweest en kan het allemaal wel afronden op basis van haar zeer mooie lichaam maar dat was het dan ook.

Ze is afstandelijk , niet communicatief, werkt met tegenzin , en raffelt alles af.
    Ik voelde me bij haar afgewerkt en een beetje schuldig omdat ze aangeeft dat ze het werk niet graag doet. Al met al geen herhalingsgevaar.

Actieve recensies
    101

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 23, Adina (voldoende)

Was gisteren aan de wandel in Ehoven en er zat niet veel soeps.
    Ibbi weg, Emma zat er niet. Een dame rechts op nummer 8 had het vrij druk, met veel vaste klanten. Een goed teken maar ze was niet het type waar ik op val.
    Op numer 12 rechts zat een nieuw meisje uit Hongarije, even mee gepraat, duurde heel kort omdat ze en geen woord over de grens spreekt en aangaf 50 euro 10 minutes. IK moest hard lachen en zei good luck you will be very busy en ben snel weer vertrokken. Jammer want ze is echt lekker fris en fruitig.
    OP 12 zat ook een blonde stoor uit Nederland Sharon geloof ik daar moets een nummertje voor getrokken worden die had het druk. Mischien een volgende keer, trok me nu niet echt.

Aan de overkant op nummer 23 zag ik een mooi meisje zitten. Even mee gepraat. Ze was niet echt vriendelijk en gaf vrij bot aan dat het 50 euro koste, zonder glimlach en met een houding van take it or leave it i dont care.

Waarschuwingssignaal 1., genegeerd.

Omdat er echt niets zat dacht ik, ik ga bij haar naar binnen andes loop ik hier nog een hele tijd en daar heb ik geen zin in, ik had nog andere plannen en afspraken. Voor sommigen mischien een bekend fenomeen.

Dus met haar naar boven en ze was best aardig, even gepraat ze had in Den Haag gewerkt. Waar vroeg ik. Maar nog ging er geen belletje rinkelen bij mij.

Omdat ik een jointje gerookt had, was ik relaxt en had ik wat moeite met een erectie krijgen.
    Maar als de dame even meehelpt komt dat zo goed. Maar Edina bleef maar de nadruk leggen op dat hij te slap was. Ik zei trek maar even dan komt het goed.
    Maar dat deed ze met zon blik van dat wordt toch niks en futloos dat het ook echt niks werd en mij de zin helemaal vergaan was. Ik weet zeker dat ze hier o aanstuurde ze zag een opening en greep die.
    Ik zei we stoppen ermee. Dat vond ze meer dan een goed idee. Dat tekent de dames ook, de goeden doen moeite en maken er iets van, als echt niks kan houd het op maar Edina greep alles aan om er zonder moeite vanaf te komen.

Een waardeloze houding. Dat het niet dramtisch was bleek bij Cleo die me zonder problemen van de zwemmers verloste.

Ze brabbelde nog wat toen ik wegging, heb niks gezegd verder omdat ik het een heel dom wijf vond op dat moment dat duidelijk geen enkele moeite wilde doen en er snel vanaf wilde. Had het helemaal gehad met haar en wilde verder niet meer meespelen dat ik de tevreden klant was die wegging.Dus haar vrij bot verlaten. Vond ze niet leuk. Ik ook niet want je komt toch voor een pleziertje en niet om ruzie te maken.

Toen ik buiten was dacht ik he, ik ken dit meisje dit is een meisje dat ik den haag 2 maal bezocht heb.
    Stom dat ik haar niet herkende want deze Edina is lekker qua lichaam met een heerlijke kontje, maar werkt met tegenzin en dat kan ze vaak niet verbergen. Dat zijn dames waar ik helemaal niet naar binnen wil gaan. In Den Haag ergerde deze houding mij op de kamer al maar was ik in staat om haar 2 maal hard te nemen in doggy wat best wel geil en goed was en ook goed lukte omdat ik super geil was die keren.
    Dus Adina 2-1 voor mij en daar blijft het ook bij. IK ga er nooit meer naar binnen. De kans op een afknapper is te groot.

Mooi meisje, inzet plichtmatig, zal alles aangrijpen om je te doen vertrekken, doet weinig moeite.
    Optick Fuck, dus als je geil bent en snel klaar goed te doen anders mijden, de kans op een afknapper is groot. Kan me niet voorstellen dat ze je met meer dan ene lege zak naar huis stuurt, want voor een feel good ervaring moet je niet bij haar zijn.

Lekker bij Cleo naar binnen gestapt voor het eerst en dat zal ik veel vaker doen en had ik al veel eerder moeten doen.
    karelclosetrol heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Actieve recensies
    20

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 23, Adina (voldoende)

Vanmiddag om 16.00 uur bij de 19 jarige Adina geweest. Had niets gelezen vooraf hierop, dus ging onbevangen naar binnen. Was verder niet veel soeps op het plein vandaag. De ene keer zitten er zo 4 of 5 meiden die aantrekkelijk zijn, de andere keer is het helemaal niks... Maar goed, uiteindelijk bij Adina naar binnen na wat oogcontact bij het wandelen. Aan de deur was ze vriendelijk, achter haar aan naar boven gelopen (wat een lekker kontje...) en op haar kamer was ze relaxed. Eerst een praatje gemaakt, 50 euri afgerekend en toen ging cd direct om, pijpen was wat kort maar wel lekker. Eerst flink in missionaris houding liggen neuken, en ze scheen het toch echt erg lekker te vinden. Daarna lekker op zijn hondjes afgemaakt, en hier ruim de tijd voor genomen. Wat een geweldig uitzicht als je haar van achter zit te pakken. Dus geen gezeur over tijd of wat dan ook, en ze gaf na afloop aan dat ze het 'very good' vond. Ze zei volgende week een weekje naar Hongarije te gaan en daarna weer terug te keren naar Ehv. Den Haag vond ze maar niks, Ehv beviel haar wel zei ze. Kortom: voor mij een positieve ervaring en zal er zeker weer eens heen gaan.
    venlonaer heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    20

deze Adina, die nu op 10 zit, is niet dezelfde als die laatst op 23 zat. Op 10 zit nu een jong meisje, ook Adina dus, ook slank en vaak d'r haar opgestoken, maar deze is vele malen beter, spontaner en lekkerder dan de andere Adina die op 23 zat... kortom: die op 10 is zeer de moeite waard

Actieve recensies
    101

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door venlonaer Bekijk bericht
    deze Adina, die nu op 10 zit, is niet dezelfde als die laatst op 23 zat. Op 10 zit nu een jong meisje, ook Adina dus, ook slank en vaak d'r haar opgestoken, maar deze is vele malen beter, spontaner en lekkerder dan de andere Adina die op 23 zat... kortom: die op 10 is zeer de moeite waard
    Man im confused, ik ben bij de Adina waar ik niet meer wil komen 3 keer geweest, 2x dhaag en 1x BPlein.

En volgens mij is de adina van 23 dezelfde die nu op 10 zit en waar jij een recensie over geschreven hebt.
    Ze lijkt er erg op met name haar kont die heel lekker is, mager met brede heupen, heel vrouwelijk. Ik denk dat het dezelfde Adina is.

Adina van 23 zou een week weggaan en weer terugkomen, dat past allemaal met de volgens jouw nieuwe Adina van 10.

Het is vrijwel zeker dezelfde of ze heeft een tweelingzus die er hetzelfde uitziet.Ik zal het wel een s uitzoeken als ik haar weer zie.

Actieve recensies
    20

ja is idd beetje verwarrend. Moet me enorm vergissen als dit dezelfde Adina is. De meid die nu op 10 zit ben ik nu 2x geweest, meer dan half uur voor 50,- en alles er op en eraan.... en dat was de Adina van 23 zeker niet het geval. Maar als je het kan achterhalen, super! Ik ga in ieder geval zeker weer naar de Adina van nr. 10, voor mij de absolute topper van het moment.

Actieve recensies
    0

Thumbs down Re: Eindhoven, Baekelandplein 23, Adina (voldoende)

Nieuw hier, maar kijk steeds vaker naar de recensies na een aantal minder plezierige ervaringen. Dit ook bij Adina, je hebt helemaal zin in je avondje voor de boeg en dan zie je zo'n heerlijke dame zitten! De minder enthousiaste eerste woorden neem je vanwege je geilheid maar voor lief. Maar als je idd na 10 min al twee keer hoort dat het tijd is weet ik dat ik hier geen vaste klant zal worden Ik kan mij ook niet voorstellen dat ze haar werk met plezier verricht na ja, eerst dus even kijken naar de dames met betere recensies, keep up the good work en ik zal zelf ook meer ervaringen gaan delen.

Actieve recensies
    20

Karelclosetrol, ben gisteren weer bij 'Adina' op nr 10 geweest. Ze blijkt Edina te heten, werkt nu 2 maanden in Ehv en heeft niet in Den Haag gewerkt. Het is dus niet dezelfde als Adina van 23, wat ik ook al dacht, ook al hebben ze qua uiterlijk wel wat overeenkomsten. Gisteren weer ruim 30 minuten geweest met alles er op en er aan, dus ik zou zeggen... give it a try!

Actieve recensies
    20

Karelclosetrol, ben vandaag weer bij d'r geweest, ze is niet dezelfde als van nr.23... Mocht je haar nog willen bezoeken: a.s. zondag werkt ze voor het laatst en dan gaat ze wat anders doen zegt ze... Succes!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten