Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Eindhoven, Baekelandplein 05, Marcha (uitstekend)

Leeftijd
    59

Actieve recensies
    1

Thumbs up Eindhoven, Baekelandplein 05, Marcha (uitstekend)

Vanmiddag bij Marcia geweest.
    Enthousiaste, mooie vrouw.
    Zoals hiervoor beschreven een beetje indonesisch type met lange zwarte haren, volle mond, een slank, rond figuur, mooie grote borsten (D!), fraaie tepels.

Het pijpen zc was voortreffelijk. Het daarna met de hand masseren naar verhouding wat minder, maar het heerlijke gezuig op mijn tepels en het geweldige uitzicht op haar prachtige grote borsten maakten dat ik heerlijk klaarkwam. ;D
    Daarna werd ik in alle rust gewassen.

Een gezellige, leuke vrouw met een mooi figuur, die niet op de tijd let.
    Zeker nog vele bezoekjes waard!

Moderator:
    Ze heet Marcia, niet Marcha. (gevraagd)
    Haar lengte is 1.60m, niet 1.70 (gevraagd)
    Haar cupmaat is zeker een D, niet een C (gevraagd)
    borstenfan heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    47

Actieve recensies
    2

Standaard

Marcia is een lieve meid, een beetje Indisch bloed, mooie borsten. Eerst gezellig samen een sigaretje gerookt, daarna heeft ze me heerlijk gepijpt. Neuken was minder. Ze was erg gespannen. Postitief: ze let niet op de tijd, maakte grote excuses dat ze later terug was bij het afrekenen met de madam.
    fritsdekker heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    5

Standaard

Een tijdje geleden ook bij Marcha geweest. Ik ben voor een half uurtje gegaan met alles erop en eraan. Daar heb ik geen spijt van gekregen. Ik vond ze leuk, spontaan en erg lekker. Ze heeft me goed verwend. Ik ging moe en leeg naar huis, en dat voelde goed!

Ik ga nog wel terug.
    deropofderonder heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    33

Thumbs up Re: Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonne's Privéhuis, Marcha

Opvallend hoe weinig over Marcha geschreven is, zeer onterecht. Was toen big30 BtoB en EP wat minder frequenteerde een van de favoriete dames van hem bij YP!
    De hofstraat kwam weer eens in beeld omdat op een donderdag avond het T oppertje van EP helaas bezet was .
    Omdat ik door een mede forum lid was getipt over een "wilde dame" bij YP daar maar eens via de zij ingang naar binnen geglipt. Die dame was er niet, wel Marcha een leuke en spontane verschijning met inderdaad een behoorlijk stel ach hoe heten die dingen ook al weer, die dus . Das lang geleden zei ze dat, dat klopte iets van 2 jaar denk ik. Weinig veranderd, gelukkig maar. Een zeer aardige dame die weet hoe ze een man moet behagen. Zowel het orale als de daad zelf was gewoon goed.
    In het verleden bezocht ik Marcha vaak op de zondag, was ze wel eens een beetje moe na weer 1 of ander feest tot in diep de ochtend (merkte je weinig van hoor !).
    Marcha is een aardige dame die haar vak goed verstaat, overigens nooit iets van zenuwachtigheid bij haar gemerkt wat werd opgemerkt in een andere recensie.
    Als gezegd wat Indies bloed en eerder een ranke meid dan een fijn typetje.
    Aanrader! Omdat de lat voor kwalificatie toppertje bij big30 hoog ligt, krijg ze het eind-oordeel sub-topper, ook mooi .
    Dan speciaal voor de "fans" YP is een huis dat .... , geintje!Typisch brabants gemoedelijk sfeertje, op kamer 9 na niet echt veel veranderd sinds begin jaren 90 .

Gr. big30
    big30 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

"De mensen schamen zich niet over hun schunnige gedachten, maar alleen over de idee dat iemand hen tot zulke gedachten in staat acht."

Actieve recensies
    4

Thumbs up Re: Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonne's privéhuis, Marcha (goed)

Ja Marcha is echt een lekkertje hoor begrijp het ook niet zo goed waarom er hier niet meer over haar wordt geschreven
    ik ben een regelmatige bezoeker van haar en het is iedere keer weer genieten bij haar. persoonlijk vindt ik haar een van de mooiste, zo niet de mooiste meid van yp. zoals al eerder aangegeven heeft ze een beetje indies bloed. mooie lange pikzwarte haren, mooie grote donkere kijkers, heerlijk lichaam. beetje voller dan slank, mooie borsten(geloof een D-cuppie, no fake) en een heerlijke kont. just my type of girl
    over haar dienstverlening heb ik ook weinig aan te merken. is gewoon goed
    na afloop, als er nog tijd over is, gezellig nog samen een sigaretje roken en nog wat na babbelen ( oa over naar welk hardcore feest ze is geweest of weer gaat. hakkuhhhhh
    Eros heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

het leven is goed in het Brabantse land. het land waar mijn wieg heeft gestaan.
    Leeftijd
    44

Actieve recensies
    25

Standaard Re: Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonne's privéhuis, Marcha (goed)

afgelopen donderdagavond YP geweest en gekozen Marcha op aanraden van de gastvrouw. en daar heb ik geen spijt van gehad

die Marcha kan heerlijk pzc diep en nat. en ik vroeg aan haar heb je misschien een heet pepermuntje bij dat in je mond doet en dan lekker pijpt want daar wordt mijn lul lekker heet en hard van. maar ja ze had geen pepermuntje bij en ik was het vergeten. maar van de nood heb ik een deugd gemaakt. want bij YP hebben ze genoeg mondwater. dus je kunt wel raden wat ik heb gedaan een scheut mondwater op mijn paal en ballen laten vloeien en dat is een heerlijk gevoel en vooral met pijpen. en je ballen gaan licht tintelend jeukend brandend voele voor een paar minuten daarna heb ik haar ook nog in standje 69 genomen en daarna heb ik haar in verschillende gevechtspositie's genomen en met mijn geile neukrooom op tieten klaargekomen

(p.s doe het niet met tijgerbalsem. of je moet van extreem houden)

Marcha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van Jeepie
    jeepie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door Omega 7; 15-09-06 om 19:54 Reden: 1+1=1

Sletten moet je leasen. nooit aanschaffen voor het leven

Actieve recensies
    13

Smile Re: Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonne's privéhuis, Marcha (uitstekend)

Er bestaat een spreuk in de trant van "Uiteindelijk komt alles toch goed"
    en die was vandaag wel heel erg op zijn plaats, doordat mijn gevoel voor tijd en nog meer richting mij weer eens op het meest ongunstige ogenblik in de steek liet, heb ik een afspraak met een prive dame moeten annuleren.
    en wat doe je dan? naar huis, nee dan je ga naar eindhoven waar ik uiteindelijk bij de hofstraat uitkwam.
    en daar was de dame die de donkere wolken plots klaps deed verdwijnen, haar naam is Marcha een bijzonder lieve, vriendelijke en beeldschone vrouw met een onwijs lekker lichaam. die ook nog eens over een tongpiercing beschikt en de kenners weten wel wat dat betekent.

Heb bij haar een uurtje geboekt, waarin we (ik in ieder geval) heerlijk hebben gevreeen, gezoend, en op het einde heeft ze me nog een lekkere ontspannende massage gegeven.

met een zeer voldaan gevoel weer huiswaarts getrokken.
    dankzij de fantastische Marcha
    dasponge heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    13

Standaard Re: Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonnes privéhuis, Marcha (uitstekend)

Vandaag weer een heerlijk uurtje met deze indische prinses rondgebracht.

dit keer gekozen voor een luxe uurtje van 150, pzc zoenen standje 69 doggystyle en nog een lekkere massage achteraf.

Marcha, super lief en super mooi

Leeftijd
    51

Actieve recensies
    2

Standaard Re: Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonnes privéhuis, Marcha (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henny2806 Bekijk bericht
    Wie kan vertellen waar Marcha gebleven is? Wie weet waar ze te bereiken is?
    Zou graag met haar willen afspreken.
    Als ik me niet vergis zit ze nu in Utrecht op het Zandpad. Boot 108 - 2.
    Ben inmiddels een paar keer bij haar geweest, lieve meid.

Standaard Re: Utr., Zp 108-2, Marcha (uitstekend)

Is weer terug naar Brabant, baekelandplein 5 is het adres.

(geef ze maar een duwtje Mitsumi )

Gr.

Omega 7

Actieve recensies
    54

Standaard Re: Eindhoven, Baekelandplein 05, Marcha (uitstekend)

Ik heb haar ook gesproken maar ze heeft een erg lelijk gebit, ben dan maar niet naar binnengegaan hoewel ze erg positief overkwam.

Leeftijd
    39

Question Re: Eindhoven, Baekelandplein 05, Marcha (uitstekend)

Werkt Marcha nog in Eindhoven?
    Het is al weer een tijdje geleden dat er een recensie is geschreven en nog geen recensie vanaf de tijd dat ze op het Baekelandplein werkzaam is.

Graag info.

Groet,
    Krukkie

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Leeftijd
    39

Lightbulb Re: Eindhoven, Baekelandplein 05, Marcha (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinustop Bekijk bericht
    Marsha is weer in de Hofstraat te vinden, bij Yvonne. www.demeisjesvandehofstraat.nl
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    werkt deze dame hier nog ??
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Masterdragon Bekijk bericht
    Niet meer op het Baekelandplein.
    Topic wordt verplaatst naar Noord-Brabant, collega Omega 7 mag het overnemen.

Groet,
    Krukkie

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten