Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (Pol) (goed)

Actieve recensies
    11

Thumbs up Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (goed)

Afgelopen zaerdagavond laat had ik nog zin. Na Eindhoven Prive, Body to Body en Privehuis Yvonne was om 24:00 alles dicht of niets interessants.

Dan toch maar naar Baekeland, Daar was de oogst redelijk schraal maar na een tijdtje twijfelen en een rondje langs de tippelzone toch maar een keuze gemaakt.

Ik koos voor Simone op nummer 22. Simone is een stevige (gezette) poolse die een mooi en leuk koppie heeft met lang bruin haar.

Het was 30 Euro voor een pijpbeurt met en zonder deed ze niet, had ik al eerder die avond gevraagd. Bovengekomen betaald en toch zei ze dat ik niet mocht vragen voor voor pijpen zonder . Mijn tegensputteren dat vragen vrij stond, net als haar weigering kon alleen rekenen op doktors verbod en dat ze er vandaag al iemand had buitengegooid, omdat ie daarnaar had gevraagd .

Oké ik mocht blijkbaar dan wel binnen blijven, maar de sfeer was verre van gezellig. Mijn kleine heer werd ingepakt en de pijpbeurt die volgde was eentonig en plichtmatig. Wel had ze alles uit gedaan. Ondanks dat het emotioneel niets was werkte het lichamelijke wel . Na het afvullen waarbij ze niet doorpijpte, heb ik mezelf gewassen en ben weer gegaan.

Het was helemaal niets , in geen enkele manier te vergelijken met een "behandeling" van bovenstaande clubs, waar je voor het dubbele bedrag een heel half uur wordt verwend door een mooi en aardige dame.

Maar ja, ik moest het kwijt en dat was het dan . Simone het was zwaar teleurstellend en zo triest dat ik het Baekeland voorlopig wel weer voor gezien houd.

Groeten, Foots
    Foots heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Foots; 22-05-06 om 21:12 Reden: Had no cijfers willen toevoegen, maar ik zie ze niet

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (?)

Ik ben door deze dame toch al twee maal zeer vriendelijk en goed behandeld. Een beetje belangstelling doet wonderen bij haar. Bovendien gaat alles uiit en mag je werkelijk overal aan- en inzitten!

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (?)

Nou Ik moet eerlijk bekennen, ik ben een week of 2 geleden ook bij Simone geweest en ben ook niet echt te spreken over de kwaliteiten. 50 euro pijpen en neuken prima. Naar boven betaald en plicht matig werd gevraagd ga maar op bed liggen. Ze kwam naast me liggen rubber er overheen, beetje op en neer maar zoals reeds beschreven heel plichtmatig, toen neuken gewoon recht op en neer nog geen kick en af en toe keek ze weg...

Van mijn hoeft dat echt niet meer......
    Stetson heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 23-06-06 om 18:38 Reden: Tekst toegevoegd......

Actieve recensies
    1

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (slecht)

Ben net bij simone geweest.Poolse meid van 26,niet de aller mooiste, maar met een hele geile blik!En voor 30 mag je overal aan en in zitten.
    Als je een beetje aardig doet komt ze helemaal los en is ze erg aardig en heel erg lief en erg geil. Heb haar mogen neuken, ze heeft haar spieren in haar vagina goed onder controle, het voelt heel strak aan. En het likt wel of ze je leeg melkt.Aanrder hoor!!!!
    Geile Nico heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (voldoende)

Simone was voor mij een grote teleurstelling. Ik heb nog nooit zo een oninteressante dvp meegemaakt. Pijpen doet ze slecht over het neuken wil ik het al helemaal niet hebben. Had voor dat geld beter een pop kunnen kopen, had ik er minstens evenveel plezier mee als met Simone. Slecht, slecht en nog eens slecht! Verspil je geld niet aan haar. Laat je niet verleiden door haar onschuldige blik.

Actieve recensies
    30

Thumbs up Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (voldoende)

Ik ben vanacht ook bij Simone geweest en vond het lang niet slecht.
    Ik vind dat ze een lekker lijf heeft, niets te dik en niet te mager, mooie ogen en mooie lange donkere haren.
    Ik zou haar postuur als normaal tot slank willen omschijven, zeker niet stevig!
    Een leuk uitziende Poolse dame volgens mij.
    Haar vraagprijs was 50 voor p & n en standje, maar voor "deze keer" was 40 ook OK.
    Pijpen was lekker en diep, toen cowgirl en afgemaakt in missio (jammergenoeg met behulp van een beetje glijmiddel, daarom beoordeling voldoende).
    Oogcontact tijdens de daad wordt zoveel mogelijk vermeden, maar ze is vriendelijk voordien en naderhand. Tijdens het spel mocht ik haar inderdaad overal betasten. Ze gaf me niet de indruk me snel te willen afwerken.
    Ze waste haarzelf zowel voor als na de daad.
    Een volgend bezoek zou zeker kunnen.
    joejackson

Actieve recensies
    30

en nu met recensie
    Ik ben vanacht ook bij Simone geweest en vond het lang niet slecht.
    Ik vind dat ze een lekker lijf heeft, niets te dik en niet te mager, mooie ogen en mooie lange donkere haren.
    Ik zou haar postuur als normaal tot slank willen omschijven, zeker niet stevig!
    Een leuk uitziende Poolse dame volgens mij.
    Haar vraagprijs was 50 voor p & n en standje, maar voor "deze keer" was 40 ook OK.
    Pijpen was lekker en diep, toen cowgirl en afgemaakt in missio (jammergenoeg met behulp van een beetje glijmiddel, daarom beoordeling voldoende).
    Oogcontact tijdens de daad wordt zoveel mogelijk vermeden, maar ze is vriendelijk voordien en naderhand. Tijdens het spel mocht ik haar inderdaad overal betasten. Ze gaf me niet de indruk me snel te willen afwerken.
    Ze waste haarzelf zowel voor als na de daad.
    Een volgend bezoek zou zeker kunnen.
    joejackson
    joejackson heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    0

Paar maanden geleden bij haar geweest. In tegenstelling tot de andere, die ik bezocht heb, meer gekregen dan ik had verwacht. Zeer beleefd en vriendelijk en geen snel gedoe. Karakter is tikkeltje rustig. Kan losser worden na meerdere bezoeken. Voor mij is deze meid zeker een aanrader.

ps: Waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die voor de ramen gaan staan en de meiden vernederen en uitlachen. Respectloos!!!. (zo dat moest er ff uit)

Actieve recensies
    23

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (voldoende)

De afgelopen nacht een prima ervaring gehad met Simone (dacht eigenlijk dat het Simona was), ze heeft me prima verwend. Mij vertelde ze dat ze uit Slowakije kwam.
    stoutertje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    7

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 22, Simone (goed)

Simone is inderdaad een lieve en zachte vrouw. Niet zo heel spraakzaam, maar neemt wel de tijd. Een mooie vrouw met lekkere billen. Lekker genoten van enkele standjes.
    Groeten.
    bart6969 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 05-06-09 om 18:13 Reden: Berichten samengevoegd

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    10

Ik ben gisterennacht bij haar geweest. in 1 woord geweldig!

mocht overal aan der zitten en ze liet me mijn gang gaan, pijpen was ook niks mis mee! daarna zij bovenop en vervolgens ik bovenop afgemaakt.. in tegenstelling tot de meeste vrouwen daar heeft ze een leuke borstpartij
    Mmichael heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    4

Kom al enkele jaren af en toe bij Simone, zo ook vanavond. Haar lichaam vind ik heerlijk, iets voller dan slank. Heb heerlijk genoten, ze kan goed pijpen.

Heb me in de stoel laten pijpen wat heerlijk is doordat ie een beetje meeveert

In haar informatie staat dat ze een tatoo heeft ik heb m alleen nog nooit gezien. Weet iemand waar ie zit?
    marc heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten