Na een Brabants Paasweekend ter afronding een bezoekje gebracht aan het Baekelandplein. De keuze viel me niet echt mee, maar m'n jongeheer wenste hoe dan ook te worden uitgelaten. En toen ik na een tijdje wachten Sharon gewaar werd, was m'n keuze snel gemaakt.
Eenmaal op de kamer bleek Sharon niet alleen mooi, maar ook professioneel. Het pijpen deed ze goed, niks op aan te merken, maar ze ging wel zó zitten dat het niet echt mogelijk was om haar lichaam te verkennen.
Het neuken deden we in twee standjes. We begonnen met Sharon bovenop. Na een voorzichtig begin voerde ze het tempo flink op, alsof ze me zo snel nogelijk naar een hoogtepunt wilde rijden. En terwijl ze zo wild over m'n lid heen en weer schoof, keek ze me onafgebroken en (gemaakt) geil aan. Na onze woeste rodeo was ik toch wel danig opgewonden en werd het tijd voor een ander standje. Ik koos voor doggy, te meer omdat Sharon klaarblijkelijk vond dat het tijd werd dat ik klaar ging komen. Nu was het mijn beurt om de versnelling diep in te trappen. Zonder me nog m'n gastvrouw te bekommeren stootte ik wild en rauw in haar poes. Van enige tederheid was geen sprake. Ik neukte haar hard en mechanisch, als een dominant mannetjesdier dat slechts zijn diepste instinct volgt. En Sharon? Die vond het wel best. Omdat ze wel voelde dat m'n orgasme niet lang meer op zich zou laten wachten. En zo was het ook. Met een fikse eindsprint haalde ik uiteindelijk de finish en werd ik verlost van mijn overtollige zaad.
Al met al een goed, maar vrij zakelijk sekscontact. Zoals dat ook gebrukelijk is tussen een prostituee en haar klant. Betalen. Wippen. Klaarkomen. Niks meer. Maar wel de essentie van het bestaan. En ik schik me nu eenmaal graag naar de oerwetten van Moeder Natuur.
hoelo
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende