Afgelopen zaerdagavond laat had ik nog zin. Na Eindhoven Prive, Body to Body en Privehuis Yvonne was om 24:00 alles dicht of niets interessants.
Dan toch maar naar Baekeland, Daar was de oogst redelijk schraalmaar na een tijdtje twijfelen en een rondje langs de tippelzone toch maar een keuze gemaakt.
Ik koos voor Simone op nummer 22. Simone is een stevige (gezette) poolse die een mooi en leuk koppie heeft met lang bruin haar.
Het was 30 Euro voor een pijpbeurt met en zonder deed ze niet, had ik al eerder die avond gevraagd. Bovengekomen betaald en toch zei ze dat ik niet mocht vragen voor voor pijpen zonder. Mijn tegensputteren dat vragen vrij stond, net als haar weigering kon alleen rekenen op doktors verbod en dat ze er vandaag al iemand had buitengegooid, omdat ie daarnaar had gevraagd
.
Oké ik mocht blijkbaar dan wel binnen blijven, maar de sfeer was verre van gezellig. Mijn kleine heer werd ingepakt en de pijpbeurt die volgde was eentonig en plichtmatig.Wel had ze alles uit gedaan. Ondanks dat het emotioneel niets was werkte het lichamelijke wel
. Na het afvullen waarbij ze niet doorpijpte, heb ik mezelf gewassen en ben weer gegaan.
Het was helemaal niets, in geen enkele manier te vergelijken met een "behandeling" van bovenstaande clubs, waar je voor het dubbele bedrag een heel half uur wordt verwend door een mooi en aardige dame.
Maar ja, ik moest het kwijt en dat was het dan. Simone het was zwaar teleurstellend en zo triest dat ik het Baekeland voorlopig wel weer voor gezien houd.
![]()
Groeten, FootsFoots heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

maar na een tijdtje twijfelen en een rondje langs de tippelzone toch maar een keuze gemaakt.
.
Wel had ze alles uit gedaan. Ondanks dat het emotioneel niets was werkte het lichamelijke wel
. Na het afvullen waarbij ze niet doorpijpte, heb ik mezelf gewassen en ben weer gegaan.
, in geen enkele manier te vergelijken met een "behandeling" van bovenstaande clubs, waar je voor het dubbele bedrag een heel half uur wordt verwend door een mooi en aardige dame.
Met citaat reageren